MuscleMeat

Solidariteit met Iran

omg.

Stupidity strikes once again. Op basis van DNA overeenkomsten een soort van bondgenootschap baseren?

sad.

Over de schending van mensenrechten zullen we dan maar zwijgen, of de vele omstreden uitspraken van Ahmadinejad, het niet scheiden van kerk en staat enz. Hoezo moeten we ons met dat land verbonden voelen? Ik voel me veel meer verbonden met liberaal Amerika (democraten wel te verstaan). Solidair wil ik wel zijn met de gematigde bevolking in Iran, dus een oorlog starten in dat land vind ik op dit moment inderdaad niet nodig.

Over de schending van mensenrechten zullen we dan maar zwijgen, of de vele omstreden uitspraken van Ahmadinejad, het niet scheiden van kerk en staat enz. Hoezo moeten we ons met dat land verbonden voelen? Ik voel me veel meer verbonden met liberaal Amerika (democraten wel te verstaan). Solidair wil ik wel zijn met de gematigde bevolking in Iran, dus een oorlog starten in dat land vind ik op dit moment inderdaad niet nodig.

Idd. Het moet niet gekker worden. Daarnaast denk ik dan Iran ook gewoon erg blij was met bepaalde gebeurtenissen in de 2e WO. Ahmedinejad de grootste anti-semiet.

Ik ben ook niet per se pro amerika, maar hoe dom is het om je te associeren met een land als Iran.

Iran = Ariers. Iran = tegen de Joden, zo vreemd is die sympathie van Cirkel voor de Iraniers dus niet.

Het is hilarisch dat hij zijn eigen stof niet kent. Hoewel volgens de fysieke antropologie iraniers inderdaad metrisch gezien veel gelijkenissen vertonen met noord-europeanen, zijn de zogehete iraanse ariers ver van het ideaalbeeld van hitler-> want niet blond haar blauw ogen en geen germanen (ariers zoals gebruikt door de Nazi's is een pseudo wetenschappelijke term en niet gebaseerd op iets). Daarnaast een solidariteit baseren op genetisch verwantschap is iets wat men 2000jaar geleden deed, tegenwoordig baseer je je solidariteit op eenzelfde soort normen en waarden patroon. Het moge duidelijk zijn dat de gemiddelde Westerling weinig van doen heeft met de ideeen van Khomeini en zijn trouwe handpop Ahmadinejad. Natuurlijk voel ik me solidair met de vele gematigde intelligente beschaafde iraniers, en daarom ben ik ook stellig tegen een invasie die niet gebaseerd is op een directe dreiging. Inderdaad doe eerst maar eens wat aan Noord-Korea.

Koerden zijn ook Indo-Europeanen beste Cirkel, maar die worden wel mooi door Iran onderdrukt.

wel mooie mensen, die iraniers, al betwijfel ik of dat schepsel op Cirkel's avatar ook zo knap is. draagt ze daar nu zo'n "metalshirt"? epic taste.

• Topic Starter Topic Starter
wel mooie mensen, die iraniers, al betwijfel ik of dat schepsel op Cirkel's avatar ook zo knap is. draagt ze daar nu zo'n "metalshirt"? epic taste.
Beter kijken, ze heft een van mijn shirts aan met een afbeelding van de triangle erop. (freefight shirt om het makkelijk te zeggen).

En als je commentaar op d'r hebt moet je dat maar even hier komen zeggen voor mijn neus.

U vrouw is een vierhoek.

ahmedinijad is natuurlijk niet de enige machthebber daar :P ik denk dat als er een land is in dat gebied waarbij de kerk en staat ooit gescheiden zullen worden dat het iran wel zal zijn. vele hoge geestelijken hebben al aangegeven dat zij vinden dat religie niet vervuild moet worden met iets vuils als politiek...

Haha, en dan te denken dat Islam op zich zelf een politiek systeem is.

oja cyan? "De islam" bestaat niet. er zijn net zoveel islams als dat er moslims zijn... het lijkt me dat men eerder een hoog persoon in iran gelooft als hij zegt dat de religie niet bevuilt moet worden met de politiek dan iemand op dbb die het tegendeel beweert.

Hun profeet had natuurlijk 1 islam in gedachten en als je zijn levenswijze bekijkt dan was islam niet enkel religieus, maar ook een politiek systeem.

het lijkt me dat men eerder een hoog persoon in iran gelooft als hij zegt dat de religie niet bevuilt moet worden met de politiek dan iemand op dbb die het tegendeel beweert.

Opmerking slaagt op niks. Verschillende moslims hebben verschillende interpretaties, daar ga ik geen oordeel over vellen. Ik vind wel dat islam een politiek systeem is en dat zullen veel moslims ook beamen, onder andere hoge moslims in andere landen. Of is hun mening dan opeens wel inferieur tov de hoge pieten in Iran
'En hoge pieten' in een of andere apenland zegt natuurlijk niks. Kijk naar ahmadinejahd.

Laatst bewerkt:
tja als er toch eens niet van die achterlijke leiders bestonden zou de wereld er een stuk plezieriger uit zien.

roxxe heeft trouwens mooie landgenoten :heart: :P

Hun profeet had natuurlijk 1 islam in gedachten en als je zijn levenswijze bekijkt dan was islam niet enkel religieus, maar ook een politiek systeem.

Opmerking slaagt op niks. Verschillende moslims hebben verschillende interpretaties, daar ga ik geen oordeel over vellen. Ik vind wel dat islam een politiek systeem is en dat zullen veel moslims ook beamen, onder andere hoge moslims in andere landen. Of is hun mening dan opeens wel inferieur tov de hoge pieten in Iran
'En hoge pieten' in een of andere apenland zegt natuurlijk niks. Kijk naar ahmadinejahd.
opmerking slaat op niks? dus jij denkt dat men niet luistert naar een hoog persoon binnen de islam? ik denk het wel.
ik bedoel dus op bepaalde iraanse ayatollahs die openlijk hebben verklaard dat de islam niet bevuild moet worden met de politiek... niet op een of andere hoge pief in een apenland.

Terug
Naar boven