XXL Nutrition

Solidariteit met Iran

Ja, ik heb je begrepen. En ik, als turk/ex-moslim/bodybuilder/lid van dbb/ noem maar op/ zijnde, vond het een raar gedacht omdat Islam an sich, naast religieuzig, ook een politiek systeem is. Ik vind het echt een raar uitspraak, want ik ken zo goed als geen moslims die Islam niet als een politiek systeem zien ???
Bedoelde die ayatollah misschien niet dat islam niet bevuild moet worden met politieke 'spelletjes'...?

Ja, ik heb je begrepen. En ik, als turk/ex-moslim/bodybuilder/lid van dbb/ noem maar op/ zijnde, vond het een raar gedacht omdat Islam an sich, naast religieuzig, ook een politiek systeem is. Ik vind het echt een raar uitspraak, want ik ken zo goed als geen moslims die Islam niet als een politiek systeem zien ???
Bedoelde die ayatollah misschien niet dat islam niet bevuild moet worden met politieke 'spelletjes'...?
nee hij vond het moslimgeloof te mooi om te bevuilen met iets vies als politiek, helaas kan ik me de naam niet meer herinneren, maar ik ga even kijken of ik misschien nog wat terug kan vinden op m'n collegesheets.

*edit* kan het zo 1 2 3 niet terugvinden, iig heeft paul aarts het tijdens een gastcollege aan de uva gezegd.

Zijn arieriers soms het uitverkoren volk?
Cirkel, jij praat net zo stupide als een gemiddelde jood.

Zeekip, dat is een ernstige belediging voor de gemiddelde jood, ken je wel joden?

Terug
Naar boven