XXL Nutrition

Somanabolic Muscle Maximizer

Kyle zegt precies hetzelfde als 80% van de forum gebruikers hier.

**** bijna alle poeders en pillen, zorg voor een goede voeding.
Dus hou die $19,95 wel in mijn zak.

Verschillende oefeningen vereisen verschillende niveaus van het dieet supplementen. Ja, hoe men weten wat te doen? Zet in de details van de oefening en de persoonlijke gegevens en de software komt met een dieet dat het best is voor de persoon die is uitoefent. En als er sprake is van aanvullende wijzigingen worden aangebracht wordt uitgestuurd door de software.

De instructies zijn uitgebreid en onderscheidt zich door duidelijke verwijzingen naar die types die waarschijnlijk om verwarring te zaaien en de instructies worden gegeven wanneer men in de war. Dit soort van instructies maakt de [Link niet meer beschikbaar] Trainer Program een van de beste in de business.

Verschillende oefeningen vereisen verschillende niveaus van het dieet supplementen. Ja, hoe men weten wat te doen? Zet in de details van de oefening en de persoonlijke gegevens en de software komt met een dieet dat het best is voor de persoon die is uitoefent. En als er sprake is van aanvullende wijzigingen worden aangebracht wordt uitgestuurd door de software.

De instructies zijn uitgebreid en onderscheidt zich door duidelijke verwijzingen naar die types die waarschijnlijk om verwarring te zaaien en de instructies worden gegeven wanneer men in de war. Dit soort van instructies maakt de [Link niet meer beschikbaar] Trainer Program een van de beste in de business.

Wat verdient dat nou??

Vince DelMonte had een filmpje op zijn account over Kyle Leon, waar Kyle min of meer daar zijn product promoten.

Iedereen kent Vince DelMonte, die in 6 maanden 18 kg (40 lbs) 'rock-solid, ripped muscle mass' heeft weten te gainen. Klinkt niet echt geloofwaardig...
en niemand die zijn programma heeft gevolgd heeft dit voor elkaar gekregen, laat staan de helft daarvan...?

Mijn punt is dat ik weinig vertrouwen heb in zulke programma's.

Ik heb die bijvoorbeeld van Vince DelMonte gevolgd, maar zo boeiend vond ik het niet. Althans, als je kijkt hoeveel je ervoor moet betalen.

Is het geld het waard? Hell no! :) (Ik had em trouwens gratis)

Laatst bewerkt:
Het ziet er onbetrouwbaar uit, brainwashing shit. Veel zaken in het filmpje begrijp ik niet.
Hij zegt "bulken en dan cutten" is fout enz., hij zegt dat het een bodybuilder mythe is enz...

Btw als iemand de boeken (e-book in pdf) wilt dat getoond wordt het filmpje vraag even (via prive-bericht) en stuur je de downloadlink.

Laatst bewerkt:
Heel irritant om mensen zogenaamd wetenschappelijke onderbouwde claims over spiermassa te zien maken als je thuiskomt na een dag spiergroei meten in het lab. :(

Terug
Naar boven