MuscleMeat

'Sony komt met Playstation 4'

Grafisch al lang, de PS3 en Xbox 360 zijn vergeleken met de PC gewoon heel beperkte platforms om games op te ontwikkelen.

Leuk dat de PS3 een aardige rekenkracht heeft maar grafisch gezien lopen de consoles inmiddels jaren achter op wat op een PC met een recente videokaart mogelijk is. Eye-candy is toch een belangrijke verkoopfactor en alhoewel de Xbox 360 en PS3 zeker nog wel acceptabele graphics bieden is er met de huidige lijn aan GPU's veel meer mogelijk, zeker als de functionaliteit van die GPU's ook echt eens wordt benut.

Dit.

En ook de de ps4 zal meteen weer achterlopen. Alleen al omdat je die consoles op je tv (1080p) aansluit. Met de computer draaien we lekker al op 1440p. Nee ben na de snes nooit meer met consoles bezig geweest. Meeste spellen die ik leuk vind zijn ook gewoon k*t te spelen op een console zoals strategie en first person shooters. Snap ook niet dat mensen gta kunnen spelen op een console zonder muis, op het rijden in de auto na dan.

Zou wel chill zijn als 320euro echt de verkoop prijs word, dan haal ik die ps4 meteen. De ps3 koste me toen 600 en als dat nu bij de ps4 weet het geval zou zijn zou ik toch wel even wachten op een prijsverlaging, zeker aangezien ik nog een lijstje heb aan ps3 games die ik nog moet spelen maar er nog niet aan ben toegekomen.

Hoop echt dat ze deze controller behouden, ik las iets over een soort ipad als controller, nou dat gaat hem dan dus echt niet worden als dat zo is. De bediening gewoon old school houden.

Een van de weinige dingen die ik echt noodzakelijk vind in de nieuwe Playstation is de mogelijkheid om je eigen profiel te kunnen selecteren als tweede speler... Waarom de Playstation 3 dat niet ondersteund is voor mij al die tijd een groot raadsel?

Een van de weinige dingen die ik echt noodzakelijk vind in de nieuwe Playstation is de mogelijkheid om je eigen profiel te kunnen selecteren als tweede speler... Waarom de Playstation 3 dat niet ondersteund is voor mij al die tijd een groot raadsel?

Omdat meer mensen dan een 2de playstation kopen ;)

Wordt vannacht onthuld

http://nl.twitch.tv/playstation

hier ook

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 00:09 ----------

Die social media/netwerk shit interesseert me dus echt niet

---------- Post toegevoegd Thu 21 Feb 2013 om 00:11 ----------

shit just got real

8gb GDDR5 intern geheugen. 4gb was verwacht
verder een touchpad op de controller

k*t persconferentie, val in slaap :zzz:

schijtirritant dat die stream zo lagged.

diablo 3 confirmed. aww yea

diablo 3 wat een faalgame :roflol:

Komop die game is toch keihard geflopt

GT6, GTAV, en BF4 kijk ik naar uit maar nog geen beelden van gekomen helaas
Watchdogs zag er wel zeer goed uit

Diablo 3 vind ik een leuke game, maar een typische PC game.

Terug
Naar boven