MuscleMeat

Alleen dure ps3

Denk dat de PS3 alleen bij de echte gamers aan zal spreken. Vooral in de situatie waarin de PS3 nu verkeerd. Ze zijn de laatste van de 3 "next gen" consoles die op de markt komt. Playstation heeft uiteraard een grote naam, maar ik denk dat de prijs van 599 Euro voor een PS3 veel huishoudens zal afschrikken.

De Xbox heeft gewoon een goede set gemaakt door als eerste als next-gen console op de markt te komen en de 360 doet het ook erg goed. Toch denk ik dat de Wii het meest populair gaat worden. De prijs is aantrekkelijk en Nintendo bereikt met hun Wii veel non-gamende mensen. De fun factor ligt bij de Wii gewoon erg hoog vanwege de nieuwe, orginele controls.

het ligt er ook gewoon aan wat je smaak is,ik persoonlijk vind de wii niks, want ik heb geen zin om als een debiel met een controller door de kamer te zwaaien, ik wil gewoon relax onderuit zittend/liggend gamen.

Fan van één console ben ik eigenlijk niet ... (stiekem van pc-gaming)
Thuis heeft de box, de PS2 en de Cube gestaan. Dat zal bij de
volgende generatie van consoles niet waar zijn :p

Xbox360 is al succesvol, dat betekent een grote installed base. Iets wat de PS2 ook had toen de Xbox uitkwam.

Games als Gears of War op de Xbox360 zijn een goed voorbeeld van grote titels, bij een installed base van 10 miljoen is die game al meer dan 3 miljoen keer verkocht. Dit jaar komen games uit die dat succes kunnen evenaren of overtreffen.

PS3 staat in de USA al stof te happen in winkels, dat gebeurde bij de Xbox360 pas in maart 2006 of zo.
Er worden toch nog steeds meer PS2's verkocht als xbox360's?

hoe zou dat komen, een ps2 kost nog geen 150 euro.

Terug
Naar boven