AndroidHealthClinic

Sopranos

Heb er wel van gehoord

Waar gaat het over?

Ja is zeker een goeie serie. ben nu bij box 4 eps 11, maar ik ga het niet op tv kijken is mij te laat en dan moek er midden in dat deel beginnen dat scheit ook niet op.

Net als The Sopranos vond ik Oz een mega vette serie. Helaas wordt die niet meer uitgezonden.

Beste (mini) serie ooit gemaakt is m.i. BoB (Band of Brothers). Die moet je gewoon een keer gezien hebben.

Ik heb echt helemaal niks met oorlog films.

alleen Platoon vond ik leuk.

Net als The Sopranos vond ik Oz een mega vette serie. Helaas wordt die niet meer uitgezonden.

Beste (mini) serie ooit gemaakt is m.i. BoB (Band of Brothers). Die moet je gewoon een keer gezien hebben.

jep Oz keek ik ook altijd. (of zeer regelmatig)

Heb ze allemaal gezien :).
Ben addicted geworden op deze serie...

och, je moet een beetje oppassen als je in het dagelijkse leven in bepaalde situaties je jezelf gaat afvragen wat tony soprano op zo'n moment zou doen en er vervolgens dan ook zo naar handelen. die periode heb ik gelukkig nu weer achter me liggen.

och, je moet een beetje oppassen als je in het dagelijkse leven in bepaalde situaties je jezelf gaat afvragen wat tony soprano op zo'n moment zou doen en er vervolgens dan ook zo naar handelen. die periode heb ik gelukkig nu weer achter me liggen.

inderdaad mee oppassen :D

soprano's tha bomb, echt een schitterende serie!

Ik heb de complete serie (1 t/m 6) nu al tweemaal gezien. Ik kan echt niet wachten tot ik weer aan de volgende serie mag beginnen! :D Enorm brute serie. Lekkere zwarte humor, afgewisseld met toch serieuze inhoud en hier en daar een gruwelijke moord. Heerlijk toch? :D

En ik moet zeggen dat ik het gevoel ook wel herken dat je jezelf echt eventjes Tony Soprano voelt. Die serie kruipt echt zo in je hoofd man, niet normaal! :D

Idd een super serie. Vind alleen zelf de eerste seizoenen 'n stuk beter dan de nieuwere,wat vinden jullie daarvan??

Vnv mag het weer :D

Echt heerlijk om te zien hoe Tony zijn aggressie kwijt moet nadat hij ziet hoe zijn zus is geholpen :D

ik heb em gister niet gezien, maar als ik het goed heb is het die episode waarin janice angermanagement krijgt en daar duidelijk baat bij heeft, jaja dan zie je weer duidelijk wat voor un kl***zak tony is door over haar zoon Harpo te beginne die janice in de steek heeft gelaten. Het mooiste aan die hele episode is op het einde als hij op het einde het huis uitkomt en de straat afloopt op de muziek van The Kinks - I`m not like everybody else. KIPPENVEL!!

Ik heb em ook niet gezien afgelopen donderdag, iemand die weet hoe ik em alsnog ff kan kijken voor die tijd?

Stomme k*tvoetbal:mad: :mad:

Idd, daar zit je dan met je goede gedrag.. Netjes op tijd, voor de buis, maar nee hoor, er moet voetbal worden uitgezonden.. Laat ****ing hoerentalpa dat doen en NL3 iets interessants uitzenden!

Idd goed ****ed up. Denk dat ik maar is een paar boxen ga aanschaffen

Terug
Naar boven