XXL Nutrition

Sorry Boog..maar het moet er ff uit! ik haaaaaaaaaat KArl Noten!!!

RobertHosper zei:
zoals de post aangeeft, heb ik nu een schurft hekel aan die karl noten!!!:mad: me pa en me ma zweren bij die gozer!!! kijken elke keer naar dat ^%$#programma en proberen mij tips te geven over voeding en training terwijl ze zelf 2x keer week naar spinning gaan!

Vanochtend kwam me pa zo: kijk 'ns Rob...hier staat een stukje in de krant (Telegraaf) over glycemische indexen, lees dat maar eens door, dan steek je ook wat op over voeding in plaats op dat forum van dbb te zitten...:eek: :mad: :shoot: :splat: :tomato:

enkele andere mooie opmerkingen: "je verpest je hele lichaam met die whey proteine..je gewone voeding is meeeeeeer dan genoeg!op mijn werk zit een jongen die marathons loopt en die is ook heeeel droog (maar niet gespierd en ecto:D) en traint voor wedstrijden en die heeft aan 3maaltijden per dag genoeg. Karl noten zegt dat al dat gesleep met zwaaaare gewichten heel erg slecht is hoor."

Hee kerel, geef je adres maar even, dan sturen we wat mannetjes langs.. ;)

hoe komt die kerel groot? hij is toch best gespierd vind ik maar hoe komt hij daar in hemelsnaam aan dan?

Ik haat sowiezo haat maar voor Karl maak ik een uitzondering.... :)

Vind je hem echt zo gespierd?? Door het baby-vet heen zie je mss een beetje dat ie wel es met gewichten traint... maar zwaar gespierd? En verder... ik vind het een mens die me totaal niet boeit en als ik em zie zap ik lekker verder of zet de TV uit en ga de bloemen buiten zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Breng me zijn kop op een spies.

koetje zei:
jaaaaaa koebeest haat hem ook

niet omdat ik me eraan irriteer maar gewoon omdat boogie er fan van is

boogie zei:
hij heeft gewoon een lekker bekkie, tis een lekkere boy.
daarna is Karl ook niet gespeend van een shitload aan kennis op het gebied van training, voeding, coïtus en constipatie-oefeningen.

Karl Notenkrater, single human alife who is able to crack nuts with his enormous bicep!

boogie zei:
ik heb ook een hekel aan die lelijke bananenplukker!

geloof jij jezelf eigenlijk nog

leugenaar :no:

stoel erbij?

dat je me überhaubt ooit serieus heb genomen zie ik als een enorm compliment :D

Ik heb (VERPLICHT) een aantal cursussen bij Karl Noten moeten volgen en heb nog nooit zo'n slaapverwekkende instructeur meegemaakt.
Ben nog nooit met tegenzin naar cursussen gegaan, maar bij hem was het niet uit te houden. Net een robot dat non-stop info uitspuugt zonder enige lach of intonatie.

Heb ook problemen met zijn boeken waarin hij bijv. squaten en bankdrukken als gevaarlijke oefeningen omschrijft.
Als je verkeerd met een auto of mes en vork omgaat kunnen die ook gevaarlijk zijn.
Het is dit soort ongenuanceerde onzin die het bodybuilding steeds verder als sport kapot maken.

bashein zei:
Ik heb (VERPLICHT) een aantal cursussen bij Karl Noten moeten volgen en heb nog nooit zo'n slaapverwekkende instructeur meegemaakt.
Ben nog nooit met tegenzin naar cursussen gegaan, maar bij hem was het niet uit te houden. Net een robot dat non-stop info uitspuugt zonder enige lach of intonatie.

Heb ook problemen met zijn boeken waarin hij bijv. squaten en bankdrukken als gevaarlijke oefeningen omschrijft.
Als je verkeerd met een auto of mes en vork omgaat kunnen die ook gevaarlijk zijn.
Het is dit soort ongenuanceerde onzin die het bodybuilding steeds verder als sport kapot maken.

do I need to say more? Here's the evidence!!! I rest my case:D!
(Wal)noten zijn goed voor de kloten, maar ik zeg weg met Karl Noten!!!:shoot: :whip:<----Karl

haha hij is echt grappig en zooo ****ing klein

ohzo:D pa en ma die nu zelfs whey en BCAA's onder hun dak willen verbieden???laatst was me moedr met n vriendin aan t spinnen in de gym...ik stond daar whey in een shakebeker met water te mengen...zij zo: KIJK!!!Drugs:eek:!!!

Terug
Naar boven