- Waardering
- 4.389
RobertHosper zei:zoals de post aangeeft, heb ik nu een schurft hekel aan die karl noten!!!me pa en me ma zweren bij die gozer!!! kijken elke keer naar dat ^%$#programma en proberen mij tips te geven over voeding en training terwijl ze zelf 2x keer week naar spinning gaan!
Vanochtend kwam me pa zo: kijk 'ns Rob...hier staat een stukje in de krant (Telegraaf) over glycemische indexen, lees dat maar eens door, dan steek je ook wat op over voeding in plaats op dat forum van dbb te zitten...![]()
:shoot:
![]()
enkele andere mooie opmerkingen: "je verpest je hele lichaam met die whey proteine..je gewone voeding is meeeeeeer dan genoeg!op mijn werk zit een jongen die marathons loopt en die is ook heeeel droog (maar niet gespierd en ecto) en traint voor wedstrijden en die heeft aan 3maaltijden per dag genoeg. Karl noten zegt dat al dat gesleep met zwaaaare gewichten heel erg slecht is hoor."
Hee kerel, geef je adres maar even, dan sturen we wat mannetjes langs..

me pa en me ma zweren bij die gozer!!! kijken elke keer naar dat ^%$#programma en proberen mij tips te geven over voeding en training terwijl ze zelf 2x keer week naar spinning gaan!

) en traint voor wedstrijden en die heeft aan 3maaltijden per dag genoeg. Karl noten zegt dat al dat gesleep met zwaaaare gewichten heel erg slecht is hoor."

en je mag zeker ook dit doen
!!!!!!!!!!!!!!!!KARMA!!!!!!!!!!!

<----Karl

laatst was me moedr met n vriendin aan t spinnen in de gym...ik stond daar whey in een shakebeker met water te mengen...zij zo: KIJK!!!Drugs