- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
KaLe zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hahahahaha; moderne vrouwen: 18-80 jaar![]()
haha..jaja..alleen dames! de vuile smiecht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Emile zei:Heb hem vanmorgen op tv gezien.
Tsjezus wat een gozer zeg en best wel komisch![]()

Jizza zei:Ik vind het zo mooi dat 'ie altijd zegt: 'Als het te moeilijk wordt, doet u maar wat rustiger mee hoor'.
En dan zie je hem een 8tje maken met z'n benen... maar het wordt 'moeilijker' als de armen omhoog gaan
WAT een energie heeft die vent en BLIJ dat 'ie is? Hij is gewoon echt BLIJ, zo'n maagdelijke, thuiswonende, bananenvretende, Men's Health lezende tyfusmongool die de wijsheden uit de Body+Mind promoot als de 10 geboden, zoals: Laat je nooit in met ijzervretende bodybuilders... zij zijn het KWAAD!

KaLe zei:Ik denk dat hij achter een auto word gebonden door de Christenen met bepaalde kappen op hun hoofd, wanneer hij de gemeente binnentreed![]()

Jizza zei:

het laat je niet los he? ben je stiekem jaloers ofzoRobertHosper zei:nu heeft ie dr ook een assistente bij..ene Olga ofzo?![]()

Weet je vader ook dat hij speelt met zijn leven?RobertHosper zei:Vanochtend kwam me pa zo: kijk 'ns Rob...hier staat een stukje in de krant (Telegraaf) over glycemische indexen, lees dat maar eens door, dan steek je ook wat op over voeding in plaats op dat forum van dbb te zitten...:
Mars zei:Ik hoorde dat Karl Noten Dorians vroegere trainingsmaat was in zijn dungeon.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sport2000 zei:het laat je niet los he? ben je stiekem jaloers ofzo![]()

Balboa18 zei:whaha meestertopic dit!
hoelaat komt die muge op tv? om 7 uur ofzo? Kan ik ook een x lache![]()