AndroidHealthClinic

Sorry Boog..maar het moet er ff uit! ik haaaaaaaaaat KArl Noten!!!

• Topic Starter Topic Starter
;) Is zo'n kapsel niet iets voor jou Robert? ;)
misschien moet ik t ook maar es proberen!

Heb hem vanmorgen op tv gezien.

Tsjezus wat een gozer zeg en best wel komisch :)

Ik vind het zo mooi dat 'ie altijd zegt: 'Als het te moeilijk wordt, doet u maar wat rustiger mee hoor'.
En dan zie je hem een 8tje maken met z'n benen... maar het wordt 'moeilijker' als de armen omhoog gaan???
WAT een energie heeft die vent en BLIJ dat 'ie is? Hij is gewoon echt BLIJ, zo'n maagdelijke, thuiswonende, bananenvretende, Men's Health lezende tyfusmongool die de wijsheden uit de Body+Mind promoot als de 10 geboden, zoals: Laat je nooit in met ijzervretende bodybuilders... zij zijn het KWAAD!

Jizza zei:
Ik vind het zo mooi dat 'ie altijd zegt: 'Als het te moeilijk wordt, doet u maar wat rustiger mee hoor'.
En dan zie je hem een 8tje maken met z'n benen... maar het wordt 'moeilijker' als de armen omhoog gaan???
WAT een energie heeft die vent en BLIJ dat 'ie is? Hij is gewoon echt BLIJ, zo'n maagdelijke, thuiswonende, bananenvretende, Men's Health lezende tyfusmongool die de wijsheden uit de Body+Mind promoot als de 10 geboden, zoals: Laat je nooit in met ijzervretende bodybuilders... zij zijn het KWAAD!

ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuustig, ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuustig...denk aan je cortisol:)

Het lucht echt op.

woehahahahhahahahaha!!!en die mensen planten zeker ook een grooot brandend kruis in de tuin van huize Noten?

whaha meestertopic dit!
hoelaat komt die muge op tv? om 7 uur ofzo? Kan ik ook een x lache :D

[Link niet meer beschikbaar]

have fun bro :cool:

nu heeft ie dr ook een assistente bij..ene Olga ofzo?:D

Ik hoorde dat Karl Noten Dorians vroegere trainingsmaat was in zijn dungeon.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

RobertHosper zei:
Vanochtend kwam me pa zo: kijk 'ns Rob...hier staat een stukje in de krant (Telegraaf) over glycemische indexen, lees dat maar eens door, dan steek je ook wat op over voeding in plaats op dat forum van dbb te zitten...:
Weet je vader ook dat hij speelt met zijn leven?

Mars zei:
Ik hoorde dat Karl Noten Dorians vroegere trainingsmaat was in zijn dungeon.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zie je nou wel? die bananenvreter zegt wel dat ie zware gewichten afkeurt...maar intussen....

@Lauw: nee dat nog net niet...maar als ie deze pic hierboven ziet:rolleyes:

Terug
Naar boven