MuscleMeat

Sorry Boog..maar het moet er ff uit! ik haaaaaaaaaat KArl Noten!!!

ach jij weet toch beter, laat je ouders toch, ga niet eens met ze in discussie joh

• Topic Starter Topic Starter
ikke wel Joyce:D maar t blijft wel lache om noten te schoppe voor de kloten...hey!da rijmt!:)

achja...tis nie persoonlijk hoor Boog:)

Dat is toch die kerel die eens sochtends zon ochtendgymprogramma presenteerde met een wijf op Ned 1?? Gespierd???

HAHAHAHAHAHAHA!!!

Het wordt steeds gekker hier.
Dan kun je beter billy blanks als voorbeeld nemen die is tenminste nog een beetje
gespierd

Man-Mountain zei:
Dat is toch die kerel die eens sochtends zon ochtendgymprogramma presenteerde met een wijf op Ned 1?? Gespierd???

HAHAHAHAHAHAHA!!!

Het wordt steeds gekker hier.
Dan kun je beter billy blanks als voorbeeld nemen die is tenminste nog een beetje
gespierd

Ja MM..dat is m:D!!!
Kijk ff in t gare hanenhok bij de thread "speciaal voor boogiewoogie"...ik durf te wedden dat je hem meteen herkend...Billy Blanks?sja...hij heb wel meer massa dan K. Poten..eeeh...Kloten..eeeh ik bedoel Noten:p

big kelvin zei:
Ja laten we dat doen doen we eerst nog meer leden tot de dbb knokploeg bevoegen en dan gaan we erheen en rammen we hem tot pomplelemoes.
Ik bied me aan!! Smerige "fitheids"-propaganda. Wie denkt die Karl wel niet dat hij is??!
...
Komop jongens, een, twee, hupsakee..
En stap... en stap..
Ok, en nou klappen met die handjes..
Left, right, left, right...
:barf:

Leophyte zei:
Ik bied me aan!! Smerige "fitheids"-propaganda. Wie denkt die Karl wel niet dat hij is??!
...
Komop jongens, een, twee, hupsakee..
En stap... en stap..
Ok, en nou klappen met die handjes..
Left, right, left, right...
:barf:

Ik zie de headlines al:

'Gezondheidsguru Karl Noten mishandelt door anabolenmonsters.'

Karl Noten: 'Het waren duidelijk bodybuilders, ik heb altijd gezegd dat je aan die rare nepsport te gronde word gericht. Luister nu maar naar mij'.

bron: www.devolkskrant.nl

Ik denk dat je ouders dan overgaan tot acties :P

huckfinn zei:
Ik zie de headlines al:

Karl Noten: 'Het waren duidelijk bodybuilders, ik heb altijd gezegd dat je aan die rare nepsport te gronde word gericht. Luister nu maar naar mij'.

:eek::eek::eek:!!!! :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :shoot: :shoot: :shoot: :tomato: :tomato: :tomato:!!!!!!!!!!!!

Vin je het gek als je zulke dingen zegt? eigen schuld dikke bult Karl :p

des te meer reden m die verdwaalde schapen te leiden Huckleberry:D...weg van de verderfelijke woorden van Kal

huckfinn zei:
Ik zie de headlines al:

Het waren powerlifters :rolleyes:

Heeeeeee Karrrrllll, als je toevallig meeleest..... als je het allemaal zo goed weet, waarom zie je er zelf dan uit als een slappe vaatdoek?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahahahaha; moderne vrouwen: 18-80 jaar :roflol:

hehe de eerste 'n*ger' in Christengemeente De Bron :D

boogie zei:
hehe de eerste 'n*ger' in Christengemeente De Bron :D

Ik denk dat hij achter een auto word gebonden door de Christenen met bepaalde kappen op hun hoofd, wanneer hij de gemeente binnentreed :D

Wat een bizarre avatar zeg Kale.

Terug
Naar boven