MuscleMeat

Sorry Boog..maar het moet er ff uit! ik haaaaaaaaaat KArl Noten!!!

• Topic Starter Topic Starter
is dat zow?ow...eeeeeeeeeeeeuhm...Maar Noten niet:D

Nee Noten is gewoon een......mja iemand om te haten :D.

omg...ik begin het nog leuk te vinden ook om die Noten kerel te eeeeh...kraken!:D

aahhh... wat za ldie noten haten als hij dit leest. dan komt het vast in de krant.

Volkskrant'

Carl noten word belachelijk gemaakt op bb forums op internet. Hier word hij uitvoerig uitgemaakt voor een ** homo met onzin praat.

dat zie ik echt nog een xtje gebeuren

ach elke gezonde hollandse jongen staat wel eens extra vroeg op, speciaal om zich eens lekker af te trekken op Olga. Helemaal niks om je voor te schamen :)

Nee, tenzij je trekt op een ecto Indo boy kerel.

he robert leuk topic maar je had niet naar snollywood moeten gaan afgelopen zaterdag maar naar now&wow dan had je held kunnen ontmoeten;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wrijf graag minder bekende liefhebberijen van mensen onder de neus.
Eentje van onze Boogmans is dat ie na een teleurstellende eerste intieme ervaring met een dame, het toch maar bij z'n voorliefde voor Wajangboys houdt :D

DBC01 zei:
Eentje van onze Boogmans is dat ie na een teleurstellende eerste intieme ervaring met een dame, het toch maar bij z'n voorliefde voor Wajangboys houdt :D

:roflol:

oh, ik mag niet lachen ben zelf indo :p

DBC01 zei:

Vreemd op msn zegt hij nooit wat tegen me.. :(

DBC01 zei:

OMFG!!!!!LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!! :roflol:!!!!

@ryu...eeeh...geef me dan maar holly...als ik die Noten had gezien..dan hadden dr waarschijnlijk ongelukken gebeurd met fitnessidooltje van me ouders:rolleyes:

marz01 zei:
he robert leuk topic maar je had niet naar snollywood moeten gaan afgelopen zaterdag maar naar now&wow dan had je held kunnen ontmoeten;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn...wat een neus..het lijkt wel een minibanaantje:D

Terug
Naar boven