XXL Nutrition

Sp grote winnaar

Ongetwijfeld dat het zo zal zijn maar vraag een gemiddelde "VVD-er" op dbb.com bijvoorbeeld waar de VVD voor staat en ze zullen je het niet kunnen uitleggen.. Vraag aan een gemiddelde "Groep Wilders" stemmer waar zijn partij voor staat en wat de concrete maatregelen zijn dat deze partij gaat nemen en ze zullen je niet veel kunnen vertellen.. Er zijn maar weinig mensen die echt stemmen met beleid en in Nederland stemt men op wie het beste populistische toespraak kan houden... als je de mensen verteld wat ze willen horen dan maak je al een grote kans om kiezers te winnen...

By the way.. gefeliciteerd Eric :D

Nee en mensen die op linkse partijen stemmen weten dat allemaal wel. Kortom rechtse mensen zijn dom en linkse slim. :rolleyes:

Ongetwijfeld dat het zo zal zijn maar vraag een gemiddelde "VVD-er" op dbb.com bijvoorbeeld waar de VVD voor staat en ze zullen je het niet kunnen uitleggen.. Vraag aan een gemiddelde "Groep Wilders" stemmer waar zijn partij voor staat en wat de concrete maatregelen zijn dat deze partij gaat nemen en ze zullen je niet veel kunnen vertellen.. Er zijn maar weinig mensen die echt stemmen met beleid en in Nederland stemt men op wie het beste populistische toespraak kan houden... als je de mensen verteld wat ze willen horen dan maak je al een grote kans om kiezers te winnen...

inderdaad, ik had het niet beter kunnen zeggen

We zullen het zien. Normaal gesproken nodig je eerst de grote winnaar uit voor besprekingen.

Ik ben bang dat de meeste grote partijen daar uiteindelijk geen been in zien. Ik zou het trouwens best interessant vinden als de SP ging regeren.

Nee en mensen die op linkse partijen stemmen weten dat allemaal wel. Kortom rechtse mensen zijn dom en linkse slim. :rolleyes:

Waarom lezen mensen gewoon niet de posts goed voordat ze onzin gaan uitkramen?
Ik gaf aan dat het voor beide groepen gold... ik had het over de kiezers in het algemeen. Ik gaf het voorbeeld van "rechts" omdat MrJ het de SP kiezers verweet.

By the way.. gefeliciteerd Eric :D

Eens. Eigenlijk moet er een soort examen worden afgelegd om stembevoegd te worden. Op deze manier zal puur populisme en een mooi koppie veel en veel minder belangrijk worden. Ik mag dan zelf ook wel kritiek hebben op met name de linkerflank, maar ik stel het wel op prijs dat sommige mensen van die kant echt goed kijken naar de standpunten van hetgeen waar ze voor kiezen.

Ik ben bang dat de meeste grote partijen daar uiteindelijk geen been in zien. Ik zou het trouwens best interessant vinden als de SP ging regeren.

*haalt zijn rode vlag uit het stof om de grote opperheerser te prijzen

waar kan men de sp plaatsen? Centrum links of links?

en de PVDA?
zouden deze twee smen nit goed overeen komen, samen met groenlinks?

Sterkte Nederland, je zal het nodig hebben. Ben benieuwd wanneer de volgende regering gaat vallen.

Daarom zal ik het ook zeer verwonderlijk vinden als de rooien met het CDA in zee gaan. Aangezien het CDA de grootste is moeten de SP/CU/PvDA bereid zijn om naar de ppen van het CDA te dansen. Dit is niet geloofwaardig tegenover de kiezers, niet geloofwaardig voor hunzelf en tot slot zeer gevoelig voor breuken ala D66 (niet tot ziens pechtold, dat is je verdiende loon om maandjes weg te snoepen van het goede beleid van dit moment)

Als SP in de coalitie komt gaat Nederland ongeveer 66 jaar terug. Dit is natuurlijk wat overdreven, maar ik ben er niet blij mee. Veel jongeren vinden Jan een topgozert omdat hij zo voor iedereen opkomt, hij was lasser, hij steekt geld in zijn partij, etc. Maar ik durf hier en nu te zeggen dat het overgrote deel van de SP-kiezers kiest om de grote roerganger die ze graag in de regering zouden zien. En niet om te partij-punten die naief zijn.

Ik heb er een beetje de pest in. Ik zie ook geen enkele coalitie-mogelijkheid op dit moment. Laat SP maar lekker regeren zodat we in een jaar tijd opnieuw kunnen kiezen. Misschien zijn er dan wat oogjes geopend en kunnen we lekker verder met VVD en CDA.

Als SP in de coalitie komt gaat Nederland ongeveer 66 jaar terug. Dit is natuurlijk wat overdreven, maar ik ben er niet blij mee. Veel jongeren vinden Jan een topgozert omdat hij zo voor iedereen opkomt, hij was lasser, hij steekt geld in zijn partij, etc. Maar ik durf hier en nu te zeggen dat het overgrote deel van de SP-kiezers kiest om de grote roerganger die ze graag in de regering zouden zien. En niet om te partij-punten die naief zijn.

Ik heb er een beetje de pest in. Ik zie ook geen enkele coalitie-mogelijkheid op dit moment. Laat SP maar lekker regeren zodat we in een jaar tijd opnieuw kunnen kiezen. Misschien zijn er dan wat oogjes geopend en kunnen we lekker verder met VVD en CDA.

Laat SP maar lekker regeren, wie weet pakt het allemaal veel beter uit dan je denkt. Alle partijen hebben naieve standpunten, en VVD en CDA hebben huns kans gehad.

Ja en ik vind dat CDA en VVD die kans goed benut hebben. Ze hebben Nederland rechtgetrokken en er gebeurt echt iets op het gebied van veiligheid en integratie, twee dingen die ik belangrijk vind. Ik heb het ranzige vermoeden dat dat net twee dingen zijn die bij een linkse regering net wat minder belangrijk worden.

Terug
Naar boven