- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en ik vind dat CDA en VVD die kans goed benut hebben. Ze hebben Nederland rechtgetrokken en er gebeurt echt iets op het gebied van veiligheid en integratie, twee dingen die ik belangrijk vind. Ik heb het ranzige vermoeden dat dat net twee dingen zijn die bij een linkse regering net wat minder belangrijk worden.
Maar ik snap het niet goed; Ik dacht dat het volk massaal rechts ging stemmen
Volgens mij weten de meesten niet eens wat voor partij de SP is. Ik hoorde dat velen die vroeger voor Pim stemden nu naar SP zijn gegaan, die mensen stemmen gewoon voor wat ze op tv zien en wie het best kan uitleggen.Maar ik snap het niet goed; Ik dacht dat het volk massaal rechts ging stemmen en nu wint de sp?
Vergeet de zetels van de LPF niet he.Heel veel mensen zijn het niet met je eens. Hoe denk je dat de SP aan deze enorme winst komt?! Het volk is het zat. Het volk wil verandering.
Volgens mij weten de meesten niet eens wat voor partij de SP is. Ik hoorde dat velen die vroeger voor Pim stemden nu naar SP zijn gegaan, die mensen stemmen gewoon voor wat ze op tv zien en wie het best kan uitleggen.
Heil de SP!
Mijn dag kan vandaag niet meer stuk! Eindelijk komen hopelijk als ze in de coalitie komen de veranderingen door die er nodig zijn!
Waar haal je die onzin nou weer vandaan. Hij zegt alleen dat mensen zich misschien teveel door een persoonlijkheid laten leiden in kiesgedrag ipv te kijken waar men voor staat. Van LPF naar SP is namelijk nog al een stap.
Dát, mijn waarde, weet geen mens.uit welke partijen zullen zal de volgende regering bestaan?
en hoe zullen de machtsverhoudingen zijn?
uit welke partijen zullen zal de volgende regering bestaan?

Waar haal je die onzin nou weer vandaan. Hij zegt alleen dat mensen zich misschien teveel door een persoonlijkheid laten leiden in kiesgedrag ipv te kijken waar men voor staat. Van LPF naar SP is namelijk nog al een stap.
In dat geval misschien wel. Zo komen van een partij waar ze ontevreden mee zijn, ze zijn immers de charismatisch Pim, het hart achter de LPF kwijt. Hij werd opgevolgd door een persoon die bij lange na Pim niet kon vervangen. Als je dan gaat zoeken naar een nieuwe partij en een man komt enorm symphatiek over is de link snel gelegd.denk toch eens na:
als je je dus laat leiden door wat goedkope onzin op tv dan kies je vertegenwoordigers die niet de beste zijn.
het is dus eigenlijk de beste "luller" die de meeste stemmen wint?
Heb je Ter Zake (één) gezien? Daar ging men toch uit van een CDA/Pvda coalitie met mogelijk een derde kleinere partij. Het zal iig water bij de wijn zijn voor de volgende regering en dat betekent dus weinig radicale beslissingen.uit welke partijen zullen zal de volgende regering bestaan?
Het is een feit dat de VVD zich slecht geprofileerd heeft en je ziet het resultaat... Dus ja je moet altijd zorgen dat je met die "onzin" meedoet en zeker in het geval van Nederland waar heel de strijd via de media gevoerd werd.denk toch eens na:
als je je dus laat leiden door wat goedkope onzin op tv dan kies je vertegenwoordigers die niet de beste zijn.
Ja, wat dacht jij dan? Dat iedere simpele ziel elk verkiezigsprogramma van A tot Z gaat doornemen om vervolgens de beste keus te maken.denk toch eens na:

denk toch eens na: