AndroidHealthClinic

Spaanse taalcursus op CD

OneUp

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m74
Massa
82kg
Hallo! Ik ben eigenlijk op zoek naar een cd met daarop een taalcursus Spaans, zodat ik bijvoorbeeld in de auto kan oefenen.

Ik ben van plan om misschien als minor spaans te gaan doen op school maar we wil me eerst ff zelf verdiepen in de taal door er via een cd kennis mee te maken. Ik heb wel wa spaanse cursussen op cd gevonden maar die kosten gauw €30,- of meer. Daarom zou ik liefst eerst ff wa downloaden om te kijken of het uberhaubt iets is.

Iemand die me hieraan kan helpen? Alvast bedankt en karma for the helping hand!

ik heb er ook al achter gezocht maar dit vind je niet makkelijk kerel :sad:
als iemand 1 vind in het frans mag je het altijd aan mij geven
karma natuurlijk :D

Ik heb LOI Cursus Spaans voor onderweg, is dus echt audio cd. Alleen 1 probleem, het zijn 8 cd's, 580MB totaal. Ik ga even kijken hoe ik dat bij jou kan krijgen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb LOI Cursus Spaans voor onderweg, is dus echt audio cd. Alleen 1 probleem, het zijn 8 cd's, 580MB totaal. Ik ga even kijken hoe ik dat bij jou kan krijgen :)
Wow als je dat zou lukken zou ik je echt eeuwig dankbaar zijn! Weet alleen niet hoe ik je moet bedanken dan..

Wow als je dat zou lukken zou ik je echt eeuwig dankbaar zijn! Weet alleen niet hoe ik je moet bedanken dan..

Nou...:suckit:

:roflol: grapje. Ben je bekend met nieuwsgroepen of niet? Dan gooi ik het daar op. Anders moet ik wat anders verzinnen.

Haha ok. Uuh....ik kan het proberen te uploaden via yousendit, als je me dan je e-mailadres even PM't, dan upload ik het vanavond/vannacht, en dan krijg je een paar download linkjes in je e-mailbox :)

Terug
Naar boven