- Waardering
- 20.663
Zit te denken om de laatste 2-3 weken van deze cycle een beetje injectable dbol toe te voegen
Gewoon, om eens te proberen en mee te experimenten en om wellicht nog wat extra gains mee te maken.
Ik heb zowel injectable winstrol als dianabol liggen hier. Punt is alleen dat ik een beetje heb rondgevraagd en de injectable winstrol (oil base) schijnt qua pip best wel vervelend te zijn. De dianabol daarentegen helemaal niet. En omdat ik met test prop sowieso aardig al wat pip ervaar, ga ik liever voor de dianabol. Maar ja het minpunt van dianabol is op zijn beurt natuurlijk weer het hele gyno/oestrogeen verhaal. Ik heb nu op 20mg tamoxifen nergens meer last van, maar als ik dalijk 50mg dbol EOD ga injecteren, zal ik waarschijnlijk naar 40mg moeten. Dat is natuurlijk ook een beetje dom en misschien onnodig.
Ik ben er nog niet helemaal uit... aan de ene kant zou ik graag eens aan de beruchte test/nandrolone/dbol combinatie willen proeven, maar aan de andere kant geen zin in extra side effects en gezeik.
Gewoon, om eens te proberen en mee te experimenten en om wellicht nog wat extra gains mee te maken.Ik heb zowel injectable winstrol als dianabol liggen hier. Punt is alleen dat ik een beetje heb rondgevraagd en de injectable winstrol (oil base) schijnt qua pip best wel vervelend te zijn. De dianabol daarentegen helemaal niet. En omdat ik met test prop sowieso aardig al wat pip ervaar, ga ik liever voor de dianabol. Maar ja het minpunt van dianabol is op zijn beurt natuurlijk weer het hele gyno/oestrogeen verhaal. Ik heb nu op 20mg tamoxifen nergens meer last van, maar als ik dalijk 50mg dbol EOD ga injecteren, zal ik waarschijnlijk naar 40mg moeten. Dat is natuurlijk ook een beetje dom en misschien onnodig.
Ik ben er nog niet helemaal uit... aan de ene kant zou ik graag eens aan de beruchte test/nandrolone/dbol combinatie willen proeven, maar aan de andere kant geen zin in extra side effects en gezeik.