AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Er is ook zoiets als rijstpoeder ipv oats he.

Witte rijst valt licht. Anders bambix of gewone rijstpoeder zoals @vntl Zegt.
Pannekoeken. Met spek of zoet. Eet je snel weg. Wraps gaat ook snel. Vult relatief weinig tov de kcal.

Post shake met 50-100g rijstpoeder

Neem je maltodextrine/clusterdextrine/vitargo tijdens / vlak na je training?

ik vind rijstebloem toch beetje duur steeds, dus dit werkt ook goed

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.986
Neem je maltodextrine/clusterdextrine/vitargo tijdens / vlak na je training?

Nee, intra carbs vind ik sowieso onzin. Mijn pre workout meal is 150 carbs ofzo en ongeveer 1 uur daarna ga ik trainen, waarom zou ik dan intra workout nog iets van koolhydraten nodig hebben? En ik ben altijd bang dat ik die shit uitkots als ik bijvoorbeeld benen of rug doe. :o Soms moet ik gewoon van water al kotsen.

Post heb ik vroeger wel eens maltodextrine geprobeerd maar ook daar kreeg ik buikpijn en diarree van :hahaha:Ik geloof dat best veel mensen daar last van hebben met die carb powders.

Nu doe ik post workout een paar sneetjes brood met jam en rijstvlokken icm 5iu humalog en dat gaat vooralsnog prima. Ik denk niet dat het uiteindelijk veel uitmaakt of je een beetje brood eet of een high molecular carb powder van 83937393 euro per kilo. Het belangrijkste is dat wat je eet goed verteert.

• #2.987
Woog vanochtend trouwens 106 kilo. Zou wel mooi zijn als ik tegen het einde van deze cycle over de 110 zou wegen met nog iets van zichtbare abs en geen blubberbuik en shit :hahaha:

Dan zou ik waarschijnlijk na een diepe cut met de juiste chemicaliën zo uit kunnen komen rond de 90 kilo, misschien wel iets meer dan dat. Ben wel erg benieuwd hoe ik er dan uit zo komen te zien... Ik denk best wel joocy. Maarja dat zien we wel over een half jaar of jaar ofzo... Eerst nog even groeien.

Woog vanochtend trouwens 106 kilo. Zou wel mooi zijn als ik tegen het einde van deze cycle over de 110 zou wegen met nog iets van zichtbare abs en geen blubberbuik en shit :hahaha:

Dan zou ik waarschijnlijk na een diepe cut met de juiste chemicaliën zo uit kunnen komen rond de 90 kilo, misschien wel iets meer dan dat. Ben wel erg benieuwd hoe ik er dan uit zo komen te zien... Ik denk best wel joocy. Maarja dat zien we wel over een half jaar of jaar ofzo... Eerst nog even groeien.
Hoe lang ben je

• Like
Waarderingen: Apw
  • #2.991
Dan gaat 90 kilo droog je vies tegenvallen, ethioper look.

Dat is voor mijn lengte precies de limiet voor classic bodybuilding... Denk dat met mijn botstructuur rond de 90kg shredded wel mee zal vallen hoe Ethiopisch ik er dan uit zou zien... Maar goed we zullen zien. Is vooraf zo lastig in te schatten ook.

Ik ga wel lekker op intra carbs maar mijn trainingen zijn ook langer dan de jouwe. Maar ik raadde t meer aan om je kcal/carb behoefte te hitten. 50g malto = 200kcal intra al

Je vindt jezelf altijd te smal, maar voor classic is rond de 90kg een prima look. Voor bodybuilding mis je dan wel nog aardig wat kilo’s.

Ik ben zelf ook 185cm en was op m’n laatste wedstrijd 94kg (carbloaded) de wedstrijd ervoor zat ik rond de 90-91kg.

• #2.994
Je vindt jezelf altijd te smal, maar voor classic is rond de 90kg een prima look. Voor bodybuilding mis je dan wel nog aardig wat kilo’s.

Ik ben zelf ook 185cm en was op m’n laatste wedstrijd 94kg (carbloaded) de wedstrijd ervoor zat ik rond de 90-91kg.

Ja precies, in classic bodybuilding is niemand huge en (als ik stage foto’s en shit analyseer) is de winnaar 9 vd 10 keer degene die gewoon de beste structuur en proporties heeft met het aantal kilo’s dat ‘ie mag wegen... Daarom leek classic bb mij ook het meest geschikt omdat ik een smalle taille heb, brede schouders en best goede benen en dat komt in zo een klasse wat meer naar voren aangezien je door niemand compleet outsized kan worden als het goed is.

Bodybuilding is een heel ander verhaal ja maar daar heb ik de komende paar jaar sowieso nog niks te zoeken :o Daar moet je met onze lengte al gauw rond de 100 kg wegen. En dan zal je alsnog zien dat je naast gasten komt te staan van 175 die je compleet belachelijk maken.

• #2.995
Dit is een Rus die afgelopen jaar Europees kampioen werd in classic bodybuilding... fucking mooi fysiek van de voorkant, zijn achterkant is wel een beetje zwak imo als je die double bicep ziet. Maar wel echt shredded. Niet dat ik mezelf met hem vergelijk maar hij is geloof ik ook ongeveer 183 ofzo en on stage dus max 91 kg als ik het goed heb. Dus zo kan 91 kg er ook uitzien :o

Bijlagen

• 276C1DF1-6C46-4012-97DF-3560B709679D.png
    276C1DF1-6C46-4012-97DF-3560B709679D.png
    767,3 KB · Weergaven: 121
  • 17D67E0A-B5DF-408E-B760-B4454CC7E85E.png
    17D67E0A-B5DF-408E-B760-B4454CC7E85E.png
    690 KB · Weergaven: 124
  • C0587E0D-FB8B-4992-98AE-3E006A1B5749.png
    C0587E0D-FB8B-4992-98AE-3E006A1B5749.png
    672,3 KB · Weergaven: 124
Ja precies, in classic bodybuilding is niemand huge en (als ik stage foto’s en shit analyseer) is de winnaar 9 vd 10 keer degene die gewoon de beste structuur en proporties heeft met het aantal kilo’s dat ‘ie mag wegen... Daarom leek classic bb mij ook het meest geschikt omdat ik een smalle taille heb, brede schouders en best goede benen en dat komt in zo een klasse wat meer naar voren aangezien je door niemand compleet outsized kan worden als het goed is.

Bodybuilding is een heel ander verhaal ja maar daar heb ik de komende paar jaar sowieso nog niks te zoeken :o Daar moet je met onze lengte al gauw rond de 100 kg wegen. En dan zal je alsnog zien dat je naast gasten komt te staan van 175 die je compleet belachelijk maken.
Eens, ik denk dat je wel een goede keuze maakt. Als je helemaal peeled komt te staan, structuur en proporties in orde zijn je daar goed gaat plaatsen ;)

Dit is een Rus die afgelopen jaar Europees kampioen werd in classic bodybuilding... fucking mooi fysiek van de voorkant, zijn achterkant is wel een beetje zwak imo als je die double bicep ziet. Maar wel echt shredded. Niet dat ik mezelf met hem vergelijk maar hij is geloof ik ook ongeveer 183 ofzo en on stage dus max 91 kg als ik het goed heb. Dus zo kan 91 kg er ook uitzien :o
Ziet er super uit, achterkant loopt iets achter op de voorkant, maar alles klopt voor die klasse. shape, proporties, X-frame.

Ik vind zn upper wel zn benen domineren in die frontshots behalve vacuum

• #2.999
Ik vind zn upper wel zn benen domineren in die frontshots behalve vacuum

Misschien een beetje ja, maar zijn benen zijn zo droog en gedetailleerd dat het niet / nauwelijks op valt.

Ik vind het iig een superfysiek... Zou er graag zo uit willen zien :fluit:

Zelf zit ik ook te denken om eens slin te gebruiken, blijft wel wat eng... Dus fijn dat ik je hier kan volgen, ik ben benieuwd wat het je gaat brengen. Het lijkt mij ook lekker tegen het einde van een cut, daar waar je hard bent en flat begint te raken jezelf weer vol laten lopen door slin.
Zo te zien volg je het protocol van het sticky van Ikke?

Terug
Naar boven