- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem je maltodextrine/clusterdextrine/vitargo tijdens / vlak na je training?
Soms moet ik gewoon van water al kotsen.
Ik geloof dat best veel mensen daar last van hebben met die carb powders.
Hoe lang ben jeWoog vanochtend trouwens 106 kilo. Zou wel mooi zijn als ik tegen het einde van deze cycle over de 110 zou wegen met nog iets van zichtbare abs en geen blubberbuik en shit
Dan zou ik waarschijnlijk na een diepe cut met de juiste chemicaliën zo uit kunnen komen rond de 90 kilo, misschien wel iets meer dan dat. Ben wel erg benieuwd hoe ik er dan uit zo komen te zien... Ik denk best wel joocy. Maarja dat zien we wel over een half jaar of jaar ofzo... Eerst nog even groeien.
Dan gaat 90 kilo droog je vies tegenvallen, ethioper look.Weet niet precies, zo rond de 184cm ofzo. Misschien 183 of 185. Zou mezelf eens fatsoenlijk moeten laten opmeten.
Dan gaat 90 kilo droog je vies tegenvallen, ethioper look.
Je vindt jezelf altijd te smal, maar voor classic is rond de 90kg een prima look. Voor bodybuilding mis je dan wel nog aardig wat kilo’s.
Ik ben zelf ook 185cm en was op m’n laatste wedstrijd 94kg (carbloaded) de wedstrijd ervoor zat ik rond de 90-91kg.
Daar moet je met onze lengte al gauw rond de 100 kg wegen. En dan zal je alsnog zien dat je naast gasten komt te staan van 175 die je compleet belachelijk maken.
Eens, ik denk dat je wel een goede keuze maakt. Als je helemaal peeled komt te staan, structuur en proporties in orde zijn je daar goed gaat plaatsenJa precies, in classic bodybuilding is niemand huge en (als ik stage foto’s en shit analyseer) is de winnaar 9 vd 10 keer degene die gewoon de beste structuur en proporties heeft met het aantal kilo’s dat ‘ie mag wegen... Daarom leek classic bb mij ook het meest geschikt omdat ik een smalle taille heb, brede schouders en best goede benen en dat komt in zo een klasse wat meer naar voren aangezien je door niemand compleet outsized kan worden als het goed is.
Bodybuilding is een heel ander verhaal ja maar daar heb ik de komende paar jaar sowieso nog niks te zoekenDaar moet je met onze lengte al gauw rond de 100 kg wegen. En dan zal je alsnog zien dat je naast gasten komt te staan van 175 die je compleet belachelijk maken.

Ziet er super uit, achterkant loopt iets achter op de voorkant, maar alles klopt voor die klasse. shape, proporties, X-frame.Dit is een Rus die afgelopen jaar Europees kampioen werd in classic bodybuilding... fucking mooi fysiek van de voorkant, zijn achterkant is wel een beetje zwak imo als je die double bicep ziet. Maar wel echt shredded. Niet dat ik mezelf met hem vergelijk maar hij is geloof ik ook ongeveer 183 ofzo en on stage dus max 91 kg als ik het goed heb. Dus zo kan 91 kg er ook uitzien![]()
Ik vind zn upper wel zn benen domineren in die frontshots behalve vacuumDit is een Rus die afgelopen jaar Europees kampioen werd in classic bodybuilding... fucking mooi fysiek van de voorkant, zijn achterkant is wel een beetje zwak imo als je die double bicep ziet. Maar wel echt shredded. Niet dat ik mezelf met hem vergelijk maar hij is geloof ik ook ongeveer 183 ofzo en on stage dus max 91 kg als ik het goed heb. Dus zo kan 91 kg er ook uitzien![]()
Ik vind zn upper wel zn benen domineren in die frontshots behalve vacuum