- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor eventjes dan...Carnage was een van mijn favorieten van JM. Creeping Death blijft toch wel bovenaan staan, absolute aanrader.
Creeping Death 1 volgt niet echt een standaard format. Copypaste uit het schema:Hmm ja, Creeping Death is PPL toch? Persoonlijk vind ik dat niet helemaal optimaal voor mij persoonlijk, want de trainingen zijn dan echt fucking lang en na een paar weken gaat mij dat een beetje tegenstaan. 25-30 sets per training is ook gewoon erg veel. Dan heb ik liever zoals in bijvoorbeeld Carnage een extra dag waarop ik armen doe ipv ze na push en pull te doen. Maar wellicht dat ik over een paar maanden alsnog weer naar PPL switch hoor, want altijd maar dezelfde split en trainingsopzet is ook maar saai...
Uiteindelijk maakt het ook geen reet uit denk ik, als je er maar plezier in hebt.
Dag 2 is vaak wat extra werk voor lats, triceps en Dag 4 krijgt soms wat extra hamstringwerk. Is wat mij betreft veel beter te handelen dan een normale PPL waarbij ik meestal binnen een maand in kreukels lig.Day 1 – Legs
Day 2 – Chest/Shoulders (and odds and ends I throw in)
Day 3 – Off
Day 4 – Back
Day 5 – Off
Day 6 – Chest/Shoulders (pumping day)
Day 7 - Arms
Vond dat ook al iets te veel
Toch zeker die lower loading/upper pump dag. Was na benen al zo gesloopt dat die ‘pump’ workout echt als tijdsverspilling aanvoelde.Creeping Death 1 volgt niet echt een standaard format. Copypaste uit het schema:
Dag 2 is vaak wat extra werk voor lats, triceps en Dag 4 krijgt soms wat extra hamstringwerk. Is wat mij betreft veel beter te handelen dan een normale PPL waarbij ik meestal binnen een maand in kreukels lig.
Laatste is zeker waar, was na een tijdje zelf de intensiteit van die JM schema's helemaal zat en ben toen overgestapt naar Fortitude Training.
Is uiteindelijk toch maar 3 sets tot echt falen, ook bij Tier II en III. Het is absoluut niet niks en ik nam vaak tussen lower en upper wel even een kwartiertje rust. Bij mij waren het meer de MR dagen die er altijd flink inklapten.Vond dat ook al iets te veelToch zeker die lower loading/upper pump dag. Was na benen al zo gesloopt dat die ‘pump’ workout echt als tijdsverspilling aanvoelde.
De andere dagen waren wel goed.
Is programma 7, is via google wel op allerlei schimmige sites te vinden.Owh, had je het over Creeping Death 1? Ik dacht v 2.0, die is wel PPL. Creeping Death 1 heb ik eerlijk gezegd nog niet gezien...
Ook niet echt geweldig, maar ik denk dat ik maar overstap op het @vntl dieet met 5 liter fruitsap per dag.700gr carbs eten is toch leuk? Genieten van het etenVanavond volgende week trouwens maar eens wat experimenteren met lower fat en higher carbs. Ik deed nu bijna een jaar vrij veel vet (tot 150-160gr per dag tijdens peak bulk) en daardoor minder carbs, maar de laatste weken heb ik constant gefuck met me vertering als ik verschillende fat sources eet. Van walnoten zit ik steeds fucking hard te ruften, van olijfolie ga ik boeren, avocado’s gaan ook al niet want die zijn heel erg rijk in fodmap allergenen shit etc etc etc. Echt heel irritant.
Vetten dus aanzienlijk verlaagd en nu maar even kijken of het beter zal gaan. Whole eggs blijf ik wel gewoon eten, somehow nergens last van met eieren. Direct gevolg is wel dat ik dalijk 700gr carbs moet gaan eten/drinkenOok niet echt geweldig, maar ik denk dat ik maar overstap op het @vntl dieet met 5 liter fruitsap per dag.
700gr carbs eten is toch leuk? Genieten van het eten
Grote porties nasi/bami met kip, savonds een pak pasta in de pan gooien en vreten. Tussendoor tosti’s enzWat zou jij zoal eten als je 700 of 800 carbs zou moeten eten? Ideeën ?
Dit. Met een blender kom je er redelijk makkelijk.Chocopops are life, gewoon shakes met brinta/havermout etc met whey er bij drink je zo weg man.
Poes.Hoe mensen met cereal veel carbs weg kunnen krijgen snap ik nooit, wel knap. Raak daar vet snel misselijk van, rotzooi.
Wat ik doe is zoveel mogelijk rijst wegproppen tot je op een punt komt dat je niet meer kunt. Dat verteert lekker snel en dan aanvullen met havermoutrepen. Die dingen zitten vaak wel 20-30 carbs in per reep en vult zo goed als niet + je eet ze zo weg, zelfs als je al vol zit na je meal. Heb je ook nog een prima carb source
Hoe mensen met cereal veel carbs weg kunnen krijgen snap ik nooit, wel knap. Raak daar vet snel misselijk van, rotzooi.
Wat ik doe is zoveel mogelijk rijst wegproppen tot je op een punt komt dat je niet meer kunt. Dat verteert lekker snel en dan aanvullen met havermoutrepen. Die dingen zitten vaak wel 20-30 carbs in per reep en vult zo goed als niet + je eet ze zo weg, zelfs als je al vol zit na je meal. Heb je ook nog een prima carb source