MuscleMeat

Spambod's kuurlog

4weken onn 4 weken off

je lichaam word ongevoelig na aantal weken daarom verhogen of stoppen ik zou stoppen en repeat.
Valt wel mee of je moet je insuline gevoeligheid verneuken door mega doseringen te zetten icm met te veel kcals doordat je zoveel slin zet.

Krijg na meer dan 20 weken blast nog steeds hypo's van 5iu dus doet prima zijn werk.

Wil je het helemaal zeker weten koop je een glucose meter.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.944
Nou, vandaag poging nummer 2 met Humalog en het ging eigenlijk helemaal perfect. Ik was nog steeds wel een beetje zenuwachtig, maar niet meer zoals de vorige keer. Eerst mijn pwo meal gegeten, toen snel 5iu in schouder gezet, 1,5 uur later weer gegeten. Ik voelde me wel een klein beetje licht in me hoofd en een beetje opgejaagd net voordat ik die tweede meal ging eten, 1,5 uur later (dus precies wanneer die shit op zijn piek komt). Maar ook nu weer... wellicht was het gewoon puur psychisch dat ik wist dat die shit begon te pieken en me daardoor misschien een klein beetje onrustig laten maken, dunno...

Oh ja ik merkte ook al de tweede keer op rij dat ik een erg droge mond en dorst kreeg na die insuline injectie. Is dit puur toeval of is dat normaal bij gebruik?

Ik klink wel een beetje als een p*ssy moet ik eerlijk van mezelf zeggen... :o Maar insuline is toch wel nog een stapje verder dan AAS... Dus misschien is het wel normaal dat ik hier extra voorzichtig en een beetje angstig mee ben.

Maar het ging dus goed. Ben benieuwd naar de resultaten en effecten er van over een paar weken.

Wat een p*ssy, gwn rammen
Jk, beter voorzichtig doen dan roekeloos als @dreamy1

• #2.947

Ben ik zeker van plan, alleen moet eerst ff geld daarvoor hebben en een fatsoenlijke source vinden. In Russia heb je 83936383 verschillende UGs die allemaal HGH aanbieden, maar geen flauw idee welke goed is en welke niet.

Ben ik zeker van plan, alleen moet eerst ff geld daarvoor hebben en een fatsoenlijke source vinden. In Russia heb je 83936383 verschillende UGs die allemaal HGH aanbieden, maar geen flauw idee welke goed is en welke niet.
Dacht al als je insuline zet nu (en je hebt wat geld te besteden) zou je ook gewoon naar 3iu GH kunnen gaan nu. Als je toch wil pushen

• #2.949
Dacht al als je insuline zet nu (en je hebt wat geld te besteden) zou je ook gewoon naar 3iu GH kunnen gaan nu. Als je toch wil pushen

Ja 3/4 iu’s zou wel nice zijn. Maar eerst ff kijken hoe dit gaat.

Ik denk ook niet dat insuline en hgh per se samen gebruikt móéten worden, afgaande op de theorie. Velen mensen beweren namelijk van wel. Imo zijn het 2 op zichzelf staande tools. Natuurlijk zal het beter zijn als je ze samen gebruikt, maar dat is ook maar logisch, immers hoe meer je er van alles ingooit hoe beter je zal gaan (tot op een bepaalde hoogte dan), alle steroids en hgh en slin en thyroid shizzle en clen blabla vullen elkaar allemaal aan / werken vaak in synergie met elkaar.

De reden dat sommige pro’s of grootgebruikers de 2 samen wel “moeten” gebruiken is omdat je van hoge doseringen HGH insuline resistent wordt. Dan moet je dus je blood sugar levels gaan corrigeren met insuline, maar dan gebruik je dus beter een long acting insulin. Dat is een beetje de methode van Dave Palumbo; insuline alleen gaan gebruiken om geen diabetic te worden door hgh abuse. Andere redenen (zoals pre en post workout voor betere nutrient pushing/absorption, increased protein synthesis blabla) vindt hij onzin.

Maar dan heb je de kant van Milos en zijn crew... die gebruikt insuline puur als een op zichzelf staande tool voor voor, tijdens en na de training. Milos zal geheid ook wel hgh voorschrijven aan al zijn atleten, maar dit zal dan niet direct te maken hebben met het feit dat ze insuline gebruiken, denk ik. Milos is gewoon geobsedeerd door insuline. :hahaha:

Maar goed, ik wil dus gewoon even kijken of insuline op zichzelf wat doet... Kan haast niet anders als je kijkt/leest over wat insuline allemaal doet in je lichaam, maar we zullen zien.

Word je eigenlijk alleen op hoge doseringen uiteindelijk insuline resistent? Want genoeg gassies runnen ook 2-4iu.

post workout of pre wo insuline gebruik ?

• #2.952
post workout of pre wo insuline gebruik ?

Ik doe alleen post. Pre lijkt mij persoonlijk nogal link/kut. Tijdens het trainen wil je 100% gefocust zijn op trainen en niet op eten/drinken en erop letten dat je niet in een coma raakt van een hypo :hahaha: Dat vind ik echt een beetje mongoloïde.

Ik doe alleen post. Pre lijkt mij persoonlijk nogal link/kut. Tijdens het trainen wil je 100% gefocust zijn op trainen en niet op eten/drinken en erop letten dat je niet in een coma raakt van een hypo :hahaha: Dat vind ik echt een beetje mongoloïde.
Valt wel me met pre.

wil dit later zeker proberen effe wachten op jou ervaring voor mij valt er nog genoeg uit een basic kuurtje te halen

Ja 3/4 iu’s zou wel nice zijn. Maar eerst ff kijken hoe dit gaat.

Ik denk ook niet dat insuline en hgh per se samen gebruikt móéten worden, afgaande op de theorie. Velen mensen beweren namelijk van wel. Imo zijn het 2 op zichzelf staande tools. Natuurlijk zal het beter zijn als je ze samen gebruikt, maar dat is ook maar logisch, immers hoe meer je er van alles ingooit hoe beter je zal gaan (tot op een bepaalde hoogte dan), alle steroids en hgh en slin en thyroid shizzle en clen blabla vullen elkaar allemaal aan / werken vaak in synergie met elkaar.

De reden dat sommige pro’s of grootgebruikers de 2 samen wel “moeten” gebruiken is omdat je van hoge doseringen HGH insuline resistent wordt. Dan moet je dus je blood sugar levels gaan corrigeren met insuline, maar dan gebruik je dus beter een long acting insulin. Dat is een beetje de methode van Dave Palumbo; insuline alleen gaan gebruiken om geen diabetic te worden door hgh abuse. Andere redenen (zoals pre en post workout voor betere nutrient pushing/absorption, increased protein synthesis blabla) vindt hij onzin.

Maar dan heb je de kant van Milos en zijn crew... die gebruikt insuline puur als een op zichzelf staande tool voor voor, tijdens en na de training. Milos zal geheid ook wel hgh voorschrijven aan al zijn atleten, maar dit zal dan niet direct te maken hebben met het feit dat ze insuline gebruiken, denk ik. Milos is gewoon geobsedeerd door insuline. :hahaha:

Maar goed, ik wil dus gewoon even kijken of insuline op zichzelf wat doet... Kan haast niet anders als je kijkt/leest over wat insuline allemaal doet in je lichaam, maar we zullen zien.

Ik heb ergens ooit op dit forum gelezen dat er iemand door Milos gecoacht werd....weet alleen niet meer welke member....wellicht eens bij hem vragen naar protocol slin en hgh? Niet dat je het moet volgen maar dan heb je meer info over hoe die hoek het voorschrijft..?

• #2.958
Ik heb ergens ooit op dit forum gelezen dat er iemand door Milos gecoacht werd....weet alleen niet meer welke member....wellicht eens bij hem vragen naar protocol slin en hgh? Niet dat je het moet volgen maar dan heb je meer info over hoe die hoek het voorschrijft..?

Dat was Pleister ja...

De protocollen van Milos zijn geen geheim... die kan je makkelijk op internet vinden en hij praat er zelf ook graag en veel over. Persoonlijk zou ik me daar niet snel aan wagen... Wat die kerel zijn clients laat doen is nogal extreem.

• #2.959
Ik heb afgelopen week met een calorie increase van 1000 en de introducering van een beetje insuline pwo welgeteld noppes gegained in gewicht als ik de weekgemiddeldes met elkaar vergelijk :o Wel ben ik een stuk voller en ronder op hetzelfde gewicht door de extra carbs enzo.

Nu ben ik dus van plan om komende week weer 500 toe te voegen. Zodat ik hopelijk een halve kilo per week in gewicht bijkom. Dat lijkt me wel een normaal streven. Niet te snel en te veel in gewicht bijkomen, maar ook niet te weinig. 500kcal komt dus neer op 125gr carbs verdelen over mijn meals... vetten ga ik nog even niet verhogen denk ik, dat bewaar ik wel voor later.

Trainingen gaan wel goed, maar nog niet super eerlijk gezegd. Ik ben nog steeds een beetje slap en gisteren had ik na 3 dagen achterelkaar getraind te hebben een rustdag en was ik echt heel de dag fucking doodt en energieloos. Ik denk dat 3900 kcal (en 2900 op rustdagen) nog een beetje te weinig is en dat het daardoor komt.

Vanavond denk ik ook een cheatmeal doen. Normaal doe ik alleen tijdens het cruisen elke week iets van een cheat meal en tijdens het blasten nauwelijks, maar nu heb ik besloten om eens per week ook eens wat anders te eten voor 1 meal. Voor mij persoonlijk hoeft het niet zo heel erg, maar mijn vriendin is aan het cutten (rip fat ass ‘nd titties) sinds een maand ofzo en dan is eens per week zo’n avond in het weekend voor haar ook leuk en dan heeft ze heel de week ook iets om beetje naar uit te kijken en daardoor gedisciplineerd te blijven doordeweeks. En voor mij kan 1 zo’n meal in principe ook geen kwaad denk ik als ik een beetje normaal doe :o

Terug
Naar boven