AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Wat je vind je van de wrist roller ?
 
Heeft iemand van jullie ervaring met fat gripz en aanverwante tools? Ik heb van een PT in de gym zijn fat gripz te leen gekregen, zodat ik ze morgen tijdens arm day kan proberen. Als ze bevallen koop ik ze ook...

Maar was dus benieuwd of iemand van jullie daar weleens mee traint.

Heeft iemand van jullie er al Phil Heath forearms van gekregen?
Heb zelf de blauwe fat grip thuis...ideaal. je traint gelijk je grip en onderarmen er meer mee. Charles poliquin was er een groot voorstander van : werken met fat bar of dumbels met dikkere handels voor meer kracht winst
 
Vanaf morgen nog maar eens calorieën verhogen. Op naar 5000. Macro’s zijn 800c/300p/70f. Nog nooit zoveel carbs gegeten denk ik...

Ik droom stiekem al van een cut op 150 gr carbs per dag :$
 
Dat is behoorlijk. Veel vloeibare carbs ook?
 
Vanaf morgen nog maar eens calorieën verhogen. Op naar 5000. Macro’s zijn 800c/300p/70f. Nog nooit zoveel carbs gegeten denk ik...

Ik droom stiekem al van een cut op 150 gr carbs per dag :$
En je gaint geen vet?
 
En je gaint geen vet?

Tuurlijk ben ik best wel fluffy en vooral in de avond echt extreem bloated met een enorme pens, maar in de ochtend ziet het er allemaal nog redelijk okay uit. Mijn bovenste abs zijn nog steeds een beetje zichtbaar en mijn middel is altijd de plek waar ik verreweg het meeste vet opsla. En zelfs al gain ik een paar kilo vet, dat boeit me niet echt... Ik weet dat dat er zo weer af is en ik heb geen idee van hoe ik anders huge moet worden... Als ik ooit ripped 110kg ofzo wil wegen, hoe moet ik dat bereiken? Als ik altijd lean blijf en elke blast die ik doe rond de 90 of 95kg blijf schommelen, denk ik niet dat dat ooit gaat gebeuren.
 
Dat is behoorlijk. Veel vloeibare carbs ook?
In de ochtend voor de training eet ik veel kant en klare pannenkoeken met jam, na de training wit brood met jam of cornflakes oid.

Daarna volgen 3 meals met rijst. Ik heb gemerkt dat 100gr carbs uit rijst (dus 130gr ongekookt) een beetje mijn threshold is van wat ik kan eten aan rijst per meal, alles daarboven vul ik aan met low fat koekjes (iets van 2gr vet per 100gr en voor de rest alleen maar carbs), af en toe doe ik dadels of idd een glaasje vruchtensap.

Laatste meal dan weer brood met eieren en een beetje jam door de yoghurt.
 
Vanaf morgen nog maar eens calorieën verhogen. Op naar 5000. Macro’s zijn 800c/300p/70f. Nog nooit zoveel carbs gegeten denk ik...

Ik droom stiekem al van een cut op 150 gr carbs per dag :$

Wat is de reden dat je zo veel carbs eet en zo weinig vet? Het is toch een stuk makkelijk om aan je Kcals te geraken als je wat meer vet eet? 70gr vet is dat niet wat weinig voor een kerel van 90-95kg? denk je dat je een veel betere recovery hebt met die extra carbs of wat is juist de reden hierachter? of heeft dat meer met je GH te maken fzo ?
 
Wat is de reden dat je zo veel carbs eet en zo weinig vet? Het is toch een stuk makkelijk om aan je Kcals te geraken als je wat meer vet eet? 70gr vet is dat niet wat weinig voor een kerel van 90-95kg? denk je dat je een veel betere recovery hebt met die extra carbs of wat is juist de reden hierachter? of heeft dat meer met je GH te maken fzo ?

Ik had graag meer vet gegeten, maar dat verteert de laatste tijd niet zo goed meer. Tijdens mijn vorige bulk at ik op zijn hoogst 150gr vet per dag en daardoor inderdaad aanzienlijk minder carbs. Had het graag deze keer weer zo gehad, want het is een stuk makkelijker, maar helaas... Van haast elke fat source, of het nou noten of avocado’s of olijfolie of whatever is, krijg ik steeds last van winderigheid en oprispingen en shit. Heel vervelend.
 
Wat is de reden dat je zo veel carbs eet en zo weinig vet? Het is toch een stuk makkelijk om aan je Kcals te geraken als je wat meer vet eet? 70gr vet is dat niet wat weinig voor een kerel van 90-95kg? denk je dat je een veel betere recovery hebt met die extra carbs of wat is juist de reden hierachter? of heeft dat meer met je GH te maken fzo ?

Waarom is 70 gr vet te weinig?
 
Waarom is 70 gr vet te weinig?

Volgens Marina moet je altijd 1gr vet per kilo lichaamsgewicht eten, dat zijn de DBB regels.

Is goed voor je hormoonhuishouding enzo, die extra vetten. Zij het dat er van mijn hormoonhuishouding weinig meer over is denk ik zo :dunno:
 
Volgens Marina moet je altijd 1gr vet per kilo lichaamsgewicht eten, dat zijn de DBB regels.

Is goed voor je hormoonhuishouding enzo, die extra vetten. Zij het dat er van mijn hormoonhuishouding weinig meer over is denk ik zo :dunno:

Ze heeft het onlangs wat bijgeschaafd nadat ze vaker commentaar kreeg.
 
Ik had graag meer vet gegeten, maar dat verteert de laatste tijd niet zo goed meer. Tijdens mijn vorige bulk at ik op zijn hoogst 150gr vet per dag en daardoor inderdaad aanzienlijk minder carbs. Had het graag deze keer weer zo gehad, want het is een stuk makkelijker, maar helaas... Van haast elke fat source, of het nou noten of avocado’s of olijfolie of whatever is, krijg ik steeds last van winderigheid en oprispingen en shit. Heel vervelend.
Ah das inderdaad kut, ben je bezig met het proberen te herstellen van je digestion of ga je gewoon geen vetten meer eten :D ?
 
Zalm al eens geprobeerd? Dat verteert over het algemeen vrij goed.
Vaste vetbronnen zoals zalm en steak verteren meestal wel prima, als je het beperkt tot later op de dag (bijv laatste 2 maaltijden).

Ik ken het probleem zelf ook wel met losse vetbronnen toevoegen op een shitload aan koolhydraten... vroeg of laat verneukt het je vertering.

Low fat, high carb is wat de meeste grote gasten doen en als het makkelijk zou zijn dan was iedereen 120kg + is decent shape. Ik denk dat als je de meeste grote gasten met een snelle vetverbranding vraagt wat makkelijk is cutten of bulken de meeste zullen zeggen dat serieus bulken op dat level veel lastiger is.
 
Vaste vetbronnen zoals zalm en steak verteren meestal wel prima, als je het beperkt tot later op de dag (bijv laatste 2 maaltijden).

Ik ken het probleem zelf ook wel met losse vetbronnen toevoegen op een shitload aan koolhydraten... vroeg of laat verneukt het je vertering.

Low fat, high carb is wat de meeste grote gasten doen en als het makkelijk zou zijn dan was iedereen 120kg + is decent shape. Ik denk dat als je de meeste grote gasten met een snelle vetverbranding vraagt wat makkelijk is cutten of bulken de meeste zullen zeggen dat serieus bulken op dat level veel lastiger is.

Precies mijn ervaring ja. Het vet uit bijvoorbeeld eieren en rood vlees / zalm verteert heel anders dan added fats uit olie of noten oid. Heel raar is dat.

En inderdaad... als bulken makkelijk zou zijn geweest was iedereen huge. Aan de aas ligt het niet, daar neemt iedereen meer dan genoeg van.

Als ik bijvoorbeeld praat met die ene gast uit mijn gym die 120kg ripped is en vraag hoeveel hij eet tijdens een bulk denk ik echt van damn, dat is next level. 500gr protein per dag + 1000 carbs is standaard voor hem. Begin er maar aan... Daar valt niet tegen op te spuiten.
 
Precies mijn ervaring ja. Het vet uit bijvoorbeeld eieren en rood vlees / zalm verteert heel anders dan added fats uit olie of noten oid. Heel raar is dat.

En inderdaad... als bulken makkelijk zou zijn geweest was iedereen huge. Aan de aas ligt het niet, daar neemt iedereen meer dan genoeg van.

Als ik bijvoorbeeld praat met die ene gast uit mijn gym die 120kg ripped is en vraag hoeveel hij eet tijdens een bulk denk ik echt van damn, dat is next level. 500gr protein per dag + 1000 carbs is standaard voor hem. Begin er maar aan... Daar valt niet tegen op te spuiten.
Haha fuck, op 5k kcals moest ik al vaak schijten hoe vaak moet die ene gast wel niet naar de wc :roflol:
 
Precies mijn ervaring ja. Het vet uit bijvoorbeeld eieren en rood vlees / zalm verteert heel anders dan added fats uit olie of noten oid. Heel raar is dat.

En inderdaad... als bulken makkelijk zou zijn geweest was iedereen huge. Aan de aas ligt het niet, daar neemt iedereen meer dan genoeg van.

Als ik bijvoorbeeld praat met die ene gast uit mijn gym die 120kg ripped is en vraag hoeveel hij eet tijdens een bulk denk ik echt van damn, dat is next level. 500gr protein per dag + 1000 carbs is standaard voor hem. Begin er maar aan... Daar valt niet tegen op te spuiten.
Dat ligt aan jou. Niet iedereen heeft moeite met 6000kcal. Ik heb bijv. veel meer moeite met cutten.
 
Ik heb vet ook nie hoog, ben er ook nie echt mee bezig en voeg t nie bewust toe....

Heb mn omega's maar verder niks...
 
Back
Naar boven