AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Spambod ik doe gewoon per training oefening à 2 sets based op puur loading en de rest is veel meer contraction based

als je met ease 5 platen van de grond kan trekken kan ik me niet voorstellen dat je onderontwikkelde hamstrings/erectors hebt

Ik denk dat dat laatste wat je zegt nog vies tegen kan vallen... Heel sterk oftewel efficiënt zijn in bepaalde lifts wil nog niet zeggen dat die spiergroepen zich ook goed gaan ontwikkelen.

Kijk eens naar Ben Chow... Die gast squat, deadlift en RDL’t belachelijke gewichten en laat zijn benen en zijn rug nou net zijn zwakste spiergroepen zijn... En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.

De theorie van loaden, loaden en nog eens loaden op de compounds en groeien zal je want dat kan niet anders!!!! gaat gewoon lang niet altijd op. Helaas overigens... want anders was bodybuilding best wel simpel.
 
Zit te denken om mijn split weer een beetje te veranderen... Chest + Shoulders en vaak daarna nog calves is zo maar 25 sets en duurt imo wat te lang... + ik merk toch wel vermoeidheid en shit opspelen de afgelopen paar dagen. Heb de laatste paar dagen echt niet zo veel zin ote trainen etc:o

Als ik overga op een meer klassieke 5-daagse bro split heb ik ook 1 dag meer om te herstellen en zijn de trainingen automatisch korter.

Dacht zelf aan zoiets:
Chest + biceps
Back + calves
Shoulders + triceps
Off
Arms + calves
Legs
Off

Ik maak eerst nog ff mijn huidige rotatie af en daarna ga ik dit maar eens proberen denk ik.

Ohja vanaf vandaag of morgen ook maar even wat groente toevoegen aan mijn mealplan want van die 700gr carbs uit rijst en wit brood en pancakes etc etc kan ik gewoon echt slecht schijten de laatste tijd. Heel vervelend ook...
 
Wat vind je van EQ tot nu toe?
 
Wat vind je van EQ tot nu toe?

Dat je er supervolle traps en delts van krijgt is iig geen bro fabeltje... Het geeft gewoon overall zo’n volle en ronde look, zelfs op mijn vetpercentage :o Dat is wel nice.

Voor de rest is er weinig over te zeggen qua sides of wat dan ook...

Het is denk ik een goede anabolic om rustig en voor langere periodes mee te bulken... Geen nasty sides, geen crazy gains, maar gewoon slow and steady heb ik wel het gevoel dat het zijn ding doet.
 
Op welke dosering neem je nu en voor hoe lang?
 
Op welke dosering neem je nu en voor hoe lang?

600mg, week 9 loopt nu ten einde. Dus volgens sommigen moet de pret van de boldenone en deca nu pas echt beginnen...

Ben heel deze week trouwens ook op 108kg gebleven, dus vanaf volgende week nog eens calorieën verhogen.
 
Hoe is het mentaal op boldenone?
 
Hoe is het mentaal op boldenone?

Lastig om te zeggen. De eerste paar weken voelde ik me bij vlagen vrij down / depri, dacht toen ook gelijk dat het door de boldenone kwam. Paar weken verder nu en in principe nergens last meer van... Voel me goed.
 
Heeft iemand van jullie ervaring met fat gripz en aanverwante tools? Ik heb van een PT in de gym zijn fat gripz te leen gekregen, zodat ik ze morgen tijdens arm day kan proberen. Als ze bevallen koop ik ze ook...

Maar was dus benieuwd of iemand van jullie daar weleens mee traint.

Heeft iemand van jullie er al Phil Heath forearms van gekregen?
 
Heeft iemand van jullie ervaring met fat gripz en aanverwante tools? Ik heb van een PT in de gym zijn fat gripz te leen gekregen, zodat ik ze morgen tijdens arm day kan proberen. Als ze bevallen koop ik ze ook...

Maar was dus benieuwd of iemand van jullie daar weleens mee traint.

Heeft iemand van jullie er al Phil Heath forearms van gekregen?
Ze liggen bij mijn gym om voor iedereen te gebruiken maar niemand doet dat

Neem aan dat je ze alleen voor db curls gaat gebruiken?
 
Ze liggen bij mijn gym om voor iedereen te gebruiken maar niemand doet dat

Neem aan dat je ze alleen voor db curls gaat gebruiken?

Db curls, Bb curls, hammer curls, cable curls etc
 
Waarom geen wrist curls à la Kai?
 
De thumbless grip hammer curls met straps die Dante op z’n insta toont hebben best wat vlees op m’n voorarmen getoverd. Idem behind the back barbell wrist curl.

vind zo’n grips eerder irritant :o
 
De thumbless grip hammer curls met straps die Dante op z’n insta toont hebben best wat vlees op m’n voorarmen getoverd. Idem behind the back barbell wrist curl.

vind zo’n grips eerder irritant :o

Je bedoelt die waar je schuin over een preacher bench hangt? Die heb ik ook wel eens gedaan.

En ik doe hammer curls sowieso altijd met thumbless grip... is een beetje een automatisme.
 
Je bedoelt die waar je schuin over een preacher bench hangt? Die heb ik ook wel eens gedaan.

En ik doe hammer curls sowieso altijd met thumbless grip... is een beetje een automatisme.
Onderandere. Doe ze zelf enkel met dumbells. Had er zelf nooit opgekomen hoor :o voelt vreemd aan maar het werkt wel. Vreemd dat je dit automatisch al deed :D met straps dan toch?
 
Onderandere. Doe ze zelf enkel met dumbells. Had er zelf nooit opgekomen hoor :o voelt vreemd aan maar het werkt wel. Vreemd dat je dit automatisch al deed :D met straps dan toch?

Nee, zonder straps.

Ik weet ook niet waarom, maar ik heb met alles (BB, DB, machines) altijd een thumbless grip / suicide grip. Ik heb wel eens geprobeerd om bijvoorbeeld DB presses met een normale grip te doen, maar dit voelt somehow fucking raar en onprettig.
 
Nee, zonder straps.

Ik weet ook niet waarom, maar ik heb met alles (BB, DB, machines) altijd een thumbless grip / suicide grip. Ik heb wel eens geprobeerd om bijvoorbeeld DB presses met een normale grip te doen, maar dit voelt somehow fucking raar en onprettig.
Ik heb hetzelfde, doe nooit iets met m'n duim behalve bench of db chest press. Cable flyes, machines, curls... altijd thumbless
 
Ik heb hetzelfde, doe nooit iets met m'n duim behalve bench of db chest press. Cable flyes, machines, curls... altijd thumbless
Ja ik kan dus zelfs niet chest pressen met me duim om de bar. Voelt dan alsof ik niet zo veel controle heb over dr bar of de dumbbells
 
Back
Naar boven