AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Dit is de stack voor iemand die rustig aan aan het bouwen is aan een pro status classic physique. Doseringen primo stijgen doorheen de blast gemakkelijk naar 1g plus. Natuurlijk niet iets voor ons amateurs maar het idee erachter, van alles een beetje gebruiken en mildere aas gebruiken is wel iets dat ik wil proberen.
B234CDA7-D504-4BD5-8EC2-1FA6144D2419.png
Dat is echt niet veel, dan zie je hier gekkere dosages langs komen :P

Interessant. Zat gister nog een podcast met Matt Janssen te kijken en die zei dat hij met vrijwel elke atleet de beste resultaten haalt op een test base van 500-1500 met 100 of 200 npp + eq.

• Like
Waarderingen: vntl
Interessant dit, klinkt heel erg als de aanpak die mijn coach (Kay Smeets) hanteert (laag beginnen en per dosage alles eruit halen)..tot mijn frustratie toe soms, maar goed om te horen dat er iig een goede theorie achter zit :p

Interessant dit, klinkt heel erg als de aanpak die mijn coach (Kay Smeets) hanteert (laag beginnen en per dosage alles eruit halen)..tot mijn frustratie toe soms, maar goed om te horen dat er iig een goede theorie achter zit :p
Kay wordt door een van de PhysiqueCollective coaches gecoacht. Kay pakt het dan wel weer super conservatief aan. Niet per se slecht als dat in lijn ligt met je doelen.

eindelijk iemand die niet meteen zegt beginnen op 500-600mggggggggggg!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.709
Vanaf vandaag nog een bietje kcals eraf en wat cardio erbij. Calories worden nu 1950 en cardio 2x30 min. Gewicht blijft al 5 dagen hangen rond 97,5-98,0 dus tijd om wat te veranderen. Ik ga een paar van zulke dagen achterelkaar afwisselen met een dag van rond de 2950 kcal, dus precies 1000kcal meer uit fat en carbs. Eens kijken wat dat gaat brengen.

Nu ga ik rug trainen doei

• #3.710
Na die verandering van gisteren vanochtend 1 kg eraf… zal natuurlijk geen kilo vet zijn, maar toch altijd wel fijn als er gelijk iets gebeurt qua gewicht nadat je een verandering doorvoert. Gisteren was wel pittig moet ik zeggen en vandaag ook. Veel water drinken om de maag gevuld te houden… Mocht ik morgen weer een kilo ofzo lichter zijn, dan doe ik zaterdag een high day, want morgen is rustdag dus dan heeft het natuurlijk sowieso geen zin om hoger in calories te gaan.

Vandaag echt een superlekkere beentraining gedaan.

Lying leg curl - 6 sets of 8, alle sets met hetzelfde gewicht. Focus op perfecte techniek, bovenin 1-2 tellen de contraction vasthouden.

BB squat - sets of 8 until you barely can get 8. Lang niet meer gesquat maar het voelde wel heel goed. Kwam tot 130kg voor 7, dat was mijn topset.

Hack squat - eerst sets of 8 until you get to a hard set of 8, daarna 3 minuten rust en het gewicht halveren en daarmee 20-30 reps doen. Kleine pauzes om op adem te komen waren toegestaan. HOLY f**k. Precies op de dertigste rep kwam ik niet meer omhoog en plofte ik in elkaar op de hack squat :p Toen hielp me vriendin me om weer omhoog te komen. Dat gevoel van total muscular failure in je benen is altijd heel apart… maar wel lekker.

Leg extensions - 4 x 8 hier met elke rep 2 tellen bovenin vasthouden en daarna een negative van ongeveer 4 tellen.

Hierna nog kuiten.

Ziet er niet uit als heel veel maar dit was echt een pittige training… Ben ook best verbaasd over het feit dat mijn training performance enzo gewoon heel goed is ongeacht mijn calories en cardio.

• #3.711
Kende eigenlijk beter tijdens een high day alleen carbs verhogen of ook een beetje vet verhogen, als je op je low days vrij laag zit in beiden?

Kende eigenlijk beter tijdens een high day alleen carbs verhogen of ook een beetje vet verhogen, als je op je low days vrij laag zit in beiden?
Als je al geruime tijd laag in vet zit heeft het wel iets van nut (intramusculaire triglyceriden). Merkte in m’n cut dat ik ook meer zin had in vettig eten (at zeer laag vet). Hoe veel vet eet je nu? Weet dat je wel wat boter at maar ook op sub 2k zat dus zo veel vet zal dat ook niet zijn :o

• #3.713
Als je al geruime tijd laag in vet zit heeft het wel iets van nut (intramusculaire triglyceriden). Merkte in m’n cut dat ik ook meer zin had in vettig eten (at zeer laag vet). Hoe veel vet eet je nu? Weet dat je wel wat boter at maar ook op sub 2k zat dus zo veel vet zal dat ook niet zijn :o

Nu met mijn nieuwe verlaging 33gr ofzo per dag. Alleen een klontje boter nog in de ochtend pre wo en voor de rest alleen alles wat in 100gr oats en kipfilet zit… Voor de rest geen added fats meer

Nu met mijn nieuwe verlaging 33gr ofzo per dag. Alleen een klontje boter nog in de ochtend pre wo en voor de rest alleen alles wat in 100gr oats en kipfilet zit… Voor de rest geen added fats meer
Je kan het eens proberen. De ene keer pakte een high carb/erg low fat goed uit, de andere keer minder. Idem dagen waar ik dan wat meer ‘dirty’ vetten at uit worst ( :o ) ofzo, zag er dan soms nog het best uit. Experimenteer wat, is het leuke eraan :P

Mooie benadering in dat filmpje met John en Luke imo. Mijn komende cycle (2e) ga ik dat doen.

• #3.716
Vanochtend eindelijk weer een wat lager ochtend gewicht van 96,7kg, na meerdere dagen steeds wat hoger in de 97kg gezeten te hebben. Hoewel het gewicht steeds maar in kleine beetjes afneemt, zie ik wel dat mijn fysiek toch aanzienlijk beter wordt. Vandaag tijdens de training trok ik mijn shirt een beetje omhoog om bij goed daglicht me abs te zien in een gym mirror (ik was zowat alleen in de gym, no stress), en ik was best verbaasd met hoe het eruit zag, in ogenschouw nemende dat mijn gewicht niet echt significant zakt. Ook merk ik in de gym gelukkig helemaal niks van de low calories, ik voel me goed en scherp tijdens de trainingen en maak hier en daar ook wat strenght gains; slapper word ik iig zeker niet. Dat is dus wel fijn, die 300mg test doet echt wel zijn werk.

Verder is het gedurende de dag wel een beetje vervelend aan het worden. Ik heb het constant fucking KOUD en tegen de avond ben ik gewoon echt fucked up qua energy levels. Libido ook echt -100000000 laatste weken.

Wat ik ook merk is dat mijn gewicht elke keer na een rustdag steeds wat hoger is dan het zou moeten zijn en het duurt dan weer een dag of 2 voordat dat weg is. Mijn conclusie is dus dat ik op die rustdag wat calories moet schrappen, of misschien alleen wat carbs schrappen en deze dan vervangen door protein. Ben er nog niet helemaal uit… morgen is weer zo’n dag.

Ben van plan om nog 3 weken tot begin november op deze manier de cut door te “pushen”, dan neem ik waarschijnlijk een kleine break waarin ik ga proberen mijn calories omhoog te brengen en zo mijn metabolisme weer een beetje te versnellen, want er moet echt nog een paar kg vet van af en met 2000 kcals en 1 uur cardio per dag momenteel weet ik niet zo goed hoe ik dat moet bereiken, lol. Daarom dus even een paar weken resetten denk ik. Daarnaast moet ik ivm mijn werk in november een paar keer weg voor een paar dagen… Dan kan ik sowieso niet fatsoenlijk trainen en ook geen dieet handhaven, dus wellicht komt dat allemaal wel goed uit om even een diet break in te lassen. Moet alleen wel oppassen dat ik niet opeens weer een paar kg aankom, lol…

Wat denk je dat de oorzaak is van low libido?

• #3.718
Wat denk je dat de oorzaak is van low libido?

Denk een combinatie van factoren. Ten eerste redelijk low dose test nu en geen anabolics in de stack. Vorig jaar deed ik bijvoorbeeld 700 test en 350npp en had ik zo’n hoog libido dat ik elke dag ruzie had met mijn vriendin :rolleyes:

Daarnaast gewoon low calories, 60 min cardio elke dag, 1,5 uur redelijk high volume weight training 6x per week… En ook nog gewoon werk, honden en huishouden en alles wat daar bij komt kijken.

Het ligt ook niet aan me vriendin, want ik heb in geen enkele vrouw interesse momenteel… eigenlijk wel relaxed :o lekker rustig in me hoofd, niet dat opgefokte omfgikmoetiedereenvolspuitenenelkechickdranuslikken - gevoel.

Vanochtend eindelijk weer een wat lager ochtend gewicht van 96,7kg, na meerdere dagen steeds wat hoger in de 97kg gezeten te hebben. Hoewel het gewicht steeds maar in kleine beetjes afneemt, zie ik wel dat mijn fysiek toch aanzienlijk beter wordt. Vandaag tijdens de training trok ik mijn shirt een beetje omhoog om bij goed daglicht me abs te zien in een gym mirror (ik was zowat alleen in de gym, no stress), en ik was best verbaasd met hoe het eruit zag, in ogenschouw nemende dat mijn gewicht niet echt significant zakt. Ook merk ik in de gym gelukkig helemaal niks van de low calories, ik voel me goed en scherp tijdens de trainingen en maak hier en daar ook wat strenght gains; slapper word ik iig zeker niet. Dat is dus wel fijn, die 300mg test doet echt wel zijn werk.

Verder is het gedurende de dag wel een beetje vervelend aan het worden. Ik heb het constant fucking KOUD en tegen de avond ben ik gewoon echt fucked up qua energy levels. Libido ook echt -100000000 laatste weken.

Wat ik ook merk is dat mijn gewicht elke keer na een rustdag steeds wat hoger is dan het zou moeten zijn en het duurt dan weer een dag of 2 voordat dat weg is. Mijn conclusie is dus dat ik op die rustdag wat calories moet schrappen, of misschien alleen wat carbs schrappen en deze dan vervangen door protein. Ben er nog niet helemaal uit… morgen is weer zo’n dag.

Ben van plan om nog 3 weken tot begin november op deze manier de cut door te “pushen”, dan neem ik waarschijnlijk een kleine break waarin ik ga proberen mijn calories omhoog te brengen en zo mijn metabolisme weer een beetje te versnellen, want er moet echt nog een paar kg vet van af en met 2000 kcals en 1 uur cardio per dag momenteel weet ik niet zo goed hoe ik dat moet bereiken, lol. Daarom dus even een paar weken resetten denk ik. Daarnaast moet ik ivm mijn werk in november een paar keer weg voor een paar dagen… Dan kan ik sowieso niet fatsoenlijk trainen en ook geen dieet handhaven, dus wellicht komt dat allemaal wel goed uit om even een diet break in te lassen. Moet alleen wel oppassen dat ik niet opeens weer een paar kg aankom, lol…
2000 kcals en een uur cardio per dag en je afvragen waarom je het koud hebt en je libido naar de klote is.

Broer... eigenwijs much?

• #3.720
2000 kcals en een uur cardio per dag en je afvragen waarom je het koud hebt en je libido naar de klote is.

Broer... eigenwijs much?

:hahaha: Nee, niet eigenwijs. Ik snap heel goed dat dit niet optimaal is, MAAR zoals ik al zei gaat het in de gym gewoon goed en zie ik verbeteringen in mijn fysiek elke week. Dat zijn voor mij toch wel de twee parameters waarop ik baseer dat mijn lichaam dit opzich nog wel redelijk volhoudt. Maar ik besef heel goed dat nóg lager gaan of nog meer cardio doen nagenoeg geen optie is, daarom ook de diet break die gepland staat.

Terug
Naar boven