XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Voor de geïnteresseerden een voorbeeld van mijn 4400 kcal diet. Ben sinds een paar dagen afgestapt van mijn food combination diet omdat het gewoon psychisch niet meer vol te houden was, lol.

Vandaag at ik:

Meal 1 (pre)
- 2 melkbroodjes (130gr) met pindakaas (40gr) en jam (50gr)
- 40gr whey

Meal 2 post (post)
- 125gr cereal shit
- 250gr 2,5% fat yoghurt
- 30gr whey

Meal 3
- 100gr rijst
- 250gr kippenlever
- 20gr ketchup

Tussendoor
- Protein bar

Meal 4
- 100gr boekweit met klontje boter (15gr)
- 200gr 5% ground beef
- 20gr ketchup

Meal 5
- 4 eieren
- toast (95gr)
- 1 banaan (140gr)

Meal 6
- 200gr cottage cheese met almond butter (20gr) en honing (25gr)

Ongeveer 140 fat, 490 carbs en 290 proteinz.
Dit lijkt mij prima vol te houden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.162
Dit lijkt mij prima vol te houden.

Jup… kijk echt uit naar elke meal. Is wel eens anders geweest. Ik heb jarenlang alleen maar kip met rijst gevreten en een beetje ketchup voelde al als cheaten… Fucking mongolisch, maar ja… You live and learn.

Nu is elke dag anders… ik probeer echt zo veel mogelijk te variëren. Vandaag rijst en kippenlever, morgen pasta met zalm etc etc. Eigenlijk een soort IIFYM zonder vaste meal plan dus.

Volume van eten zal wel goed meevallen met die 140gram vet?

• #4.164
Volume van eten zal wel goed meevallen met die 140gram vet?

Ja… het zijn zeker geen monstrous meals allemaal.

Wat ik ook merk is dat wanneer je een beetje iifym doet je sowieso heel snel / makkelijk aan vet komt in je dieet… ik moet elke dag toch een beetje “oppassen” dat ik niet over de 150gr per dag ga. :p

• #4.165
Ondanks het feit dat ik al letterlijk 8-9 weken lang elke week 200 kcal toevoeg, wil mijn bodyweight eigenlijk nog steeds niet echt omhoog. De laatste anderhalve week was ik steeds in de 97 en zat er een stijgende lijn in en nu de laatste paar dagen weer een sicke drop naar 96,5… Ik ga vanaf maandag nog maar weer met 200 verhogen van 4400 naar 4600 en daarna misschien nog een aantal keer (indien dat nodig zal zijn) tot ik aan de 5000 kom. Als ik dan nog steeds niet aankom stop ik gewoon met calorieën tellen en zo veel mogelijk clean proberen te eten en ga ik gewoon het Dave Palumbo McDonalds protocol volgen :o Oh nee wacht… de McDonalds in Rusland is gesloten. Nou ja, dan een andere fast food keten die we nog wel hebben.

Ik heb namelijk geen zin om 3kg rijst per dag te eten om maar aan de 5000+ calories te komen met clean food… Dat heb ik al eens geprobeerd en het enige wat ik daar aan over heb gehouden is dikke verteringsproblemen en shit. Gewoon omdat ik dat volume en de eentonigheid niet aan kan. Dan eet ik liever voor dezelfde hoeveelheid calorieën burgers en snickers.

Qua fysiek en shape gaat het eigenlijk wel lekker… ik heb ‘s ochtends echt de gekste veins over heel me lichaam lopen… Zal de primo wel zijn. Alles gaat dus wel goed opzich, alleen zou ik toch ook die weegschaal wat meer omhoog willen zien gaan.

Ondanks het feit dat ik al letterlijk 8-9 weken lang elke week 200 kcal toevoeg, wil mijn bodyweight eigenlijk nog steeds niet echt omhoog.
Heb ik ook gemerkt na m’n cut. Eet nu net iets minder dan wat ik at toen ik 105kg woog lol.

Denk dat je hier eigenlijk wel baat bij hebt. Lean-ish blijven terwijl je best veel eet en toch wat gained. Mocht je dit kunnen aanhouden ga je veel kunnen eten volgende cut.

Laatst bewerkt:
Leuk dat die primo je zo bevalt . Die primo look ga je met geen andere compound evenaren( tren is een verhaal opzich). Voor een milde compound geeft het je toch een mooie droge gevulde look.

Gewicht zal met primo ook niet de lucht in schieten , clean en steady zal het gaan.

• #4.171
Leuk dat die primo je zo bevalt . Die primo look ga je met geen andere compound evenaren( tren is een verhaal opzich). Voor een milde compound geeft het je toch een mooie droge gevulde look.

Gewicht zal met primo ook niet de lucht in schieten , clean en steady zal het gaan.

Ja, tot nu toe vind ik het de fijnste compound die ik ooit heb gebruikt (en ik heb onderhand alles al geprobeerd muv trenbolone). Ik heb geen bloat, ik heb geen haaruitval, ik heb geen puisten, ik heb geen paranoïde en suïcidale neigingen, ik heb eigenlijk helemaal niks wat betreft sides. En daar tegenover staat gewoon een mooie, volle ronde look, veel vasculariteit en (daar ga ik maar van uit) clean, quality gainz

• #4.172
Denk als je de verschillende fases (cut-bulk-maintenance) allemaal succesvol doormaakt je lichaam goed reageert op aanpassingen. Jij lijkt in ieder geval ook goed op weg.

Eens ja. De horror begint pas wanneer je bijvoorbeeld skinny fat met een fucked up laag onderhoud een cut / recomp begint. Dan ben je fucked.

• #4.174
Kleine full day of eating met beeld erbij…
Doe het soms voor de gein op instagram en ik dacht laat ik het hier ook eens droppen.

Excuses voor de russische letters enzo ik hoop dat ik niet gecanceld word hierdoor mvg Spambod

Bijlagen

• CDDDB179-C26F-4022-AFE3-C2287BED56A1.png
    CDDDB179-C26F-4022-AFE3-C2287BED56A1.png
    484,9 KB · Weergaven: 126
  • DAF701E3-19C4-48BA-A4BD-EF800A06B51F.png
    DAF701E3-19C4-48BA-A4BD-EF800A06B51F.png
    450,4 KB · Weergaven: 125
  • 5C018DEE-3020-43C5-A788-FC9EC1D114B0.png
    5C018DEE-3020-43C5-A788-FC9EC1D114B0.png
    771,5 KB · Weergaven: 126
  • 7E3654B8-FF72-49A9-8E15-BCF98030BABC.png
    7E3654B8-FF72-49A9-8E15-BCF98030BABC.png
    721,8 KB · Weergaven: 132
  • A30A5198-D0F4-4BA6-8784-5DA309A2D367.png
    A30A5198-D0F4-4BA6-8784-5DA309A2D367.png
    800,3 KB · Weergaven: 122
  • E77F152F-00F1-4108-A3A5-9C70AAC60FAE.png
    E77F152F-00F1-4108-A3A5-9C70AAC60FAE.png
    448,9 KB · Weergaven: 120
Wat doe je op die boterhammen als je uitkomt op 800 kcal met 4 sneeen bruin brood?

• #4.176
Wat doe je op die boterhammen als je uitkomt op 800 kcal met 4 sneeen bruin brood?

Dat brood is best wel high calorie en weegt veel :p 4 sneetjes wogen samen 170gr lol en dat komt al neer op bijna 450 kcal. Daarbij nog 4 plakjes kaas (65gr) en best vettig vlees (30gr) verdeeld over de boterhammen. Oh ja en ik had er nog een beetje roomboter opgesmeerd.

Waar zijn de groentes en fruit? En dan bedoel ik behalve 1 banaan haha

• #4.178
Waar zijn de groentes en fruit? En dan bedoel ik behalve 1 banaan haha

Wanneer calories hoog zijn eet ik amper groenten omdat ik het volume van de meals niet zo groot wil hebben. Voor fiber enzo gebruik ik psyllium husk.

Wat fruit betreft… ik ga niet zo lekker op het meeste fruit. Van appels en kiwi’s bijvoorbeeld krijg ik for some reason de sickste gasses en bloat en van citrusvruchten maagzuur. Daarom beperk ik fruit een beetje, wat ik zelf ook wel jammer vind, want er is niks zo lekker en verfrissend als een appeltje op zijn tijd. Bananen verteren wel altijd goed dus eet ik er daar meestal wel 1 of 2 van per dag.

• #4.179
Vandaag rustdagje… Zit er aan te denken om morgen nog ff een rustdag te nemen, maar dat is altijd zo moeilijk, pff. Heb de laatste 2 weken steeds 3 days on 1 day off gedaan en dat valt best wel zwaar moet ik zeggen :p Afgelopen paar dagen was ik al aardig naar de t*ring en voelde ik dat ik toe was rust. Maar als je dan een dag niet traint ben je tegen de avond een soort van gefrustreerd ofzo omdat je gewoon FOKKING WIL POMPE JONGE.

Een andere reden om geen rustdag te nemen is dat ik op een training day 700kcal meer kan eten :D die eetlust van mij is vrij sick momenteel, 4600kcal en ik zit nog steeds heel de dag aan eten te denken. Nog nooit zo geweest in heel mijn bodybuilding loopbaan…

Een andere reden om geen rustdag te nemen is dat ik op een training day 700kcal meer kan eten :D die eetlust van mij is vrij sick momenteel, 4600kcal en ik zit nog steeds heel de dag aan eten te denken. Nog nooit zo geweest in heel mijn bodybuilding loopbaan…
Wat heb je gedaan, teach me

Terug
Naar boven