Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Stacey Cummings bedoel je ?
31 jaar nog maar

• Like
Waarderingen: vntl
Hebben jullie de laatste tijd trouwens ook af en toe van die gedachten door je hoofd flitsen als je bijvoorbeeld aan het injecteren bent dat je denkt dat je binnenkort fucking dood gaat en dat je slecht

Ik hoop steeds tijdens injectie dat ik niet als een malle weer sta te hoesten daar krijg ik wel anxiety van

Was vandaag of gisteren weer eentje dood gegaan, grappig als je de rx muscle insta door leest hoeveel mensen denken dat het door vaccinatie komt :')
Nog grappiger is hoe er al tientallen jaren enorme dosissen aas gebruikt worden door enorm grote kerels en ze pas de laatste 2 jaar ( sinds corona dus) echt bij bosjes neervallen. Ik zeg niet dat ze kapot gaan aan 't vaccin maar de combi van grote dosis aas, hoog lichaamsgewicht en corona/vaccin kan best eens ongezond blijken.

Had overigens zelf ook wel even zoiets van misschien moet ik lekker rond de 105 en onder de 8% blijven hangen met perfecte bloeddruk, geen apneu en goede bloedwaardes. 2 dagen later dacht ik f**k it, ik wil ook gewoon naar de 120 kg.

Nog grappiger is hoe er al tientallen jaren enorme dosissen aas gebruikt worden door enorm grote kerels en ze pas de laatste 2 jaar ( sinds corona dus) echt bij bosjes neervallen. Ik zeg niet dat ze kapot gaan aan 't vaccin maar de combi van grote dosis aas, hoog lichaamsgewicht en corona/vaccin kan best eens ongezond blijken.

Had overigens zelf ook wel even zoiets van misschien moet ik lekker rond de 105 en onder de 8% blijven hangen met perfecte bloeddruk, geen apneu en goede bloedwaardes. 2 dagen later dacht ik f**k it, ik wil ook gewoon naar de 120 kg.
Ben het verder ook met je eens hoor.. sowieso is enhanced bodybuilding gewoon niet gezond icm hoog lichaamsgewicht, corona en of vaccin, bloeddruk etc.

Ben het verder ook met je eens hoor.. sowieso is enhanced bodybuilding gewoon niet gezond icm hoog lichaamsgewicht, corona en of vaccin, bloeddruk etc.
Absoluut. Waar ik me echt over verbaas is dat veel van die gasten gewoon geen idee van hun gezondheid hebben. Pro's die waarschijnlijk jaren met hoge bloeddruk rondlopen zonder het te weten enzo.

Absoluut. Waar ik me echt over verbaas is dat veel van die gasten gewoon geen idee van hun gezondheid hebben. Pro's die waarschijnlijk jaren met hoge bloeddruk rondlopen zonder het te weten enzo.
Vermoedt dat de meesten het wel weten alleen niet 'willen' weten. We hebben vaak allemaal een doel voor ogen en weten dat het niet te halen is zonder je gezondheid schade te doen en de druk op pro bodybuilders om te presteren zal nog wel hoger zijn dan bij ons.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.208
Wat ik altijd wel komisch vind is dat ik zowel tijdens een bulk als cut meestal 6 meals eet, alleen ben ik tijdens een cut soms om 19.00 al klaar met eten en lig ik soms al om 19.30 in bed, lol. En in een bulk wanneer de calories hoog zijn eet ik mijn laatste meal soms pas om 21.00 en lig dan om 21.30 ofzo in bed. Terwijl juist tijdens een bulk je ook behoefte hebt aan meer slaap om te groeien en harder te trainen…

Wat ik altijd wel komisch vind is dat ik zowel tijdens een bulk als cut meestal 6 meals eet, alleen ben ik tijdens een cut soms om 19.00 al klaar met eten en lig ik soms al om 19.30 in bed, lol. En in een bulk wanneer de calories hoog zijn eet ik mijn laatste meal soms pas om 21.00 en lig dan om 21.30 ofzo in bed. Terwijl juist tijdens een bulk je ook behoefte hebt aan meer slaap om te groeien en harder te trainen…
IK lig soms ook al om 19:30u in bed, maar niet om te slapen :p

• #4.210
  • #4.216
Ja echt weinig behoefte aan momenteel. Lekker rustig tussen je oren wel haha

Heb precies hetzelfde. Maar eigenlijk vind ik het ook wel fijn zo. Een zieke sex drive is eerder problematisch. Zat dagenlang naar sletjes te kijken op IG en kreeg ruzie met me vriendin als ze niet voor de derde keer op een avond met haar kontje omhoog voor me wilde gaan zitten. Pff…

• #4.217
F48F9A1B-F6A0-49B6-AFDF-8476B03A6490.jpeg
7D45F0BB-1165-4B74-843D-0A1FB5290AE0.jpeg

2 verse pics van vanochtend. Weeg al een paar dagen heel stabiel rond de 98,8. Voel me goed en ik vind me er ook best goed uitzien momenteel. Ben zeker tevreden met hoe het gaat.

Oeps verkeerde topic lol

Terug
Naar boven