- Waardering
- 20.663
Nog net geprikt, geen last. Denk dat je je te druk maakt om de recent gestorven BB'ers.
Ja ik lees te veel van die shit / luister te veel podcasts waar ze het daar over hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog net geprikt, geen last. Denk dat je je te druk maakt om de recent gestorven BB'ers.
Hebben jullie de laatste tijd trouwens ook af en toe van die gedachten door je hoofd flitsen als je bijvoorbeeld aan het injecteren bent dat je denkt dat je binnenkort fucking dood gaat en dat je slecht
Nog grappiger is hoe er al tientallen jaren enorme dosissen aas gebruikt worden door enorm grote kerels en ze pas de laatste 2 jaar ( sinds corona dus) echt bij bosjes neervallen. Ik zeg niet dat ze kapot gaan aan 't vaccin maar de combi van grote dosis aas, hoog lichaamsgewicht en corona/vaccin kan best eens ongezond blijken.Was vandaag of gisteren weer eentje dood gegaan, grappig als je de rx muscle insta door leest hoeveel mensen denken dat het door vaccinatie komt :')
Ben het verder ook met je eens hoor.. sowieso is enhanced bodybuilding gewoon niet gezond icm hoog lichaamsgewicht, corona en of vaccin, bloeddruk etc.Nog grappiger is hoe er al tientallen jaren enorme dosissen aas gebruikt worden door enorm grote kerels en ze pas de laatste 2 jaar ( sinds corona dus) echt bij bosjes neervallen. Ik zeg niet dat ze kapot gaan aan 't vaccin maar de combi van grote dosis aas, hoog lichaamsgewicht en corona/vaccin kan best eens ongezond blijken.
Had overigens zelf ook wel even zoiets van misschien moet ik lekker rond de 105 en onder de 8% blijven hangen met perfecte bloeddruk, geen apneu en goede bloedwaardes. 2 dagen later dacht ik f**k it, ik wil ook gewoon naar de 120 kg.
Absoluut. Waar ik me echt over verbaas is dat veel van die gasten gewoon geen idee van hun gezondheid hebben. Pro's die waarschijnlijk jaren met hoge bloeddruk rondlopen zonder het te weten enzo.Ben het verder ook met je eens hoor.. sowieso is enhanced bodybuilding gewoon niet gezond icm hoog lichaamsgewicht, corona en of vaccin, bloeddruk etc.
Vermoedt dat de meesten het wel weten alleen niet 'willen' weten. We hebben vaak allemaal een doel voor ogen en weten dat het niet te halen is zonder je gezondheid schade te doen en de druk op pro bodybuilders om te presteren zal nog wel hoger zijn dan bij ons.Absoluut. Waar ik me echt over verbaas is dat veel van die gasten gewoon geen idee van hun gezondheid hebben. Pro's die waarschijnlijk jaren met hoge bloeddruk rondlopen zonder het te weten enzo.
IK lig soms ook al om 19:30u in bed, maar niet om te slapenWat ik altijd wel komisch vind is dat ik zowel tijdens een bulk als cut meestal 6 meals eet, alleen ben ik tijdens een cut soms om 19.00 al klaar met eten en lig ik soms al om 19.30 in bed, lol. En in een bulk wanneer de calories hoog zijn eet ik mijn laatste meal soms pas om 21.00 en lig dan om 21.30 ofzo in bed. Terwijl juist tijdens een bulk je ook behoefte hebt aan meer slaap om te groeien en harder te trainen…

IK lig soms ook al om 19:30u in bed, maar niet om te slapen![]()
Neuken kan ook op andere momenten heBen jaloers op je. In huize Spambod wordt er maar weinig geneukt de laatste maanden. Als ik ‘s avonds in bed stap val ik meestal binnen 1,5 minuut in slaap.
Ben eind dit jaar 30j getrouwd, dan wordt het ook wel minderBen jaloers op je. In huize Spambod wordt er maar weinig geneukt de laatste maanden. Als ik ‘s avonds in bed stap val ik meestal binnen 1,5 minuut in slaap.

Ja pff npp en primo verneukt een hoop hier😂Ben jaloers op je. In huize Spambod wordt er maar weinig geneukt de laatste maanden. Als ik ‘s avonds in bed stap val ik meestal binnen 1,5 minuut in slaap.
In negatieve zin?
Ja echt weinig behoefte aan momenteel. Lekker rustig tussen je oren wel hahaIn negatieve zin?
Ik had op zowel npp als primo een libido waarmee ik een hele harem tevreden zou kunnen houden. In cruise overigens niet veel minder 😮💨
Ja echt weinig behoefte aan momenteel. Lekker rustig tussen je oren wel haha
Toffe fysiek, je kuiten zijn zelfs in proportie.![]()
![]()
2 verse pics van vanochtend. Weeg al een paar dagen heel stabiel rond de 98,8. Voel me goed en ik vind me er ook best goed uitzien momenteel. Ben zeker tevreden met hoe het gaat.