AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Deed ze met een barbell:

7DFAF974-D49D-4208-86FF-C1F5C401C802.png
Mijn fout haha, goede oefening!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.242
Vanaf vandaag nog maar eens +200 kcal per dag erbij. Komt neer op 4800 op trainingsdagen en 4100 op rustdagen. Maar misschien dat ik op rustdagen 4000 aanhoud. Mooier getal :p

Ook gaat er nog een beetje gear bij. Ik heb besloten om die Sustanon 300 toch maar gewoon 2x per week te gaan injecteren. Ik weet dat in theorie 3x of eod misschien iets “beter” is door de prop enzo die er in zit, maar ik denk dat dat verschil te verwaarlozen is.

Ik heb hier ook al 574373 keer voorbij zien komen dat je tijdens een cruise ook op zijn minst 2x per week moet injecteren en het liefst elke dag micro doseren :hahaha: Kweenie… als ik eens per week of zelfs per 10 dagen injecteerde voelde ik me ook gewoon prima.

Dus, we gaat het zo wel even proberen.

Ja beste is gewoon alles elke dag zetten, maar dat begin je na een week of zes ook wel beu te raken.

9200000063522296.jpg

BD Microlance 30G geel 0,3x13mm kan ook natuurlijk

• #4.254
Om aan 4800 te komen eet ik trouwens vrij veel simple sugars en shit.

In de ochtend broodjes met peanut / almond butter en jam, post workout meestal nog eens broodjes met honing of nutella ofzo, gedurende de dag vervolgens met elke kip-rijst achtige meal nog iets van koekjes oid. Soms oreo’s, soms van die meergranenkoekjes of iets anders waar ik zin in heb. Heel de keukenkast zit vol met allerlei shit :hahaha: Daarnaast nog 1-2 bananen per dag. Lekker bulken zo…

In de ochtend broodjes met peanut / almond butter en jam, post workout meestal nog eens broodjes met honing of nutella ofzo, gedurende de dag vervolgens met elke kip-rijst achtige meal nog iets van koekjes oid. Soms oreo’s, soms van die meergranenkoekjes of iets anders waar ik zin in heb. Heel de keukenkast zit vol met allerlei shit :hahaha: Daarnaast nog 1-2 bananen per dag. Lekker bulken zo…
Zou bijna aan AAS gaan puur hiervoor :P

Ik eet ook wel 2 bananen ED, maar geen koeken.

Zou bijna aan AAS gaan puur hiervoor :P
Kan je als natty ook gewoon veroorloven hoor

Als ik echt in kcal nood zit eet ik gewoon pak oreos of milka reep, + 600 kcal easy en vult amper

• #4.259
Moet je nagaan hoe frustrerend het is voor mijn vriendin :hahaha: Die heeft zelf een onderhoud van minder dan 2000 kcal en naast d’r zit zo’n varken alleen maar koekjes en shit te vreten en hij blijft nog lean ook.
Misschien over een tijdje je bloodwork vergelijken met die van haar.:trollface:

Terug
Naar boven