- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Mijn fout haha, goede oefening!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn fout haha, goede oefening!

Kweenie… als ik eens per week of zelfs per 10 dagen injecteerde voelde ik me ook gewoon prima.Ik zet liever elke dag met insulinenaald dan 2x per week met zo'n harpoenJa beste is gewoon alles elke dag zetten, maar dat begin je na een week of zes ook wel beu te raken.
Je kunt ook 2x per week met insuline spuit zetten, of 29g 13mm naald als je meer dan 1ml zet.Ik zet liever elke dag met insulinenaald dan 2x per week met zo'n harpoen
29g 13mm is dezelfde naald als insuline qua dikte? En kan je die op elke spuit zetten? Ik zette vorige bulk 7 ml per week namelijk.Je kunt ook 2x per week met insuline spuit zetten, of 29g 13mm naald als je meer dan 1ml zet.
Aas spuit je toch in je huidplooi?? -niet relevant maar een vraag29g 13mm is dezelfde naald als insuline qua dikte? En kan je die op elke spuit zetten? Ik zette vorige bulk 7 ml per week namelijk.
Nee, intramusculair.Aas spuit je toch in je huidplooi?? -niet relevant maar een vraag
Ja daarom doe ik het ook maar gewoon hahaIk zet liever elke dag met insulinenaald dan 2x per week met zo'n harpoen
Hier heb ik de 1ml versie al van maar daar past dus ook maar 1ml in. Ik dacht dat je het over een naald had.
hoeveel ml de spuit is maakt niet uit, de schade komt door naald dikte en lengte. Maar bij slinspuitjes beperk je je tot dacht 1ml.Hier heb ik de 1ml versie al van maar daar past dus ook maar 1ml in. Ik dacht dat je het over een naald had.
beter dan 21G 40mm harpoen ja

Daarnaast nog 1-2 bananen per dag. Lekker bulken zo…Zou bijna aan AAS gaan puur hiervoorOm aan 4800 te komen eet ik trouwens vrij veel simple sugars en shit.
In de ochtend broodjes met peanut / almond butter en jam, post workout meestal nog eens broodjes met honing of nutella ofzo, gedurende de dag vervolgens met elke kip-rijst achtige meal nog iets van koekjes oid. Soms oreo’s, soms van die meergranenkoekjes of iets anders waar ik zin in heb. Heel de keukenkast zit vol met allerlei shitDaarnaast nog 1-2 bananen per dag. Lekker bulken zo…

Ik eet ook wel 2 bananen ED, maar geen koeken.Om aan 4800 te komen eet ik trouwens vrij veel simple sugars en shit.
In de ochtend broodjes met peanut / almond butter en jam, post workout meestal nog eens broodjes met honing of nutella ofzo, gedurende de dag vervolgens met elke kip-rijst achtige meal nog iets van koekjes oid. Soms oreo’s, soms van die meergranenkoekjes of iets anders waar ik zin in heb. Heel de keukenkast zit vol met allerlei shitDaarnaast nog 1-2 bananen per dag. Lekker bulken zo…
Kan je als natty ook gewoon veroorloven hoor
Als ik echt in kcal nood zit eet ik gewoon pak oreos of milka reep, + 600 kcal easy en vult amperOm aan 4800 te komen eet ik trouwens vrij veel simple sugars en shit.
Ja maar ik moet toch een excuus hebben om aan de aas te gaan

Die heeft zelf een onderhoud van minder dan 2000 kcal en naast d’r zit zo’n varken alleen maar koekjes en shit te vreten en hij blijft nog lean ook.Misschien over een tijdje je bloodwork vergelijken met die van haar.Moet je nagaan hoe frustrerend het is voor mijn vriendinDie heeft zelf een onderhoud van minder dan 2000 kcal en naast d’r zit zo’n varken alleen maar koekjes en shit te vreten en hij blijft nog lean ook.