AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Gegroet.

    Ben nu net in de 4e week van een minikutje. Reden om een mini cut te doen was eigenlijk voornamelijk mijn vertering die steeds slechter en slechter werd incl. slechte eetlust en ook de shape die naar mijn idee een beetje te soft begon te worden. Ik was eigenlijk al sinds midden februari in een soort bulk mode onafgebroken en ben 15kg aangekomen in die periode (93-108). Ik woog voor het begin van de minicut 108kg, nu alweer 102. Wil er eigenlijk echt nog een kg of 5 af hebben voordat ik weer begin met verhogen. In principe moet dat in dit tempo wel te doen zijn in een maandje. Voeding is 3200 kcal ofzo, cardio 0. Trainingen zijn nog steeds dagelijks met koots, die mij elke training echt tot over de limiet pusht.

    Dit was een foto een paar dagen voor de minicut:

    92208227-731E-4473-9DD7-4813070C8DA6.jpeg


    Nu zie ik er imo beter uit. Nog steeds goede fullness, maar minder fluff en wat meer definitie.
     
    Gegroet.

    Ben nu net in de 4e week van een minikutje. Reden om een mini cut te doen was eigenlijk voornamelijk mijn vertering die steeds slechter en slechter werd incl. slechte eetlust en ook de shape die naar mijn idee een beetje te soft begon te worden. Ik was eigenlijk al sinds midden februari in een soort bulk mode onafgebroken en ben 15kg aangekomen in die periode (93-108). Ik woog voor het begin van de minicut 108kg, nu alweer 102. Wil er eigenlijk echt nog een kg of 5 af hebben voordat ik weer begin met verhogen. In principe moet dat in dit tempo wel te doen zijn in een maandje.

    Dit was een foto een paar dagen voor de minicut:

    Bekijk bijlage 569672

    Nu zie ik er imo beter uit. Nog steeds goede fullness, maar minder fluff en wat meer definitie.
    Big mfer:flexbiceps:
     
    Wel echt tof dat je de mogelijkheid hebt om zo te trainen met een coach, also mirin' delts
     
    Wel echt tof dat je de mogelijkheid hebt om zo te trainen met een coach, also mirin' delts

    Ja, de afgelopen 3 maanden zijn echt de beste 3 maanden van mijn bodybuilding leven geweest, lol.

    We trainen eigenlijk niet eens volgens een vaste split ofzo, lol. Ik kom gewoon opdagen en dan verzinnen we meestal samen welke bodypart(s) we doen. Natuurlijk zit er wel enige regelmaat en logica achter, maar voor de rest is alles puur op gevoel. We tellen geen reps, geen sets, doen fucking veel verschillende oefeningen (velen die ik nog nooit eerder gedaan heb) en heel veel intensiteitstechnieken zoals forced reps en negatives. Ik dacht altijd dat ik een hardcore MFer was die hard trainde, maar mijn solo trainingen waren echt om van te huilen in vergelijking met dit.

    Ik doe op mijn instagram vaak stories van onze trainingen… voor de geïnteresseerden wil ik wel een linkje pm’en.
     
    Laatst bewerkt:
    Ja, de afgelopen 3 maanden zijn echt de beste 3 maanden van mijn bodybuilding leven geweest, lol.

    We trainen eigenlijk niet eens volgens een vaste split ofzo, lol. Ik kom gewoon opdagen en dan verzinnen we meestal samen welke bodypart(s) we doen. Natuurlijk zit er wel enige regelmaat en logica achter, maar voor de rest is alles puur op gevoel. We tellen geen reps, geen sets, doen fucking veel verschillende oefeningen (velen die ik nog nooit eerder gedaan heb) en heel veel intensiteitstechnieken zoals forced reps en negatives. Ik dacht altijd dat ik een hardcore MFer was die hard trainde, maar mijn solo trainingen waren echt om van te huilen in vergelijking met dit.
    En dit kun je gewoon handelen? Je herstelt hier even goed van?
     
    En dit kun je gewoon handelen? Je herstelt hier even goed van?

    Ja, herstel is eigenlijk zelfs beter dan voorheen, lol.

    De key is denk ik dat we meestal maar 1-2 bodyparts doen per training. Gisteren bijvoorbeeld hamstrings en biceps, quads doen we sowieso altijd apart. Chest met triceps (meestal), back apart.

    Dat scheelt denk ik een hoop itt wanneer je push / pull / legs ofzo doet. Nu kan je 1 bodypart helemaal kapotmaken en daar 1 week van herstellen ipv dat je in 1 sessie half je lichaam traint en dat over 3-4 dagen weer herhaalt.
     
    Die foto is op 108 en je voelde je daar fluffy?
    Ik zie gewoon nog abs dus dan ben je ripped, gekke bodybuilders altijd :p
     
    We tellen geen reps, geen sets, doen fucking veel verschillende oefeningen (velen die ik nog nooit eerder gedaan heb) en heel veel intensiteitstechnieken zoals forced reps en negatives.
    Ik ben echt jaloers :roflol: mijn autisme kan dit echt niet handelen (het niet tellen van reps en sets) maar dit lijkt me zo heerlijk
    Ik dacht altijd dat ik een hardcore MFer was die hard trainde, maar mijn solo trainingen waren echt om van te huilen in vergelijking met dit.

    Ik doe op mijn instagram vaak stories van onze trainingen… voor de geïnteresseerden wil ik wel een linkje pm’en.
    En ja zeker interested man
     
    Ja, de afgelopen 3 maanden zijn echt de beste 3 maanden van mijn bodybuilding leven geweest, lol.

    We trainen eigenlijk niet eens volgens een vaste split ofzo, lol. Ik kom gewoon opdagen en dan verzinnen we meestal samen welke bodypart(s) we doen. Natuurlijk zit er wel enige regelmaat en logica achter, maar voor de rest is alles puur op gevoel. We tellen geen reps, geen sets, doen fucking veel verschillende oefeningen (velen die ik nog nooit eerder gedaan heb) en heel veel intensiteitstechnieken zoals forced reps en negatives. Ik dacht altijd dat ik een hardcore MFer was die hard trainde, maar mijn solo trainingen waren echt om van te huilen in vergelijking met dit.

    Ik doe op mijn instagram vaak stories van onze trainingen… voor de geïnteresseerden wil ik wel een linkje pm’en.
    Goed bezig man. Merk zelf ook dat die manier van trainen wel stukken beter werkt (voor mij) dan alle reps etc precies bijhouden.

    En ik ben ook wel geïnteresseerd
     
    *
    Als je vorm/intensiteit goed is en tot falen traint.
     
    Zolang je tot falen gaat maakt het ook allemaal geen drol uit.
    Ook daar zijn de meningen over verdeelt, vind zelf alleen de laatste set van een oefening tot falen trainen fijn anders ben je tering snel leeg
     
    Gegroet.

    Ben nu net in de 4e week van een minikutje. Reden om een mini cut te doen was eigenlijk voornamelijk mijn vertering die steeds slechter en slechter werd incl. slechte eetlust en ook de shape die naar mijn idee een beetje te soft begon te worden. Ik was eigenlijk al sinds midden februari in een soort bulk mode onafgebroken en ben 15kg aangekomen in die periode (93-108). Ik woog voor het begin van de minicut 108kg, nu alweer 102. Wil er eigenlijk echt nog een kg of 5 af hebben voordat ik weer begin met verhogen. In principe moet dat in dit tempo wel te doen zijn in een maandje. Voeding is 3200 kcal ofzo, cardio 0. Trainingen zijn nog steeds dagelijks met koots, die mij elke training echt tot over de limiet pusht.

    Dit was een foto een paar dagen voor de minicut:

    Bekijk bijlage 569672

    Nu zie ik er imo beter uit. Nog steeds goede fullness, maar minder fluff en wat meer definitie.

    Sick hoor! Delts much :D
     
    Back
    Naar boven