AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

19547B6A-B71E-4D87-8546-D79ED9CDC97E.png
FA1C9500-3CBE-4677-B33B-91248082AD90.png


Ja ja kleine chest slappe triceps ik weet het
 
Om jullie een idee te geven van de training(structuur), hier chest + biceps van vandaag:

1. Incline BB press - 4x6 met hetzelfde gewicht (100kg), eerste 2 sets waren niet tot falen, daarna 2 sets met beetje hulp op rep 5/6.

2. Decline HS press - 3 sets 8-12 tot falen met forced reps. Laatste set dubbele drop met paar forced reps + partials

3. Flat smith press - 2 sets 6-10 tot falen met forced reps

4. Machine flyes - 2 sets tot falen rond 12 reps met seat op laagste stand en met verkorte ROM, 2 sets tot falen rond 12 met seat op hoogste stand en verkorte ROM (verkorte ROM wil zeggen zonder stretch, alleen tot halverwege zakken en weer terug naar peak contraction)

5. Straight bar curls - 4 sets van 5 reps, dicht bij falen

6. Preacher DB curls - 3 x tot falen rond max 10

7. Incline DB curls - 3 x tot falen rond max 10

8. Hammer curls met zo’n speciale hammer grip bar - 4 x tot falen rond 10-12 ofzo
 
Ziet er goed uit, mooi symmetrisch

Heb je ook foto van voor je coach ter vergelijking?
 
Blijk hier inderdaad toch best geliefd te zijn voor een Rus.
Je log is interssant, je fysiekje :D wordt steeds beter, en je schrijft leuk; koots, kroes etc.
Of je een toffe peer bent, boeit in jouw eigen log niet. :thumb:
 
Wat doe je nu qua aas aanpak dan als je year round blast?
 
Wat doe je nu qua aas aanpak dan als je year round blast?


Is meer een beetje per toeval zo gelopen. Ik heb van april tot juli een blast gedaan, toen nog zonder coach. Daarna 4 weken ofzo gecruised en vervolgens weer met een nieuwe blast begonnen omdat ik met die coach begon te trainen.

Nu doe ik al een week of 12 500test, 200 mast / primo en 350npp.

Over een week is mijn npp op en dan ga ik over op 400 bold.

Dit houden we gewoon ff aan voor een tijd en dan zien we wel verder adhv gains en bloodwork etc etc wat we gaan doen.

Maar het doel is oktober 2023 eerste wedstrijd.
 
Pff, wat een lekker middel is boldenone ook. Ben nu een kleine 2 weken bezig met die shit @ 400mg / week en de fullness die het nu al geeft is echt next level. Alles is fucking rond en pumps in de gym zijn best crazy.

Misschien nog een beetje vroeg om te zeggen maar mentaal voelt het ook beter dan deca / npp zo lijkt het. Daar ging ik af en toe niet zo heel lekker op.

Het schijt geloof ik wel fucking slecht voor je nieren ofzo te zijn (daar heeft John Jewett het steeds over), maar goed… Ik doe gewoon alsof ik dat niet weet.
 
Misschien nog een beetje vroeg om te zeggen maar mentaal voelt het ook beter dan deca / npp zo lijkt het. Daar ging ik af en toe niet zo heel lekker op.
.
Wat dan? Emotioneel of?
 
Wat dan? Emotioneel of?

Ja, soms gewoon uit het niets aardig depressief of paranoide / angstig lol.

Het is geen reden om niet of nooit meer deca/npp te gebruiken, ik kan dat prima handelen… maar na meerdere maanden ben je dat ook gewoon een beetje moe
 
Laatst bewerkt:
Pff, wat een lekker middel is boldenone ook. Ben nu een kleine 2 weken bezig met die shit @ 400mg / week en de fullness die het nu al geeft is echt next level. Alles is fucking rond en pumps in de gym zijn best crazy.

Misschien nog een beetje vroeg om te zeggen maar mentaal voelt het ook beter dan deca / npp zo lijkt het. Daar ging ik af en toe niet zo heel lekker op.

Het schijt geloof ik wel fucking slecht voor je nieren ofzo te zijn (daar heeft John Jewett het steeds over), maar goed… Ik doe gewoon alsof ik dat niet weet.
Is idd bagger voor je nieren ,https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21878449/. of dat ook op 400 mg is geen idee
 
Is idd bagger voor je nieren ,https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21878449/. of dat ook op 400 mg is geen idee
Ik heb geen zin 't hele artikel te lezen maar heeft het een direct effect op je nieren of komt het doordat Bold je bloed kan verdikken>hogere bloeddruk>slecht voor de nieren? Ik hou van Bold, krijg er ook niet echt slechte bloedtesten op terug.
 
Ik heb geen zin 't hele artikel te lezen maar heeft het een direct effect op je nieren of komt het doordat Bold je bloed kan verdikken>hogere bloeddruk>slecht voor de nieren? Ik hou van Bold, krijg er ook niet echt slechte bloedtesten op terug.
Denk beide ,word met een hoop jargon gegooid waar ik geen grip op heb .volgens mij word gesteld that boldenone opzich al niet goed voor niet gezondheid is
 
Het schijt geloof ik wel fucking slecht voor je nieren ofzo te zijn (daar heeft John Jewett het steeds over), maar goed… Ik doe gewoon alsof ik dat niet weet.
Galen heeft dat onderzoek en de conclusie (en de argumenten van Victor Black) ontleed en naar de prullenbak verwezen. Dacht op Meso RX? Als in: geen bewijs dat het slechter voor je nieren is dan andere roids dacht ik.

John Jewett haalt al z’n info van die Victor, net als zo veel van die coaches.
 
Is idd bagger voor je nieren ,https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21878449/. of dat ook op 400 mg is geen idee
In deze studie wordt alleen boldenon toegediend: geen andere androgenen. Je kunt aan de hand van deze studie met geen mogelijkheid zeggen of boldenon slechter is dan welk ander androgeen, gezien er geen vergelijking is gemaakt. Daarnaast is dit een dierstudie: de effecten die je daar ziet bij dieren zie je sowieso niet bij de mens, dan hadden de ziekenhuizen al aardig volgelegen en had je dit ook onherroepelijk teruggezien in de resultaten bij de HAARLEM-studie.

Je kunt over geen enkele AAS zeggen dat de ene slechter is voor de nieren dan de ander: die data bestaan namelijk niet. In het algemeen zou je kunnen stellen dat er aanwijzingen zijn dat hoge doseringen androgenen slecht zijn voor de nieren, maar de mate waarin is best onduidelijk. Over het algemeen wordt een lichte stijging van het creatinine gezien (in véél mindere mate dan de dierstudie die je daar aanhaalt overigens), maar of dit komt door de nierfunctie die daadwerkelijk vermindert is niet duidelijk. Ook wordt er bij een % van de gebruikers een lichte stijging gezien van eiwit in de urine, wat kan duiden op nierschade. Tenslotte zijn er enkele casussen bekend van focale segmentale glomerulosclerose (littekenvorming in de nieren) bij chronische AAS-gebruikers met gemiddeld genomen een enorm hoog lichaamsgewicht. Er valt wat voor te zeggen dat de combinatie van langdurig AAS-gebruik, in hoge doseringen, onder bepaalde omstandigheden zoiets teweeg kan brengen. In dat geval is het in elk geval zeldzaam te noemen.

En ik vind dit wel komisch aan het abstract van die studie:
However, the side effect of this steroid on the human health is still unclear. Therefore, the present study was designed to investigate the possible effect of the growth promoter, boldenone undecylenate, on the function and structure of the rabbit's kidneys.
Het is onduidelijk wat de impact is op de gezondheid van mensen, dus gaan we het testen op konijnen. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
In deze studie wordt alleen boldenon toegediend: geen andere androgenen. Je kunt aan de hand van deze studie met geen mogelijkheid zeggen of boldenon slechter is dan welk ander androgeen, gezien er geen vergelijking is gemaakt. Daarnaast is dit een dierstudie: de effecten die je daar ziet bij dieren zie je sowieso niet bij de mens, dan hadden de ziekenhuizen al aardig volgelegen en had je dit ook onherroepelijk teruggezien in de resultaten bij de HAARLEM-studie.

Je kunt over geen enkele AAS zeggen dat de ene slechter is voor de nieren dan de ander: die data bestaan namelijk niet. In het algemeen zou je kunnen stellen dat er aanwijzingen zijn dat hoge doseringen androgenen slecht zijn voor de nieren, maar de mate waarin is best onduidelijk. Over het algemeen wordt een lichte stijging van het creatinine gezien (in véél mindere mate dan de dierstudie die je daar aanhaalt overigens), maar of dit komt door de nierfunctie die daadwerkelijk vermindert is niet duidelijk. Ook wordt er bij een % van de gebruikers een lichte stijging gezien van eiwit in de urine, wat kan duiden op nierschade. Tenslotte zijn er enkele casussen bekend van focale segmentale glomerulosclerose (littekenvorming in de nieren) bij chronische AAS-gebruikers met gemiddeld genomen een enorm hoog lichaamsgewicht. Er valt wat voor te zeggen dat de combinatie van langdurig AAS-gebruik, in hoge doseringen, onder bepaalde omstandigheden zoiets teweeg kan brengen. In dat geval is het in elk geval zeldzaam te noemen.
Dank voor de verheldering
 
Back
Naar boven