XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

  • Galen heeft dat onderzoek en de conclusie (en de argumenten van Victor Black) ontleed en naar de prullenbak verwezen. Dacht op Meso RX? Als in: geen bewijs dat het slechter voor je nieren is dan andere roids dacht ik.

    John Jewett haalt al z’n info van die Victor, net als zo veel van die coaches.
    Geen idee wat Victor Black claimt hierover, maar enige artikel wat ik over de nieren heb geschreven is deze: https://thinksteroids.com/articles/measuring-kidney-function-in-anabolic-steroid-users/
     
    Ik ben trouwens eigenlijk min of meer gestopt met het tellen van calories en het tracken van macro’s en allemaal die shit, lol. Volledige freestyle diet nu.

    Wat ik doe is gewoon 5 maaltijden per dag met meestal als ik gewoon thuis ben 100gr van een bepaalde carb source (rijst of boekweit of bulgur) met iets van 200-300gr vlees. Dit kan van alles zijn. Kipfilet, dijen of poten, lever, beef, varkensvlees, kalkoen, worstjes, gemarineerde supermarktzooi, whatever the fuck. Gewoon waar ik zin in heb.

    Soms eet ik ook gewoon in zo’n kantine hier in de buurt wat ze daar hebben voor 1 of 2 maaltijden per dag, soms eet ik nog even wat tussendoor zoals een banaan of een broodje met pindakaas en jam ofzo.
    Als ik via tinder een bitch heb gefixt eet ik ergens een pizza of andere junk.

    Ik zorg er kortom gewoon voor dat ik geen honger heb en niet in een deficit ben en dat ik pok weer niet zoveel eet dat ik me ellendig voel en me vertering naar de tyfus gaat. Gewoon een soort balans proberen te vinden steeds. Wat ik ook gemerkt heb is dat naarmate je meer buff wordt je toch ook bijna niet meer “dik” kunt worden, wat je ook eet.

    Dusja, geen idee hoeveel calories dat nu gemiddeld is en dat boeit me ook allemaal niet meer. Als ik iets wijzer ben geworden de afgelopen tijd, is het wel dat je de beste gains maakt wanneer je je gewoon goed en gezond voelt, zowel lichamelijk als geestelijk.

    Dát + harde training + beetje gear + tijd = gains.

    En al die getalletjes van zoveel calories hier en 200 zoveel proteinzz daar kunnen echt mijn lul likken.

    Ik heb nog ongeveer 1 jaar tot mijn eerste wedstrijd. Een paar kg schoon vlees zou ik op deze manier toch wel moeten gainen lijkt me. Ik heb gewoon helemaal geen zin meer in dat ocd tyfusgedoe met dat eten steeds. Het heeft me in al die jaren uiteindelijk toch niks gebracht dan alleen maar ellende.

    Cutten en wedstrijdprep is natuurlijk een ander verhaal. Daar geloof ik wel in dat je elke gram van alles moet tellen en shit… wat ik hierboven beschrijf is gewoon puur mijn mass gain aanpak.

    Hier nog een picca van vandaag.

    F8F761FC-2FD6-4BA8-BAB8-3D7DBD7DA6BD.jpeg
     
    Laatst bewerkt:
    Nodig je die tinderbitches uit op die kamer?
     
    Mooie posts altijd. Mensen die hun hele fysiek op een bepaalde manier hebben bereikt, 't dan anders gaan doen en direct zeggen dat de oude manier niet werkte. Beetje zoals alle pros die nu zeggen dat je geen AAS nodig hebt om 300lbs bij 10% te worden.

    Wel goed fysiek tho!
     
    Ik ben trouwens eigenlijk min of meer gestopt met het tellen van calories en het tracken van macro’s en allemaal die shit, lol. Volledige freestyle diet nu.

    Wat ik doe is gewoon 5 maaltijden per dag met meestal als ik gewoon thuis ben 100gr van een bepaalde carb source (rijst of boekweit of bulgur) met iets van 200-300gr vlees. Dit kan van alles zijn. Kipfilet, dijen of poten, lever, beef, varkensvlees, kalkoen, worstjes, gemarineerde supermarktzooi, whatever the fuck. Gewoon waar ik zin in heb.

    Soms eet ik ook gewoon in zo’n kantine hier in de buurt wat ze daar hebben voor 1 of 2 maaltijden per dag, soms eet ik nog even wat tussendoor zoals een banaan of een broodje met pindakaas en jam ofzo.
    Als ik via tinder een bitch heb gefixt eet ik ergens een pizza of andere junk.

    Ik zorg er kortom gewoon voor dat ik geen honger heb en niet in een deficit ben en dat ik pok weer niet zoveel eet dat ik me ellendig voel en me vertering naar de tyfus gaat. Gewoon een soort balans proberen te vinden steeds. Wat ik ook gemerkt heb is dat naarmate je meer buff wordt je toch ook bijna niet meer “dik” kunt worden, wat je ook eet.

    Dusja, geen idee hoeveel calories dat nu gemiddeld is en dat boeit me ook allemaal niet meer. Als ik iets wijzer ben geworden de afgelopen tijd, is het wel dat je de beste gains maakt wanneer je je gewoon goed en gezond voelt, zowel lichamelijk als geestelijk.

    Dát + harde training + beetje gear + tijd = gains.

    En al die getalletjes van zoveel calories hier en 200 zoveel proteinzz daar kunnen echt mijn lul likken.

    Ik heb nog ongeveer 1 jaar tot mijn eerste wedstrijd. Een paar kg schoon vlees zou ik op deze manier toch wel moeten gainen lijkt me. Ik heb gewoon helemaal geen zin meer in dat ocd tyfusgedoe met dat eten steeds. Het heeft me in al die jaren uiteindelijk toch niks gebracht dan alleen maar ellende.

    Cutten en wedstrijdprep is natuurlijk een ander verhaal. Daar geloof ik wel in dat je elke gram van alles moet tellen en shit… wat ik hierboven beschrijf is gewoon puur mijn mass gain aanpak.

    Hier nog een picca van vandaag.

    Bekijk bijlage 571131
    Prima fysiek , al zul je er zelf anders over denken
     
    Mooie posts altijd. Mensen die hun hele fysiek op een bepaalde manier hebben bereikt, 't dan anders gaan doen en direct zeggen dat de oude manier niet werkte. Beetje zoals alle pros die nu zeggen dat je geen AAS nodig hebt om 300lbs bij 10% te worden.

    Wel goed fysiek tho!

    Ik doe het nu al een paar maanden zo en ik maak betere gains en voel me beter dan ooit te voren.

    Maar ik snap wat je bedoelt.

    Het is ook niet zo dat het niet werkte. Tuurlijk werkte het. Alles werkt. Maar de rewards wegen imo niet op tegen de costs om het zo maar te zeggen.

    Het had ook makkelijk op een andere manier gekund denk ik nu.
     
    Ik doe het nu al een paar maanden zo en ik maak betere gains en voel me beter dan ooit te voren.

    Maar ik snap wat je bedoelt.

    Het is ook niet zo dat het niet werkte. Tuurlijk werkte het. Alles werkt. Maar de rewards wegen imo niet op tegen de costs om het zo maar te zeggen.

    Het had ook makkelijk op een andere manier gekund denk ik nu.
    Dan begrijp ik 'm beter idd. En snap ik ook wel wat je bedoelt. Ben zelf een beetje autistisch denk ik dus ik vind 't wel fijn maar snap ook dat het losse voor de meeste beter werkt. Komt nog bij dat je inmiddels natuurlijk redelijk kunt schatten wat je binnen krijgt.
     
    4512DD00-7BF8-4B16-8FAF-E2FEEB12100A.jpeg



    Vind dit soort halve mirrorpics altijd wel geinig omdat je in 1 foto niet alleen 1D de voorkant ziet maar dus ook een beetje van opzij. Vind mezelf best wel thic hier van de zijkant hihi.

    Harde rear delt training werpt bijvoorbeeld echt zijn vruchten af. Ik verkracht rear delts altijd als ik shoulders train en ze reageren er goed op. Vind dat ik goede 3d schouders heb.
     
    Hoeveel woog je nou?
     
    Lekker fysiek zeg. Als je borst nog iets groter wordt, ben je echt een monster denk ik.. :D
     
    Doe je nu ook nog steeds maar wat qua training?

    Priem fysiek, geen GH trouwens(raad je coach dat niet aan i.v.m wedstrijden?)
     
    Laatst bewerkt:
    Lekker fysiek zeg. Als je borst nog iets groter wordt, ben je echt een monster denk ik.. :D

    Thanks. Chest idd en back zijn mijn grootste aandachtspunten.
     
    • Like
    Waarderingen: MGK
    Doe je nu ook nog steeds maar wat qua training?

    Priem fysiek, geen GH trouwens(raad je coach dat niet aan i.v.m wedstrijden?)

    Training is grotendeels intuïtief ja.

    Geen GH, nee.
    Heb het een paar keer gevraagd maar hij ziet daar het nut niet echt van in op dit moment.
     

    Няма да се караме, няма да се биеме
    Вечер кат' си лягаме колело ще караме
    Няма да се караме, няма да се биеме
    Вечер кат' си лягаме колело ще караме
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    На китарата Васко Жабата
    Той ще свири, драги гости само за вас
    На китарата Васко Жабата
    Той ще свири, драги гости само за вас
    Ще чуете мелодии, хора, народни пeсни
    Цигански кючеци, всичките са лесни
    Ще чуете мелодии, хора, народни пeсни
    Цигански кючеци, всичките са лесни
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    На микрофона Цеца Мецата
    Тя ще пее, драги гости само за вас
    На микрофона Цеца Мецата
    Тя ще пее, драги гости само за вас
    Ще чуете мелодии, хора, народни пeсни
    Цигански кючеци, всичките са лесни
    Ще чуете мелодии, хора, народни пeсни
    Цигански кючеци, всичките са лесни
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
     

    Няма да се караме, няма да се биеме
    Вечер кат' си лягаме колело ще караме
    Няма да се караме, няма да се биеме
    Вечер кат' си лягаме колело ще караме
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    На китарата Васко Жабата
    Той ще свири, драги гости само за вас
    На китарата Васко Жабата
    Той ще свири, драги гости само за вас
    Ще чуете мелодии, хора, народни пeсни
    Цигански кючеци, всичките са лесни
    Ще чуете мелодии, хора, народни пeсни
    Цигански кючеци, всичките са лесни
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    На микрофона Цеца Мецата
    Тя ще пее, драги гости само за вас
    На микрофона Цеца Мецата
    Тя ще пее, драги гости само за вас
    Ще чуете мелодии, хора, народни пeсни
    Цигански кючеци, всичките са лесни
    Ще чуете мелодии, хора, народни пeсни
    Цигански кючеци, всичките са лесни
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка
    Паламанде, трошачка
    Комбайна вършачка

    Maar verder gaat het allemaal goed met jou?

    Ik heb een idee.

    Laat anders eens een foto zien van jouw fysiek, zodat we eens écht kunnen lachen. Vond deze poging niet echt sterk namelijk :(
     
    Hebben jullie het al koud? Homo’s
    Kachel nog maar 1 keer aangezet en dat was voor mn gappie die t koud had, maar ik ben dan ook geen homo.
     
    Back
    Naar boven