- Waardering
- 7.886
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan vanwege werk niet meer trainen op de gewenste tijden, vanwege stress is heel mijn vertering weer naar de t*ring en kan ik bijna niks meer eten zonder het vervolgens weer uit te schijten lol. De laatste paar dagen at ik 1800 kcal ofzo en ik heb niet eens honger.Als ik jouw trainingen lees krijg ik zin om te trainen.![]()
This is sowieso the beste log.... lekkere trainingen,Als jullie @Vypaw nog willen uitschelden omdat het zo’n p*ssy is voor het sluiten van zijn log, dan kan dat hier.
Wat een homo joh
Vieze vuile lijerAls jullie @Vypaw nog willen uitschelden omdat het zo’n p*ssy is voor het sluiten van zijn log, dan kan dat hier.
Wat een homo joh
Triceps ext in een lat pulldown machine, creatief 🤝
Door de sancties?Family business loopt niet helemaal lekker en vereist een compleet andere aanpak / soort nieuwe doorstart, waarschijnlijk ook met een verhuizing voor mij naar Moscow City als gevolg.
Met die milf?Daarnaast nog wat relatie shizzle waar ik ook niet echt van weet wat ik er mee aan moet, lol.
Beste keus toch. Blasten is zo’n periodes is toch contraproductief.Ben dus maar gewoon gaan cruisen op 300mg sust en ik probeer gewoon te doen wat ik kan en zonder al te veel schade door deze periode heen te komen.