Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Die filmpjes die je soms voorbij ziet komen van bepaalde merken zijn anders wel vrij serieus qua productie omvang en automatisering en shit. Maar het zijn idd niet echt labs, meer afvulfabrieken.
Ze moeten nog steeds steriel werken natuurlijk maar wat ba/bb/raw poeder mengen is nou niet echt bepaald moeilijk.

• Like
Waarderingen: GruX
Als het allemaal zo duur is kan je toch beter je eigen anabolen maken? Of is dat zo moeilijk

Dutch Bodybuilding Anabool? Misschien iets voor de toekomst

Als het allemaal zo duur is kan je toch beter je eigen anabolen maken? Of is dat zo moeilijk

Dutch Bodybuilding Anabool? Misschien iets voor de toekomst
Ik maak mijn eigen spul van het ruse materiaal die ik uit china bestel. Vrij makkelijk
Het ruwe materiaal is nu schaars aan het worden en die kan je niet zomaar maken.

• Like
Waarderingen: GruX
Bij YYC in China is alle grondstof nog op vooraad.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.574
ON TOPIC SVP

IMG_6133.png

@Maximum Effort
Je had wel gelijk… hier zak ik minder door me knieën en alles ziet er gelijk een stuk beter uit. Dit was zondagochtend @ 103 kg

ON TOPIC SVP

IMG_6133.png

@Maximum Effort
Je had wel gelijk… hier zak ik minder door me knieën en alles ziet er gelijk een stuk beter uit. Dit was zondagochtend @ 103 kg
ja veel betere verhoudingen zo en een goed X Frame, adductoren sluiten mooi aan ook.
En meer flow in je lichaam omdat het natuurlijker/relaxter oogt.

• #5.576
Overigens sinds gisteren noodgedwongen een kleine stap terug moeten doen in calories.

Laatste weken gaven mijn dagelijkse 800 carbs / 5000kcal toch steeds meer en meer verteringsproblemen. Niks heftigs, maar gewoon steeds bloated of andere vage klachten ondanks dat mijn meal plan onveranderd bleef. Is gewoon een teken dat ik even gas terug moet nemen.

Daarom carbs -25%, dwz van 800 naar 600. Zie het als een kleine minicut, ondanks dat ik nog steeds vrij lean ben.

Beetje jammer want het liefst blijf je gewoon doorgaan, maar het is even niet anders. Ik denk dat een weekje of 4-6 even wat minder eten en het hongergevoel terugkrijgen voldoende zal zijn. Daarna weer omhoog om nog een paar maanden te knallen.

Blijf me gear uiteraard wel gewoon doorzetten en cardio is sowieso al vrij hoog. Dus daar verandert niks.

• #5.577
Zit nu dus al een weekje in mijn zogenaamde “mini-cut”, 600 carbs vs 800.

Het verschilt “maar” 800kcal dagelijks, maar het verschil in hoe ik mij lichamelijk voel is ZO gigantisch. Ik ben elke ochtend om 5 uur klaarwakker en uitgeslapen, voel me door de dag heen veel energieker en opgewekter, heb meer zin om te trainen etc etc.

Geeft maar eens aan in hoeverre “veel” eten een aanslag is op heel je systeem… ik kan het gewoon niet hebben over langere periodes. Ik voel me heel de dag kut en sloom en wil alleen maar slapen. En dan zwijg ik nog over de verteringsproblemen die ook op komen spelen.

En ja, voor mij is 5000kcal klaarblijkelijk veel. Ik weet dat voor sommigen, zoals bijvoorbeeld @AK, dit een cut-dieet is.

Heb je zelf nog wedstrijd plannen voor volgend jaar of wil je blijven bouwen? Wat is je doel nu verder

Geeft maar eens aan in hoeverre “veel” eten een aanslag is op heel je systeem… ik kan het gewoon niet hebben over langere periodes. Ik voel me heel de dag kut en sloom en wil alleen maar slapen. En dan zwijg ik nog over de verteringsproblemen die ook op komen spelen.
Grappig je zou zeggen hoe meer brandstof hoe verder en beter de motor het doet. Wel kloten dat je telkens er zo’n last van hebt.

Ik weet dat ook er ook t3/4 naast draait doen jij dat ook?

Grappig je zou zeggen hoe meer brandstof hoe verder en beter de motor het doet. Wel kloten dat je telkens er zo’n last van hebt.

Ik weet dat ook er ook t3/4 naast draait doen jij dat ook?
Het menselijk lichaam is er ook niet voor gemaakt om zoveel calorieën / gear te verwerken.

In de nieuwe trensparant podcast met Stefan Kienzl gaat hij hier ook iets dieper op in, wel interessant.

Terug
Naar boven