AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Mijn recovery week verloopt tot op heden prima, lol.

Dinsdag was mijn nichtje jarig en aangezien ik zowel mentaal als fysiek even helemaal klaar was met het botjebuilden die avond mezelf even helemaal laten gaan qua eten.

Woensdag (gisteren dus) kwam ik er gedurende de dag achter dat mijn cheat food cravings na 1 avond eigenlijk nog helemaal niet gestild zijn en heb ik maar besloten om een tweede binge avond in te lassen.

En vandaag doe ik er nog een, puur omdat het kan :hahaha:

Vanaf morgen wel gewoon weer normaal en even een dagje low carb om al het vocht te droppen en dan vanaf zaterdag weer back @ gym en 100% OCD bodybuilding tot eind december.
Lekker! Moet soms wel is kunnen.

Gek genoeg is mijn appetite gewoon on point. Die 5000kcal gaan er doorgaans redelijk makkelijk in, alleen geeft het de laatste tijd dus wel klachten die het voorheen niet gaf. Dieet is niet bepaald gevarieerd, maar alles is juist zo ingericht om digestion te optimiseren (COR, whey, gewone rijst, kip blabla).

Kuur is 500 test, 400 primo, 400 bold en 3iu hgh.
Hoe is je oestrogeen hierop?

Laag oestrogeen kan ook digestion issues geven namelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.523
Gewicht is na die ene “herstelweek” waarin ik 3 avonden achterelkaar gebinged heb best een beetje hard gestegen (van 100 naar 103) en eigenlijk sindsdien ook niet meer gedropt nadat ik weer mijn normale meal plan van 800 carbs ben gaan volgen. Is inmiddels al 1,5 week geleden. Is waarschijnlijk ook wel logisch dat je op een 800gr carb dieet geen vocht dropt, lol.

Daarom nu besloten om ff een paar dagen carbs te verlagen om toch weer rond de 100 kilo uit te komen. Ik wil gewoon echt niet sloppy worden deze bulk. Ook al is het “maar” water, toch vind ik het niet chill om er zo bij te lopen. ‘s Ochtends een dikke kop, ‘s avonds dikke enkels. Fucked up.

Eens ik weer rond de 100 zit ga ik weer terug op 800 carbs en wil ik GH nog een keertje verhogen van 3iu naar 4iu.

Ook dit zal weer het nodige vocht met zich meebrengen, maar als ik van 100kg 2-3 kg gain van de HGH zit ik tenminste weer op 103 en niet op 106 als ik het nu zou doen.

Gewicht is na die ene “herstelweek” waarin ik 3 avonden achterelkaar gebinged heb best een beetje hard gestegen (van 100 naar 103) en eigenlijk sindsdien ook niet meer gedropt nadat ik weer mijn normale meal plan van 800 carbs ben gaan volgen. Is inmiddels al 1,5 week geleden. Is waarschijnlijk ook wel logisch dat je op een 800gr carb dieet geen vocht dropt, lol.

Daarom nu besloten om ff een paar dagen carbs te verlagen om toch weer rond de 100 kilo uit te komen. Ik wil gewoon echt niet sloppy worden deze bulk. Ook al is het “maar” water, toch vind ik het niet chill om er zo bij te lopen. ‘s Ochtends een dikke kop, ‘s avonds dikke enkels. Fucked up.

Eens ik weer rond de 100 zit ga ik weer terug op 800 carbs en wil ik GH nog een keertje verhogen van 3iu naar 4iu.

Ook dit zal weer het nodige vocht met zich meebrengen, maar als ik van 100kg 2-3 kg gain van de HGH zit ik tenminste weer op 103 en niet op 106 als ik het nu zou doen.
misschien ook niet in 1x naar 800 gr carbs springen maar dit rustig opbouwen?

• #5.525
misschien ook niet in 1x naar 800 gr carbs springen maar dit rustig opbouwen?

Ja, ik had na die binge sowieso een paar lagere dagen moeten inlassen ipv gelijk terug naar 800 carbs te gaan, lol. Beetje dom achteraf gezien.

En idd weer terug opbouwen is misschien beter.

Vocht is echt een b*ch. Het killt ook heel je moraal als je sochtends opstaat en je abs niet eens fatsoenlijk ziet door zo’n dikke laag water. Ik word er echt suïcidaal van.

• #5.526
Paar dagen lower carb gedaan en ongeveer 3 kg gedropt. Wel nice. Hier wat foto’s van vandaag

IMG_3073.jpeg
IMG_3092.jpeg

Beetje bij beetje maak ik imo wel redelijke gains op de juiste plekken zonder daarbij vet te worden. Opzich dus wel tevreden.

Paar dagen lower carb gedaan en ongeveer 3 kg gedropt. Wel nice. Hier wat foto’s van vandaag

IMG_3073.jpeg
IMG_3092.jpeg

Beetje bij beetje maak ik imo wel redelijke gains op de juiste plekken zonder daarbij vet te worden. Opzich dus wel tevreden.
Ziet er goed uit man, ooit ambities om op het podium te gaan of niet?

Misschien in die front lat spread even wat minder door je benen heen zakken.
In mijn ogen laat dat je upper kleiner ogen

Misschien in die front lat spread even wat minder door je benen heen zakken.
In mijn ogen laat dat je upper kleiner ogen
heb ik al vaker gezegd, hij doet zijn benen te ver uit elkaar en zakt veelste diep door.
Er ontstaat nu ook een gap tussen je benen iets wat je als BB juist totaal niet wilt

• #5.536
Ik zal er bij de volgende check in op letten.

Deze manier van posen doet mijn fysiek idd geen goed.

• #5.537
Zit nu al een week of 12 op deze stack: 500 Test C + 400 Primo + 400 Bold + 150 Deca en zit er aan te denken om de komende weken wat veranderingen door de voeren.

Ik wil de Primo en deca (die ik alleen gebruik tegen allerlei pijntjes) eruit halen en NPP toevoegen, denk ik.

600 Test + 400 Bold + 400 NPP leek me wel een goeie cycle om verder op te bulken voor nog een paar maandjes. Daarnaast 4iu HGH.

Wat vinden jullie?

Zit nu al een week of 12 op deze stack: 500 Test C + 400 Primo + 400 Bold + 150 Deca en zit er aan te denken om de komende weken wat veranderingen door de voeren.

Ik wil de Primo en deca (die ik alleen gebruik tegen allerlei pijntjes) eruit halen en NPP toevoegen, denk ik.

600 Test + 400 Bold + 400 NPP leek me wel een goeie cycle om verder op te bulken voor nog een paar maandjes. Daarnaast 4iu HGH.

Wat vinden jullie?
Wat is je reden hiervoor ?
Denk dat je onderhand zelf het beste weet wat voor je werkt

• #5.539
Wat is je reden hiervoor ?
Denk dat je onderhand zelf het beste weet wat voor je werkt

Mwa, voor me gevoel is de rek er een beetje uit en die ml’s primo knallen ben ik een beetje beu. Zeker als ik die nog wat zou verhogen wordt het 6ml per week van dat spul en daar heb ik niet echt zin in.

Had nog wat vials NPP staan en daar heb ik wel goede ervaringen mee uit het verleden.

• Like
Waarderingen: GruX
Mwa, voor me gevoel is de rek er een beetje uit en die ml’s primo knallen ben ik een beetje beu. Zeker als ik die nog wat zou verhogen wordt het 6ml per week van dat spul en daar heb ik niet echt zin in.

Had nog wat vials NPP staan en daar heb ik wel goede ervaringen mee uit het verleden.
ja, begrijp het whaha. Maar zou het gewoon doen, zie er niks raars in. 💪

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven