XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Zit nu al een week of 12 op deze stack: 500 Test C + 400 Primo + 400 Bold + 150 Deca en zit er aan te denken om de komende weken wat veranderingen door de voeren.

Ik wil de Primo en deca (die ik alleen gebruik tegen allerlei pijntjes) eruit halen en NPP toevoegen, denk ik.

600 Test + 400 Bold + 400 NPP leek me wel een goeie cycle om verder op te bulken voor nog een paar maandjes. Daarnaast 4iu HGH.

Wat vinden jullie?
Prima voorstel en je zou kijken om op jou niveau de test nog iets te verhogen. Maar die 600 kan je sws eerst aankijken.

Geen last van je bloeddruk / vocht gehad met combi bold en Deca?

Zit nu al een week of 12 op deze stack: 500 Test C + 400 Primo + 400 Bold + 150 Deca en zit er aan te denken om de komende weken wat veranderingen door de voeren.

Ik wil de Primo en deca (die ik alleen gebruik tegen allerlei pijntjes) eruit halen en NPP toevoegen, denk ik.

600 Test + 400 Bold + 400 NPP leek me wel een goeie cycle om verder op te bulken voor nog een paar maandjes. Daarnaast 4iu HGH.

Wat vinden jullie?
Zou dan eerder 600 test doen 600 bold 200 npp

Wat vinden jullie?
Deca tegen pijntjes snap ik.
Maar komen die pijntjes dan weer terug als je stopt met deca?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.544
  • Like
Waarderingen: K82
Denk je niet dat je last krijgt van (te) hoge e2 levels op die stack of heb je daar nooit eerder last van gehad?

• #5.546
  • Like
Waarderingen: K82
Zijn jullie op de hoogte van wat in china gebeurt?
Waarschijnlijk zijn we ons heerlijke steroids kwijt over paar maanden!

Kan je dat een beetje toelichten?

Jawel. Maar als je NPP in de plaatst neemt niet.
Ik zie de meerwaarde er niet van in om npp hoger dan 200 te zetten.
Meer gaat namelijk niet meer doen voor je pijntjes.
Beter dan je bold wat hoger helemaal als.je zegt dat je juist geen last van bold heb met oestrogeen krijg je juist een hardere look nog.
Plus bold staat bekend dat het beter zijn werk doet als je wat hoger zet.

Zelf zou ik overigens eerder mast dan Bold zetten

• #5.553
Ik zie de meerwaarde er niet van in om npp hoger dan 200 te zetten.
Meer gaat namelijk niet meer doen voor je pijntjes.
Beter dan je bold wat hoger helemaal als.je zegt dat je juist geen last van bold heb met oestrogeen krijg je juist een hardere look nog.
Plus bold staat bekend dat het beter zijn werk doet als je wat hoger zet.

Zelf zou ik overigens eerder mast dan Bold zetten

Maar vind je npp geen goeie mass builder dan?

Want mijn argument om meer dan 200 te zetten zou dus zijn dat het vrij anabool is en in theorie wat meer gains zou moeten geven dan bijvoorbeeld een primo.

Maar ik neem je advies iig ter harte. Mast houd ik niet echt van want ik krijg er sicke acne van en nogal heftige haaruitval, hehe. Bold is voor mij min of meer side effect vrij.

Veel grondstoffen komen ook uit Amerika. Volgens mij is het hebben van grondstoffen ook niet illegaal. Produceren van steroïden wel weer, iemand?

Laatst bewerkt:
Veel grondstoffen komen ook uit Amerika
Alle grondstoffen komen uit china niet Amerika hoor. Daar is het wel legaal om buiten china het ruwe materiaal te verkopen en in china te producren. Maar het eindproduct, dus pillen en oils, zijn wel helemaal illigaal.
Recente arrestatie heeft meer te maken met fabrikanten die fentalyn pre cursor maaktten

• Like
Waarderingen: GruX
Alle grondstoffen komen uit china niet Amerika hoor. Daar is het wel legaal om buiten china het ruwe materiaal te verkopen en in china te producren. Maar het eindproduct, dus pillen en oils, zijn wel helemaal illigaal.
Recente arrestatie heeft meer te maken met fabrikanten die fentalyn pre cursor maaktten
Snap je angst, maar zoals het oprollen van labs vaak bewezen is dat waar je er 1 weghaald er weer 3 voor terugkomen.

Ach en anders paar tientjes meer hier betalen. Behalve hgh in Nederland is nog belachelijk duur…

Snap je angst, maar zoals het oprollen van labs vaak bewezen is dat waar je er 1 weghaald er weer 3 voor terugkomen.

Ach en anders paar tientjes meer hier betalen. Behalve hgh in Nederland is nog belachelijk duur…
Dit gaan niet over je labs. Het gaat over fabrikanten. Het opzetten van een nieuwe factory kost enorm geld.

Hgh blijft verkocht worden met heel goede prijzen

Het gaat niet om de 'labs'

Enige wat een ug lab doet is een beetje poeder mengen je kan het amper een lab noemen lol.

• #5.560
Het gaat niet om de 'labs'

Enige wat een ug lab doet is een beetje poeder mengen je kan het amper een lab noemen lol.

Die filmpjes die je soms voorbij ziet komen van bepaalde merken zijn anders wel vrij serieus qua productie omvang en automatisering en shit. Maar het zijn idd niet echt labs, meer afvulfabrieken.

Terug
Naar boven