- Waardering
- 20.663
Beetje laat maar waarom woon je eigenlijk in Rusland?
Uhh ja gewoon een paar jaar geleden met heel het gezin terug verhuisd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje laat maar waarom woon je eigenlijk in Rusland?
Meer je rust pakken en iets minder intensief trainen, zoiets had je vorige kuur ook toch?

Herkenbaar. Als ik nog een rep meer kan, doe ik dat ook; anders haal ik geen voldoening uit m'n training. Rustdagen vind ik ook kut. Deloads doe ik enkel op de DL en Squat omdat ik anders niet over drempels heen kom en m'n vorm te slecht wordt als ik continu op m'n max zit (en dit in mijn rug ga voelen).Ja klopt... Ook precies na 7 weken ofzo een totale instorting toen.
Ik stoot me nu al de tweede keer aan dezelfde steen
Maar het is gewoon moeilijk voor me... Ik kan niet een set doen zonder tot falen te gaan en ik kan niet de gym verlaten totdat ik helemaal kaputt ben. Dat gaat meestal een paar weken goed en dan krijg ik dit. Deload weeks en dat soort shit heb ik ook al geprobeerd maar dan wordt het een week super depressief zijn en met van die halve kuttrainingen waarna ik zoiets heb van "goh, had beter gewoon thuis kunnen blijven".
Dusja ik weet niet... Toen ik natty was had ik ook dat soort momenten en toen dacht ik altijd dat wanneer ik AAS zou gebruiken, dit minder zou worden. Maar niet dus![]()
Ik denk dat jij even in je brein moet krijgen dat je ook zonder elke training tot het gaatje te gaan groeit, misschien niet zo snel als je zelf wil maar zoals je zelf zegt heb je de tijd ook.Ja klopt... Ook precies na 7 weken ofzo een totale instorting toen.
Maar het is gewoon moeilijk voor me... Ik kan niet een set doen zonder tot falen te gaan en ik kan niet de gym verlaten totdat ik helemaal kaputt ben. Dat gaat meestal een paar weken goed en dan krijg ik dit. Deload weeks en dat soort shit heb ik ook al geprobeerd maar dan wordt het een week super depressief zijn en met van die halve kuttrainingen waarna ik zoiets heb van "goh, had beter gewoon thuis kunnen blijven".
Dusja ik weet niet... Toen ik natty was had ik ook dat soort momenten en toen dacht ik altijd dat wanneer ik AAS zou gebruiken, dit minder zou worden. Maar niet dus![]()
Ik denk dat jij even in je brein moet krijgen dat je ook zonder elke training tot het gaatje te gaan groeit, misschien niet zo snel als je zelf wil maar zoals je zelf zegt heb je de tijd ook.

Ik heb dit al eens eerder vermeld, nu weet ik niet of dit in jou log was. Iedereen is anders... er zijn natty’s die 6-7x pw kunnen trainen met hoge intensiteit en extreem veel volume en herstellen er prima van en dan heb je gasten die grammen aan gear wegjagen en na 4-5 workouts afgefikt zijn. Kom je alleen maar achter door trial and error...uitproberen.Ja klopt... Ook precies na 7 weken ofzo een totale instorting toen.
ik train amper echt tot het gaatje, nu wel meer omdat ik alles eruit wil halen maar vroeger niet. Altijd wel een voldaan gevoel eigenlijk.Where is the fun in that
Gewoon meer rust nemen, ook al is dat soms super lastig![]()
ik train amper echt tot het gaatje, nu wel meer omdat ik alles eruit wil halen maar vroeger niet. Altijd wel een voldaan gevoel eigenlijk.
ik train amper echt tot het gaatje, nu wel meer omdat ik alles eruit wil halen maar vroeger niet. Altijd wel een voldaan gevoel eigenlijk.

Train altijd balls out tot bijna huilens aan toe maar ik ben na 4 trainingsdagen ook wel gewoon klaar met de week haha, vind m'n rustdagen juist lekker.
Heb jij eigenlijk iets van een routine oid die je nu doet die je met ons kan delen? Ben ik wel benieuwd naar aangezien jij ook sterk geïnspireerd bent door DC/HIT style training. Interessant hoe jij dat implementeert.
Voor de 5 weken dat ik fortitude deed stond alles ook voller en strakker en dat tijdens een cruise. Als ik het goed heb doe je de muscle rounds niet? Welke volume tier doe je? Ik vond tier 1 als best wat volume tbh. Dat beetje pompen neem ik echter wel serieus en nog steeds gemikt op progressive overloadIk heb heel lang UB/LB gedaan en dan een mix van Dusty Hanshaw en JP, dus idd hele harde, korte trainingen. Ben nu sinds een paar weken bezig met m'n eigen versie van Fortitude en dat vind ik ook wel leuk. Iets als :
Dag 1 : Lowerbody zwaar ( tussen de 3 en 6 reps en tot keihard falen, 1 a 2 sets per spiergroep ) en upperbody beetje pompen ( rond de 15 reps, niet tot falen )
Dag 2 : Upperbody zwaar en lowerbody beetje pompen ( Zelfde reps als hierboven )
Dag 3 : Rust
Dag 4 : Lowerbody tussen de 8 en 12 reps maar iets meer volume en ook een keer assistance zoals een adductor enzo. Af en toe een rest-pause of dropset
Dag 5 : Rust
Dag 6 : Upper hetzelfde als lower op dag 4
Dag 7 : rust en dan weer herhalen.
Trainingen zijn iets langer maar ik vind 't wel leuk op deze manier. Ben er nog niet lang genoeg mee bezig om te zeggen dat het wat doet maar overall genomen sta ik wel echt flink voller gedurende de week. Alles lijkt ook wat strakker, maar ben dan ook net weer een week bezig met de blast. Ik weet dat het niet Fortitude is zoals beschreven maar ik vind dat zig-zag gedoe daar ik gewoon in een commerciele gym train en ik supersets echt asociaal vind als het een beetje druk is.
Voor de 5 weken dat ik fortitude deed stond alles ook voller en strakker en dat tijdens een cruise. Als ik het goed heb doe je de muscle rounds niet? Welke volume tier doe je? Ik vond tier 1 als best wat volume tbh. Dat beetje pompen neem ik echter wel serieus en nog steeds gemikt op progressive overload
Voor muscle building misschien niet heel ideaal om zo lang niet te eten, maar alle spijsverteringsorganen moeten imo ook af en toe eens rusten. Zeker in mijn geval.