Toen ik begon dacht ik er ook zo over. Eerste kuurtje 400mg test only, voldoende tijd off, dan 500mg test only, voldoende off, dan 600mg test only etc. etc.
Maar de gains die na jarenlang naturel zwoegen opeens zo "makkelijk" komen zijn erg verslavend en je wil meer en meer. Daarom mijn zeer korte tijd off (na pct maar iets van 4 weken off geweest lol), daarom 600mg ipv 500 als tweede kuur, daarom nu cruisen voor de rest van mijn carrière.
Als je heel erg graag wil en 100000% ervoor gaat en zo enthousiast bent met bodybuilding en shit, dan is het heel lastig om cool en geduldig te blijven en je te houden aan je vooraf uitgestippelde plan.
Maar ik praat nu vooral voor mezelf en mijn eigen ervaringen... Misschien ben jij als persoon wel heel anders en weet jij wel de rust en het geduld te bewaren. Ik hoop het wel voor je, want ik ben er echt van overtuigd dat zo'n aanpak het beste is in deze sport.
Overigens zou ik je wel minimaal 400 of 500 test aanraden als eerste cycle. 250 is wel erg weinig. Maar ja dat is misschien ook weer mijn more is better mentaliteit
Het was/is trouwens ook niet zo dat ik "bang" ben om off te gaan ofzo... Het punt is gewoon dat wanneer je doel is om een echt goede bodybuilder te worden steeds on en off gaan gewoon niet de meest "effectieve" manier is. Mij gaat het puur om resultaat.