XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Maar jou staat t wel goed want jij hebt geen 'traint een jaartje en doet stoer fysiek' :flexing:
Die mensen ken ik idd wel, zelf draag ik ook wel tanktops maar dat is meer met de reden dat ik zweet als een otter en ik die lucht niet meer uit mijn t shirts krijg :D meestal draag ik wel van die hema binnenhemden

Maar jou staat t wel goed want jij hebt geen 'traint een jaartje en doet stoer fysiek' :flexing:

:woot: Maar idd, er lopen er bij ons een aantal met maatje S ofzo terwijl ze ecto zijn en door hun lengte gewoon een M hebben... #cryeverytiem

Die mensen ken ik idd wel, zelf draag ik ook wel tanktops maar dat is meer met de reden dat ik zweet als een otter en ik die lucht niet meer uit mijn t shirts krijg :D meestal draag ik wel van die hema binnenhemden

Ik krijg mijn tanktops na een goede schouder workout ook niet meer uit zonder scheuren :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Gewicht bij aanvang van kuur #1: 83,8 KG
Gewicht na week 12 van kuur #1: 100,0 KG

Gewicht bij aanvang van kuur #2: 96,3 KG
Gewicht na week 1: 99,4 KG
Gewicht na week 2: 101,7 KG
Gewicht na week 3: 102,5 KG
Gewicht na week 4: 103,6 KG
Gewicht na week 5: 103,6 KG
Gewicht na week 6: 103,6 KG
Gewicht na week 7: 104,0 KG
Gewicht na week 8: 103,5 KG

Was laatst nog ff vergeten een week-update te doen, dus bij dezen. Gewicht blijft -ondanks dat ik 3 weken geleden +250 kcal toevoegde - min of meer gelijk. Opzich is dat prima en heb ik daar vrede mee, alleen merk ik dat de krachtgains in de gym de laatste week of zo niet meer zo lekker lopen als ervoor. Daarom (en omdat mijn gewicht toch gelijk is gebleven, dus vetter ben ik niet geworden) heb ik besloten om voor de laatste weken van de cycle nog eens +250kcal toe te voegen.

Nu wordt elke maaltijd 50gr protein ipv 40 en her en der heb ik nog wat carbs erbij gedaan. Sommigen zullen misschien zeggen dat 300gr protein per dag onnodig veel is, maar ik wil het eens proberen. Ik geloof dat als je veel gear in je lijf hebt je moeilijk té veel protein kan eten... Meer vet ga ik niet toevoegen want i.c.m. de high carbs word ik daar alleen maar dik van en het remt de eetlust nogal.

De eetlust is trouwens sowieso best wel slecht. Ik zit nu op bijna 4000kcal dagelijks en elke dag ben ik gewoon blij als al het eten voor de dag binnen is. En terwijl ik dan in bed lig denk ik "shit, morgen weer zo'n dag". Ik ben real met jullie... Eten is iets waar ik echt moeite mee heb deze cycle. Maar het is uiteraard geen excuus oid... Ik heb al 8 weken lang nog geen enkele meal geskipped of wat dan ook. Ik blijf er mee doorgaan, maar makkelijk en leuk is het niet...

Ik denk dat ik tot 2 weken na de laatste injectie nog zo hoog blijf zitten in kcal en dan ga ik weer rustig verlagen naar een onderhoudsniveau. In totaal dus nog 6 weken afzien lol

Enhanced atleten kunnen ook beter eiwit opnemen dan natty's

Edit: suggereert de literatuur althans

• #1.005
  • #1.007

Nu is week 9 en daarna nog week 10, 11 en 12. Maar ook daarna zit je nog 2 weken met hoge concentraties in je bloed dus daar moet ik ook maximaal gebruik van maken. Daarna rustig verlagen.

Moet overigens een paar weken na me kuur ook nog naar een beurs voor een weekje naar de andere kant van het land voor mijn werk :o

Nooit meer off dus (zolang je nog blijft BBen)

Ik dacht zelf aan 1e kuur 250 test, 2e 300/400 en 3e 400/500. Ben niet bang om off te gaan maar als je hogere doseringen gaat draaien is het denk ik niet per se realistisch. Dus dan ook levenslange cruise voor mij denk ik. Maar duurt nog wel even :)

• #1.014
Ik dacht zelf aan 1e kuur 250 test, 2e 300/400 en 3e 400/500. Ben niet bang om off te gaan maar als je hogere doseringen gaat draaien is het denk ik niet per se realistisch. Dus dan ook levenslange cruise voor mij denk ik. Maar duurt nog wel even :)

Toen ik begon dacht ik er ook zo over. Eerste kuurtje 400mg test only, voldoende tijd off, dan 500mg test only, voldoende off, dan 600mg test only etc. etc. :grinny:

Maar de gains die na jarenlang naturel zwoegen opeens zo "makkelijk" komen zijn erg verslavend en je wil meer en meer. Daarom mijn zeer korte tijd off (na pct maar iets van 4 weken off geweest lol), daarom 600mg ipv 500 als tweede kuur, daarom nu cruisen voor de rest van mijn carrière.

Als je heel erg graag wil en 100000% ervoor gaat en zo enthousiast bent met bodybuilding en shit, dan is het heel lastig om cool en geduldig te blijven en je te houden aan je vooraf uitgestippelde plan.

Maar ik praat nu vooral voor mezelf en mijn eigen ervaringen... Misschien ben jij als persoon wel heel anders en weet jij wel de rust en het geduld te bewaren. Ik hoop het wel voor je, want ik ben er echt van overtuigd dat zo'n aanpak het beste is in deze sport.

Overigens zou ik je wel minimaal 400 of 500 test aanraden als eerste cycle. 250 is wel erg weinig. Maar ja dat is misschien ook weer mijn more is better mentaliteit :hahaha:

Het was/is trouwens ook niet zo dat ik "bang" ben om off te gaan ofzo... Het punt is gewoon dat wanneer je doel is om een echt goede bodybuilder te worden steeds on en off gaan gewoon niet de meest "effectieve" manier is. Mij gaat het puur om resultaat.

Laatst bewerkt:
Toen ik begon dacht ik er ook zo over. Eerste kuurtje 400mg test only, voldoende tijd off, dan 500mg test only, voldoende off, dan 600mg test only etc. etc. :grinny:

Maar de gains die na jarenlang naturel zwoegen opeens zo "makkelijk" komen zijn erg verslavend en je wil meer en meer. Daarom mijn zeer korte tijd off (na pct maar iets van 4 weken off geweest lol), daarom 600mg ipv 500 als tweede kuur, daarom nu cruisen voor de rest van mijn carrière.

Als je heel erg graag wil en 100000% ervoor gaat en zo enthousiast bent met bodybuilding en shit, dan is het heel lastig om cool en geduldig te blijven en je te houden aan je vooraf uitgestippelde plan.

Maar ik praat nu vooral voor mezelf en mijn eigen ervaringen... Misschien ben jij als persoon wel heel anders en weet jij wel de rust en het geduld te bewaren. Ik hoop het wel voor je, want ik ben er echt van overtuigd dat zo'n aanpak het beste is in deze sport.

Overigens zou ik je wel minimaal 400 of 500 test aanraden als eerste cycle. 250 is wel erg weinig. Maar ja dat is misschien ook weer mijn more is better mentaliteit :hahaha:

Het was/is trouwens ook niet zo dat ik "bang" ben om off te gaan ofzo... Het punt is gewoon dat wanneer je doel is om een echt goede bodybuilder te worden steeds on en off gaan gewoon niet de meest "effectieve" manier is. Mij gaat het puur om resultaat.

Grappig dat we hier zoveel discussie om hebben gehad en je dit nu toegeeft. :)

Wanneer ga jij injecteren dan?

Wou wachten tot ik mn studie klaar heb. In ieder geval als ik alles 100% zeker weet en het gezien mn natty fysiek realistisch is. Teveel mensen denker er imo veel te licht over. @Big Chungus

@Spambod snap het idee van 400/500mg beginnen, maar wil eerst 250/300 max om te kijken of t wat is, nolva bij de hand en pct doorlopen. Ben wel huiverig voor gyno/geforceerd kuur stopzetten en denk dat ik prima kan gainen op 250 voordat ik ga uppen. Wil wel verder hierin dus bloedtesten ed zullen op lange termijn uitwijzen hoe hard ik mn ped’s kan pushen (en andere side obviously). Doe wel mn research

• #1.018
Grappig dat we hier zoveel discussie om hebben gehad en je dit nu toegeeft. :)

Ik heb nooit beweerd dat 250mg test een optimale dosering is voor je eerste kuur hoor. 400 is denk ik een beetje de ondergrens en mijn mening daarover is niet veranderd. Jij zegt dat dat 600mg is maar ik persoonlijk zou dat voor een tweede of derde kuur laten.

Wou wachten tot ik mn studie klaar heb. In ieder geval als ik alles 100% zeker weet en het gezien mn natty fysiek realistisch is. Teveel mensen denker er imo veel te licht over. @Big Chungus

@Spambod snap het idee van 400/500mg beginnen, maar wil eerst 250/300 max om te kijken of t wat is, nolva bij de hand en pct doorlopen. Ben wel huiverig voor gyno/geforceerd kuur stopzetten en denk dat ik prima kan gainen op 250 voordat ik ga uppen. Wil wel verder hierin dus bloedtesten ed zullen op lange termijn uitwijzen hoe hard ik mn ped’s kan pushen (en andere side obviously). Doe wel mn research
Verstandig van je, zelf had ik ook zoiets voor ogen. Gebeuren nou soms eenmaal dingen in je leven die je gedachte laten veranderen :)

Terug
Naar boven