- Waardering
- 20.663
Is toch niets te zien op die foto's
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo film je niet gewoon aantal standaard poses (front double, rear double, side chest, most musc). Ben best benieuwd eigenlijk en denk menig lid hier ook
Eenmaal in de wc een enorme explosie van kots lol... Al het water dat ik tot dan toe tijdens de training had gedronken spoot er uit + wat overblijfselen van het ontbijt. Maar het voelde somehow écht fucking goed en ik was enorm opgelucht erna, waardoor ik de training besloot af te maken.Pff, balen dat je je zo rot voelde. Misschien toch nog wat grieperig? Hopen dat komende week beter gaat.

Mwa....voelde me opzich wel goed hoor en mijn verkoudheids-symptomen zijn weg, alleen die misselijkheid was gewoon best heftig for some reason. Mijn pre workout meal was ook gewoon exact hetzelfde als normaal dus daar kan het niet aan hebben gelegen. Misschien komt het gewoon doordat na 3 of 4 dagen niet trainen en veel slapen je lichaam in een soort relax-modus schiet en wanneer je dan bij terugkomst in de gym gelijk gaat squatten met dropsets etc. je lichaam zoiets heeft van wtfff bro?!
Vind het in principe niet erg hoor en het is zeker niet de eerste keer dat ik moet kotsen tijdens een leg workout. Heb mijn training gewoon af kunnen werken volgens schema en dat is het belangrijkste. Alleen ja fijn is anders![]()
Vandaag een heerlijke shoulder + tricep workout gehad met aan het einde nog wat kuiten omdat ik die gister niet heb gedaan.
1. DB shoulder press
38 x 7 / 5 / 3 / 3
38 voelde fucking zwaar... Leek wel alsof het 50 waren
2. Hammer strength shoulder press machine with deadstop
40 x 10 -> 20 x 10 for 4 rounds, r/p if needed
Deze gaf echt een onvoorstelbare pomp in mijn schouders. Oefeningen met deadstop is sowieso iets wat ik vaker ga doen nu
3. DB side raises
12 x 12 / 12 / 10+2p / 8+4p
4. Cable side raises with hold on top
5 x 10 L+R for 3 rounds without rest
5. DB shrugs with hold on top
40 x 12 / 10 / 8 / 7
6. DB tricep OHP
38 x 9 / 5 / 5
7. Bar pushdown
30 x 12 / 10+2 / 8+4
8. Single arm rope extension
5 x 12 L+R for 3 rounds without rest
9a. Seated calf raise with hold on top
60 x 12 / 10+2 / 8+4
9b. Standing calf raise
100 x 10+2 / 8+4 / 7+5
Kuiten besloten om als superset te doen omdat de training al lang genoeg duurde. Had best een joocy calf pump
Gedetailleerde training, foto, tokkie Russische sportschoolkleding. +1
Het heeft wel zijn beste tijd gehad moet ik toegeven.Wetenschappelijke data zegt dat dumbell shoulder press ook niet echt de meest efficient oefening is voor het groeien van je schouders, maar een lekkere oefening is het wel. Kost alleen zo pleur veel moeite en vind hem moeilijk te plaatsen in een push dag (ivm eerst presses voor borst willen doen)
Crucifix side raise in de kabel is echt een aanrader voor delts.
Welke bedoel je precies? Ik bedoel dezeKlopt... Ik ben eigenlijk ook mede daarom gestopt met PPL. Op een pushdag wil je altijd beginnen met chest, maar wanneer je dat doet ben je fucking slap bij de press oefeningen voor schouders en dat vind ik kut. Schouders zijn minstens zo belangrijk als borst.
Ik zag laatst een filmpje van John Meadows waar hij lying cable side raises deed op zo'n pulley van Hammer Strength met 2 handles... Die lijkt mij ook eens chill om te proberen. Schijnt echt pure isolatie voor je side delts te moeten geven zonder hulp van je traps, zolang je je hoofd maar op dat bankje houdt.
Body engineers kleding vind ik echt cringe, helemaal als het mensen zijn die ca. 1 jaartje trainen en denken dat ze helemaal hardkoor zijn haha

38 kg voor db press is zeker netjes. Zoiets gebruik ik nu ook ongeveer. Voor mij als afwisseling op de bb ohp/seated ohp een goede afwisseling en massabouwer voor schouders. Wat specifiek voor mijn schouders goed gewerkt heeft is veel volume draaien in de vorm van veel sets/reps.

Het is 1 van de weinige merken die XXL voert voor stringers en die ook nog eens een mooie pasvorm hebben. #hater
Ik vind Tavi ook een succesvolle kneus, maar in de sale XXL stringers scoren voor 15,00 per stuk vind ik nog te doen en XXL is nagenoeg altijd over in de Sale
Schouders doen het vooral goed op variatie is mijn ervaring, dus hoog volume met medium weight en minimaal volume met maximaal weight. Verder zorgen dat je androgenen op orde zijn natuurlijk![]()