MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Het gaat er niet om dat ik niet zou weten hoe er mee om te gaan of dat ik bang ben voor tren lol.

Tren is 5 keer zo anabool en 5 keer zo androgeen als testosteron... De meest krachtige anabole steroïde die er is en ik zie geen reden waarom een "beginner" dat zou moeten gaan gebruiken, evenals insuline en HGH. In mijn ogen is dat shit voor de gevorderde gebruiker die je eerst moet "verdienen" om te gebruiken door zonder een fysiek te bouwen van een respectabel niveau.

Dus eerst een groot en goed mogelijk fysiek op de zwakkere shit en dan praten we wel verder over trenbolone en dat soort zaken.

Dat is mijn mening tenminste... Er zullen een hoop mensen zijn die er bij zweren en geen enkele cycle zonder doen en er zijn er ook bij die er zelfs mee beginnen lol maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen.

• Like
Waarderingen: BB_
Ja je kan er op bulken/cutten wat je wilt.. maar het crasht ook meteen keihard al je bloedwaardes. Risk/reward is het mij niet meer waard.

Was ook niet als offence. Ik vroeg me alleen af waarom Spammie tren wou uitstellen. Dat heeft hij middels onderbouwd en zie ik inderdaad wel de reden van in.

• Like
Waarderingen: vntl
Ik denk ook dat je op test only best veel kunt bereiken en dat veel mensen te snel andere middelen zoals tren gebruiken. Ik weet echter niet hoeveel test only kuurtjes je gains (massa en kracht) kan pakken op dosissen 500-750 mg.

• #1.067
Ik denk ook dat je op test only best veel kunt bereiken en dat veel mensen te snel andere middelen zoals tren gebruiken. Ik weet echter niet hoeveel test only kuurtjes je gains (massa en kracht) kan pakken op dosissen 500-750 mg.

Waarom 500-750? Ik hoor veel mensen super positief zijn over 1000mg test only cycles... Goede gains, goede kracht, weinig vervelende sides. Ga het zelf ook zeker eens proberen.

Waarom 500-750? Ik hoor veel mensen super positief zijn over 1000mg test only cycles... Goede gains, goede kracht, weinig vervelende sides. Ga het zelf ook zeker eens proberen.
Natuurlijk kan 1 g ook en zullen je gains meer zijn, maar zolang ik nog goede gains op lagere doseringen pak, zie ik geen reden om hoger te gaan. De effecten op je gezondheid nemen boven 600 mg immers toe.

• Like
Natuurlijk kan 1 g ook en zullen je gains meer zijn, maar zolang ik nog goede gains op lagere doseringen pak, zie ik geen reden om hoger te gaan. De effecten op je gezondheid nemen boven 600 mg immers toe.
Whatever it takes right

• #1.070

Klopt. Alleen denk ik wel (kan het niet bewijzen uiteraard) dat een hoge dosis testosteron nog altijd minder schadelijk is dan een stack met andere shit en misschien een iets lager aantal mg's in totaal.

• Like
Ja je kan er op bulken/cutten wat je wilt.. maar het crasht ook meteen keihard al je bloedwaardes. Risk/reward is het mij niet meer waard.
Voor een hobbybuilder idd beetje stom.

Als was ik tijdens tren meer tevreden over hoe ik er uit zie:o

Denk persoonlijk het ook niet meer te gebruiken.

• Like
Overigens wel leuke discussies hier over trainen/AAS. Maar @Spambod heb je ook echt wedstrijdambities (concreet)?

Tuurlijk zijn er uitzonderingsgevallen die met minimale gear absurd goed uit zien en een pro titel halen. Maar ik denk dat de gemiddelde pro toch op minimaal 2-3gr gear zit en ik kijk er niet van op als dat nog meer is voor sommige. Offseason wat lager dan in wedstrijdprep en daarbij dan ook de nodige slin, hgh en peptides gebruikt. Betekent dat dat iedereen dat moet doen om daar te komen? Absoluut niet, maar gaande weg zullen de doseringen omhoog komen te gaan om de hoeveelheid spiermassa te onderhouden / vergroten.

• #1.077
Overigens wel leuke discussies hier over trainen/AAS. Maar @Spambod heb je ook echt wedstrijdambities (concreet)?

Concreet nog niet... Ik wil pas aan een wedstrijd denken als ik een fysiek heb dat ook daadwerkelijk kan winnen en dat zal nog wel even duren. Maar dat is wel het uiteindelijke doel.

• #1.079

Interessante en openhartige gear talk vanaf minuut 32.

• Like
Terug
Naar boven