- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Train je dan?Kritiek moet kunnen als je mijn log terugleest vanaf dag 1 (werd er gezegd dat ik eruit zie alsof ik niet train)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train je dan?Kritiek moet kunnen als je mijn log terugleest vanaf dag 1 (werd er gezegd dat ik eruit zie alsof ik niet train)
Ik snap dat je nu wat buttburt bent, is natuurlijk niet leuk om te horen.
Als ik lees dat je ruim 25 kg bent aangekomen sinds je aan het kuren bent had ik een shape verwacht waaraan je kunt zien dat je on bent, dit zou ik niet zeggen. Je bent gewoon op een level begonnen waarop je nog erg licht was voor je lengte, dat maakt die 25 kg natuurlijk heel wat anders...Overigens denk ik dat je er nog wel iets langer over gaat doen om je frame zo op te vullen dat je oogt zoals mij (wanneer ik off ben)(middelvinger)
Succes met je training morgen!
hij traint nu vrij hoog volume dacht ik.25 kilo te licht begonnen en een groot deel vet. Hoeveel vvm er echt bij zit denk bij lange na niet genoeg. Ben dan ook geen fan van zijn training methode niet geschikt voor bodybuilders.
25 kilo te licht begonnen en een groot deel vet. Hoeveel vvm er echt bij zit denk bij lange na niet genoeg. Ben dan ook geen fan van zijn training methode niet geschikt voor bodybuilders.
Ik ben sinds januari 2018 van 81kg naar de 98kg gegaan blast/cruise nu 1,5 jaar en sinds jaartje hgh 5iu ed en vind het tot nu toe heerlijk gaan al moet ik zeggen dat me cruise momenteel aardig kriebelt
hij komt er wel gewoon geduld hebben en meer focussen op ronder/mooier fysiek te creëeren
Nou ben benieuwd hoe je op de vleeskeuring gaat reageren wanneer je het podium op gaat.
Zolang jij maar niet in het judging panel zit komt het wel goed denk ik
Komt wel goed rome is ook niet in 1 dag gebouwd gewoon doorgaan, ik heb ook veel geleerd en geef me fouten toe als het allemaal opnieuw kon had ik dat graag gedaan. Ik begon als jonge kerel zonder enige idee waarmee ik bezig was alles te experimenteren eerlijk gezegd. Als je het maar leuk vind wat je doet is het belangrijkste
Dit dus! Iedereen kan een degelijk fysiek bouwen met AAS en discipline. Komt vanzelf wel!
Sorry dat ik heb gezegd dat je shape poep is. Je ziet er prachtig uit! Ga zo door, je gaat een grote worden! xxx. Oke nu kunnen we weer verder.