MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Ik snap dat je nu wat buttburt bent, is natuurlijk niet leuk om te horen.
Als ik lees dat je ruim 25 kg bent aangekomen sinds je aan het kuren bent had ik een shape verwacht waaraan je kunt zien dat je on bent, dit zou ik niet zeggen. Je bent gewoon op een level begonnen waarop je nog erg licht was voor je lengte, dat maakt die 25 kg natuurlijk heel wat anders...Overigens denk ik dat je er nog wel iets langer over gaat doen om je frame zo op te vullen dat je oogt zoals mij (wanneer ik off ben)(middelvinger)

Succes met je training morgen!

25 kilo te licht begonnen en een groot deel vet. Hoeveel vvm er echt bij zit denk bij lange na niet genoeg. Ben dan ook geen fan van zijn training methode niet geschikt voor bodybuilders.

25 kilo te licht begonnen en een groot deel vet. Hoeveel vvm er echt bij zit denk bij lange na niet genoeg. Ben dan ook geen fan van zijn training methode niet geschikt voor bodybuilders.

Er blijft niet veel over als hij nu gaat cutten. Tja dit soort reacties krijg je nou eenmaal als je weinig massa hebt en al aan de b&c bent. Zijn methode zou ik ook niet aanhouden. Werkt hem tegen imo. Het lijkt mij overigens niet nodig om te gaan cruisen, zijn shape kan hij zonder ook wel vasthouden lijkt mij.

Ik ben sinds januari 2018 van 81kg naar de 98kg gegaan blast/cruise nu 1,5 jaar en sinds jaartje hgh 5iu ed en vind het tot nu toe heerlijk gaan al moet ik zeggen dat me cruise momenteel aardig kriebelt

hij komt er wel gewoon geduld hebben en meer focussen op ronder/mooier fysiek te creëeren

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.447
Ik ben sinds januari 2018 van 81kg naar de 98kg gegaan blast/cruise nu 1,5 jaar en sinds jaartje hgh 5iu ed en vind het tot nu toe heerlijk gaan al moet ik zeggen dat me cruise momenteel aardig kriebelt

hij komt er wel gewoon geduld hebben en meer focussen op ronder/mooier fysiek te creëeren

Ik ben ook wel tevreden met hoe het gaat tot nu toe... en ik voel me ook zeker niet geroepen om mezelf te verantwoorden of te verdedigen tegenover uitgerekend de 2 kleine machomannetjes van dit forum, waarvan de 1 zijn fysiek verbergt en de ander ook meermaals heeft aangetoond dat hij niet helemaal serieus genomen hoeft te worden.

Je leert bijna elke dag wel wat bij en er zijn zeker wat dingen die ik -achteraf gezien- anders had gedaan in mijn bodybuilding journey, maar ik ben in zekere zin wel trots en tevreden op wat ik tot nu toe heb “bereikt” en ook de manier waarop. En ik ben ook van mening dat ik de potentie heb om een heel goed fysiek te ontwikkelen. Daar ben ik nu gewoon elke dag mee bezig en ik houd deze log bij voor degenen die het interessant vinden het te volgen. En zowel Camelus als GetBig vinden het schijnbaar ook interessant, en daar is denk ik alles wel mee gezegd.

Nou ben benieuwd hoe je op de vleeskeuring gaat reageren wanneer je het podium op gaat.

Komt wel goed rome is ook niet in 1 dag gebouwd gewoon doorgaan, ik heb ook veel geleerd en geef me fouten toe als het allemaal opnieuw kon had ik dat graag gedaan. Ik begon als jonge kerel zonder enige idee waarmee ik bezig was alles te experimenteren eerlijk gezegd. Als je het maar leuk vind wat je doet is het belangrijkste

Komt wel goed rome is ook niet in 1 dag gebouwd gewoon doorgaan, ik heb ook veel geleerd en geef me fouten toe als het allemaal opnieuw kon had ik dat graag gedaan. Ik begon als jonge kerel zonder enige idee waarmee ik bezig was alles te experimenteren eerlijk gezegd. Als je het maar leuk vind wat je doet is het belangrijkste

Dit dus! Iedereen kan een degelijk fysiek bouwen met AAS en discipline. Komt vanzelf wel!

Ik ken zat mensen die 1x in hun leven een goed fysiek neerzetten en dan het podium op gaan maar de rest van het jaar er shit uitzien. Ik heb nog lang geen perfecte shape maar zie er wel altijd normaal uit verlies me shape ook niet het is maar wat je wilt voor mij hoeft het niet dat ik met me slipje op het podium sta ik doe dit voor me zelf. Kom van heel ver weg en ben al blij dat ik hier sta waar ik momenteel sta.

@Spambod heeft de juiste instelling, mentaliteit en gaat er wel echt voor v.w.b. training/voeding/verdieping. Daar heb k meer respect voor dan die opgeblazen testosteronbommen die ik bij de Basic Fit echt slecht zie trainen en die in het weekend flink hun neus staan te poederen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.458
Sorry dat ik heb gezegd dat je shape poep is. Je ziet er prachtig uit! Ga zo door, je gaat een grote worden! xxx. Oke nu kunnen we weer verder.

Er is niks mis met kritiek geven hoor (zelf ben ik daar ook niet vies van) en ik vind het prima om bekritiseerd te worden, maar jij bent mij gewoon aan het bashen en dat weet je zelf ook. Maarja whatever als jij je frustratie kwijt bent en zo rustig kan gaan slapen vind ik het prima. Welterusten voor straks lieve Saik

@Spambod : niet iedereen die blast/cruist heeft een indrukwekkende fysiek. Jij ook (nog) niet maar onze sport is een marathon, geen sprint. Blijf dus gewoon verder doen zoals onder meer @Bert zegt.

Ik vind het tof dat je eerlijk foto's logt en hopelijk kunnen we hier een mooie evolutie zien binnen pakweg 1-1,5 jaar.

Tegelijk hoop ik dat je de feedback, die soms wat plagerig is, probeert te begrijpen zodat je beide voetjes op de grond houdt. De weg naar een wedstrijdwaardige shape is nog heel lang, dus je hoeft je nog niet te gedragen alsof je die hebt IMO ;)

Ik wens je alvast veel succes en zal graag meelezen!

Terug
Naar boven