- Waardering
- 8.812
Ja zo werkt dat natuurlijk niet he.Je hebt toch geen wedstijd gepland? gewoon deze week rustig aan en die week voor je werk ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zo werkt dat natuurlijk niet he.Je hebt toch geen wedstijd gepland? gewoon deze week rustig aan en die week voor je werk ook.
Was het maar zo simpel. Ik zit al sinds dat de tickets en het hotel zijn geboekt te hyperventileren over dat ik 1 week lang niet al mijn 6 meals op de gram afgewogen tot me ga kunnen nemen en waarschijnlijk ook niet/nauwelijks trainen. Dat is al erg genoeg op zichzelf en als ik dan ook nog eens nu een herstelweek zou inlassen dan kan ik er maar beter helemaal mee stoppenJe hebt toch geen wedstijd gepland? gewoon deze week rustig aan en die week voor je werk ook.

Jij snapt het

Was het maar zo simpel. Ik zit al sinds dat de tickets en het hotel zijn geboekt te hyperventileren over dat ik 1 week lang niet al mijn 6 meals op de gram afgewogen tot me ga kunnen nemen en waarschijnlijk ook niet/nauwelijks trainen. Dat is al erg genoeg op zichzelf en als ik dan ook nog eens nu een herstelweek zou inlassen dan kan ik er maar beter helemaal mee stoppen![]()

Edit: is dit een recente foto van je shape?Vandaag rug gedaan... dunno why, maar opeens was ik vandaag echt fucking moe en uitgeblust, ondanks dat ik gister een rustdag had. Op de eerste 2 oefeningen nog wel goed weten te plussen (underhand grip pulldown en bent over row), maar vervolgens was alle energie echt in 1 keer weg en voelden de 182,5kg deadlifts alsof er 550kg aan de bar zat. Uiteindelijk nog wel 6 reps kunnen doen in goede form... maarja, wel een beetje teleurgesteld nu... Morgen push-day... wellicht dat ik even een extra rustdag inlas, afhankelijk van hoe ik me morgenochtend voel.
Hier nog ff een foto van mijn vadsige lijf
Haha... ik weeg nu 105kg. Natuurlijk stond ik er op die foto’s van toen ik nog natty was beter bij qua conditie en shit. Ik was toen best wel lean maar met ongeveer 81kg ook small as fuuuuck.Als dat een recente foto is, dan hoef je echt niet wakker te liggen van het feit dat je een weekje niet op de ideale tijdstippen kan eten. De gear in je lichaam zal voldoende zijn om die shape te behouden.
Hoeveel weeg je op die foto? Ik heb de indruk dat ik al foto's van je zag als natty, waar je er beter bij stond naar mijn gevoel.
Geen haat trouwens, maar je moet er dan echt geen drama van maken om een weekje af te wijken van je ideale schema. Als je shredded wedstrijdklaar zou staan, dan begrijp ik dat je 24/7 je dieet wil volgen.
Op een compound als squat of deadlift hanteer je doorgaans form failure. Dwz dat wanneer je op een squat de laatste rep echt met heel grote moeite omhoog bent gekomen, de set is afgelopen. Bij deadlifts bereik je form failure wanneer je weet dat de volgende rep niet met ideaal rechte rug meer uit te voeren is.

Vandaag rug gedaan... dunno why, maar opeens was ik vandaag echt fucking moe en uitgeblust, ondanks dat ik gister een rustdag had. Op de eerste 2 oefeningen nog wel goed weten te plussen (underhand grip pulldown en bent over row), maar vervolgens was alle energie echt in 1 keer weg en voelden de 182,5kg deadlifts alsof er 550kg aan de bar zat. Uiteindelijk nog wel 6 reps kunnen doen in goede form... maarja, wel een beetje teleurgesteld nu... Morgen push-day... wellicht dat ik even een extra rustdag inlas, afhankelijk van hoe ik me morgenochtend voel.
poeh best weinig massa, dacht er meer op zat. chest ook helemaal plat, je ziet er best natty uit. Werk aan de winkel!
Niet echt een chest-pose dit hè. Zie zeker massa zitten, zoals die schouder die lekker uitsteekt. Door vet moeilijk te beoordelen, maar gaat gewoon prima zo. Doorknallen.poeh best weinig massa, dacht er meer op zat. chest ook helemaal plat, je ziet er best natty uit. Werk aan de winkel!
Vandaag rug gedaan... dunno why, maar opeens was ik vandaag echt fucking moe en uitgeblust, ondanks dat ik gister een rustdag had. Op de eerste 2 oefeningen nog wel goed weten te plussen (underhand grip pulldown en bent over row), maar vervolgens was alle energie echt in 1 keer weg en voelden de 182,5kg deadlifts alsof er 550kg aan de bar zat. Uiteindelijk nog wel 6 reps kunnen doen in goede form... maarja, wel een beetje teleurgesteld nu... Morgen push-day... wellicht dat ik even een extra rustdag inlas, afhankelijk van hoe ik me morgenochtend voel.
Niet echt een chest-pose dit hè. Zie zeker massa zitten, zoals die schouder die lekker uitsteekt. Door vet moeilijk te beoordelen, maar gaat gewoon prima zo. Doorknallen.
vind het niet moeilijk te beoordelen, maar mijn verwachting was gewoon anders.
Spam is gedisciplineerd bezig en is zo slim om niet veel te doseren, komt vanzelf allemaal wel.

Hmm, wat verwachtte je dan? Ronnie Coleman?
Ik ben in de periode van eind februari tot nu 25kg aangekomen en je zegt zelf dat mijn vetpercentage wel meevalt... Lijkt me dus best een redelijk resultaat. Ook moet je rekening houden met dat we niet allemaal 1.68 zijn en ik 2x zo veel tijd nodig heb om mijn frame op te vullen en er buff uit te zien dan jij.
Maar ik waardeer je mening en het doet me goed zulke posts te lezen... zal morgen voor mijn topsets aan je denken bro![]()