XXL Nutrition

Spanje en griekenland

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik vertrek in Juli naar Spanje (lorret del mar) en mijn broer naar griekenland:rolleyes:

ik weet dat men in spanje winstrol clenbuterol en nolvadex kan hebben al moet men wel goed zoeken vooral in loret del mar:p

nou in griekenland hebben we de deca hellas, en nog andere maar de andere weet ik niet, kan men mij zeggen wat er daar nog te rapen valt?

(het is niet de bedoeling dat ik 50 pakken winstrol en clenbuterol meebreng of wat hé) gewoon genoeg hebben voor een heel jaar

alvast bedankt

In griekenland kun je o.a het volgende halen:
-proviron
-primobolan depot
-deca durabolin
-oxymetholone
-winstrol (inj) +oral
-test e

Maar waarom zou je zo moeilijk doen als je hier goeie UG labs hebt zitten?

Ik heb het vermoeden dat je dit doet om gewoon eens te kijken of het lukt,is idd leuk maar pas op bij de grens of met de post .
Zoals eerder is gepost speel op safe en hou het bij UG.

Denk ook niet dat je het snel meekrijgt van die apos.
De wetten binnen de EU zijn aardig gelijk getrokken over medicijn verkoop.
Zeker in Loret denk ik niet dat je zult slagen,in Griekenland mss nog wel.

Vermijd toeristengebieden en let op fakes ook onder de toonbank worden veel fakes verkocht in apos..

tip van de dag;
Zoek een bijbaantje;)

Pure_tech zei:
Ik heb het vermoeden dat je dit doet om gewoon eens te kijken of het lukt,is idd leuk maar pas op bij de grens of met de post .
wat bedoel je met grenskontrole? ik heb al lang geen grenscontroles meer gezien tussen europese landen. je moet wel niet zo stom zijn om het in je handbagage te steken want die wordt wel uit veiligheidsoverwegingen gecontroleerd. en met de auto is er zeker geen controle aan de grens met spanje.
en post? een pakje dat van nederland naar belgie gaat, kan evengoed gecontroleerd worden dan een pakje dat van spanje of griekenland komt.

Mocht je het perse willen, omdat ze iets hebben dat niet veel voorkomt in Nederland, stop het dan in je koffer.
Dit word nauwelijks gecontroleerd.

Voor de rest, GG, GS, EPL!

De grens met Spanje word niet gecontroleerd? grapjas

Dat is bij mijn weten de enige grens in europa waar ze nog met vrij veel volk aan de grensovergang staan. (incl. mitrailleurs)

Ik vertrek trouwens morgen naar Barcelona met de wagen.

skydirk zei:
wat bedoel je met grenskontrole? ik heb al lang geen grenscontroles meer gezien tussen europese landen. je moet wel niet zo stom zijn om het in je handbagage te steken want die wordt wel uit veiligheidsoverwegingen gecontroleerd. en met de auto is er zeker geen controle aan de grens met spanje.
en post? een pakje dat van nederland naar belgie gaat, kan evengoed gecontroleerd worden dan een pakje dat van spanje of griekenland komt.

Zoals Pommy al zei spanje is zeer fel aan de grens en vergeet frankrijk niet,daar smullen ze van die onnozele nederlanders die denken dat ze hun auto vol kunnen stouwen met lekkers.

Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik zit liever met m,n reet in een nederlandse cel dan in een spaanse of franse.

Pommy zei:
De grens met Spanje word niet gecontroleerd? grapjas

Dat is bij mijn weten de enige grens in europa waar ze nog met vrij veel volk aan de grensovergang staan. (incl. mitrailleurs)

Ik vertrek trouwens morgen naar Barcelona met de wagen.

Dat zijn de Fransen. Die controleren de Frans/Spaande grens door een maas in de EU wet die binnenlandse controle toestaat als de desbetreffende regering dat nodig vindt.

Griekenland loopt aardig mee in de EU wetten van apothekers. IK kreeg op Samos géén Testoviron, Norma o.i.d. mee. Géén AS meneer. Wel Nolvadex, Clomid en HCG.

Ik ga over vier weken naar Zakynthos, dan kan ik jullie wel vertellen wat daar te halen is, maar ik denk idd dat het alleen nolvadex en clomid word.

zeg kerels, ik ben op zijn minst al twintig keer naar spanje gereden (niet om iets te gaan halen, maar om andere redenen) en heb nog van mijn leven geen controle gehad aan de grensovergang. en langs de luchthaven ook niet. ik ben zondag nog vanuit madrid vertrokken met het vliegtuig. het enigste wat ze controleren binnen europa is je handbagage en niet door douaniers maar door securitymannen kwestie van veiligheid op het vliegtuig. andere bagage komt niet eens langs douane. en spaanse cellen zij niet erger dan belgische of nederlandse. ik heb in 1976 een maand in den bak gezeten in gerona (daarna wel vrijgesproken).

ik ben in ieder geval sinds de europese grenzen open zijn nog nooit langs een douanier gepasseerd als ik binnen europa vlieg. EU-reizigers gaan binnen en buiten langs andere uitgangen. dat de fransen op de weg controles uitvoeren is waar. het is trouwens op die manier dat ze die verzorgers, die binnen het wielrennersmilieu leveren gepakt hebben. maar dat ze jou er dan uitnemen, dan moet je al dikke pech hebben. en als je dan toch maar voor eigen gebruik meeneemt, moeten ze het nog vinden ook, want dat is toch gemakkelijk te verbergen. ik, die regelmatig ging skydiven in frankrijk, heb alleszins nooit een controle gehad.

ccnp zei:
Ik ga over vier weken naar Zakynthos, dan kan ik jullie wel vertellen wat daar te halen is, maar ik denk idd dat het alleen nolvadex en clomid word.
Kijk, daar ben ik vorig jaar heen geweest! Waar ge je heen? Agios sostis zat ik. Als je wat te vragen hebt, ik ken het hele hele eiland uit me hoofd. Dus pm me maar als je wat wilt weten!

ik was vorige jaar ook in lloret de mar en heb ook alle apotheken gehad maar nergens gaven ze iets mee,,
je moest via de dokter gestuurd zijn of anders had je pech

kijk even met de search knop verder, er staat ergens een topic waarin ik aangeef wat ik de laatste jaren allemaal heb gehaald in Spanje.....

iemand bekend met wat er te halen valt in Tunesie???

Terug
Naar boven