Fitness Seller

Spartacus seizoen 3

hopelijk breien ze er een goed einde aan :)

6000 kruisen op de Via Appia :D.

Was na de eerste 2 of 3 episodes (seizoen 3) gestopt met kijken want ik vond het niet waard om me tijd eraan te besteden, was zo slecht vergeleken met seizoen 1 en die mini-seizoen.
Maar de veel lovende woorden over episode 9 brengen me aan het twijfelen of ik het niet weer moet oppakken. Ik denk dat ik toch ff afwacht hoe jullie reageren op episode 10.

Ik vond episode 9 niet zo geniaal als de anderen hier zeggen. Ik kijk het nu alleen nog omdat ik gewoon wil weten hoe het allemaal eindigt maar ben er wel zo goed als klaar mee. Ze gebruiken zelfs slowmotion om te laten zien hoe iemand drinken in een glas schenkt.

Idd, ben super benieuwd hoe het gaat aflopen. Zolang het maar geen open einde wordt.

keizer Julius Caesar nog nooit van gehoord zeker?

als je ooit opgelet hebt met geschiedenis weet je al hoe het afloopt en dat het romeinse rijk niet ten onder ging hiervan -_-

spartacus komt een vliegend paard tegen en vangt deze met zijn pokeball, om vervolgend naar rome toe te vliegen en samen met hannibal voor aantal jaar te heersen

hannibal ad portas

Ik vond episode 9 niet zo geniaal als de anderen hier zeggen. Ik kijk het nu alleen nog omdat ik gewoon wil weten hoe het allemaal eindigt maar ben er wel zo goed als klaar mee. Ze gebruiken zelfs slowmotion om te laten zien hoe iemand drinken in een glas schenkt.

ligt eraan hoe je ernaar kijkt verhaal technisch is het overduidelijk de beste aflevering tot nu toe (van war of the damned)

spoiler bevat info over aflevering 9 heb je deze gezien kun je hem gerust openen
hoe ze dat t*ring jong in de val lokte de games en vooral die ceremonie op het eind was mooi

Ben ook erg benieuwd hoe ze het laten eindigen. Kan niet wachten tot Vrijdag.
Denk zelf dat het als volgt eindigt, niet klikken als je niet weet hoe het historisch gezien eindigt.

Historisch gezien is er volgens mij nooit een lichaam gevonden van Spartacus. Lijkt me dus raar als ze nu opeens een Crassus, pompey of Ceasar Spartacus laten doden en hem laten kruisigen.

Ik denk daarom zelf dat het een soort van open eind gaat worden. in de preview van aflevering 10 zegt spartacus met een bebloed gezicht "a man must accept his fade or must be destroyed by it" terwijl je beelden ziet van Sura en Varro. Ik verwacht daarom dat een Agron(aangezien hij in de preview verteld hoe geweldig spartacus was) hem weg weet te krijgen uit het slagveld zodat Spartacus op een rustige plek dood kan gaan. En dat wanneer hij zijn ogen sluit het beeld zwart wordt en de serie is afgelopen. :cool:

Denk dat Spartacus alle veldslagen zal winnen en de komende decennia over Rome zal heersen.

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 20:20 ----------

Ben ook erg benieuwd hoe ze het laten eindigen. Kan niet wachten tot Vrijdag.
Denk zelf dat het als volgt eindigt, niet klikken als je niet weet hoe het historisch gezien eindigt.

Historisch gezien is er volgens mij nooit een lichaam gevonden van Spartacus. Lijkt me dus raar als ze nu opeens een Crassus, pompey of Ceasar Spartacus laten doden en hem laten kruisigen.

Ik denk daarom zelf dat het een soort van open eind gaat worden. in de preview van aflevering 10 zegt spartacus met een bebloed gezicht "a man must accept his fade or must be destroyed by it" terwijl je beelden ziet van Sura en Varro. Ik verwacht daarom dat een Agron(aangezien hij in de preview verteld hoe geweldig spartacus was) hem weg weet te krijgen uit het slagveld zodat Spartacus op een rustige plek dood kan gaan. En dat wanneer hij zijn ogen sluit het beeld zwart wordt en de serie is afgelopen. :cool:
Tuurlijk niet, hij gaat gewoon dood en dan zie je hem naar zijn chick gaan net als in blood and sand. Echter is het nu 1000 maal minder emotioneel door nieuwe acteur.

wanneer komt de laaste aflevering?

vannacht

Zonder iets te verklappen: DAMN wat een finale! KIJKEN!

echt da shit. damn

Gruwelijke finale!

Mooi einde van de serie. Echt jammer dat ze niet verder wilden gaan met de serie. Ondanks de niet altijd even goede graphics en acteerprestaties ga ik deze serie echt missen. Geen serie met zoveel geweld, bloed en naakt.

Mooi einde van de serie. Echt jammer dat ze niet verder wilden gaan met de serie. Ondanks de niet altijd even goede graphics en acteerprestaties ga ik deze serie echt missen. Geen serie met zoveel geweld, bloed en naakt.

wat valt er verder te vertellen dit was het hele verhaal hoor?
of wil je huisje boompje beestje van agron en nazir zien? met veel naakt? :P

jij hebt duidelijk nog nooit game of thrones gezien

maar wees misschien niet getreurd er komt misschien een spin off van ceasar

wat valt er verder te vertellen dit was het hele verhaal hoor?
of wil je huisje boompje beestje van agron en nazir zien? met veel naakt? :P

jij hebt duidelijk nog nooit game of thrones gezien

maar wees misschien niet getreurd er komt misschien een spin off van ceasar

Ze hebben er een eind aangemaakt omdat ze bang waren dat ze in kijkcijfers zouden dalen. Ze hebben er voor besloten de serie af te sluiten met een knal. Er zaten nog genoeg veldslagen tussen vesuvius en crassus die ze eventueel in beeld hadden kunnen brengen. Game of thrones kijk ik ook maar mis daar gewoon het brute geweld en de overdreven gevechten vol met bloed.

Wat betreft de spin off zullen idd moeten afwachten, hoop dat die er gaat komen.

nee, doe dan maar sybil en laeta naakt:D

moet eerlijk zeggen veld slag na veldslag gaat echt vervelen lijkt mij miste sowieso de laatste 2 seizoenen de arena gevechten. de reden waarom ik in de eerste instantie keek

iemand de credits afgekeken? ik zeg kijken als je andy wilt zien
+ je weet gelijk waarom er zo k*t geedit is met momenten in slomotion ;)

iemand die nieuwe serie die na spartacus komt gezien davinci's deamons ofzo? zo ja is het wat zo nee ga je kijken?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven