Taste Of Fire
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zuivel (kwark) uit je schema halen om af te vallen/droger worden is nutteloos als je nog boven de 8% zit
oplossing is gewoon heel simpel teveel spierverlies eiwitten omhoog bijvoorbeeld je shakes naar 50g gebruik ook voor en na ja training bcaa's.
En als je sneller wilt melkprodukten eruit (inplaats van de kwark kan je een casseine shake nemen met water uiteraard!) en alle vlees door vis vervangen.
Probeer t een maandje uit zou ik zeggen gegarandeerd resultaat.
Not sure if serious. Als je sneller wilt afvallen moet je nog meer onder onderhoud gaan eten, daar heeft zuivel niks mee te maken.
niet als je zo door gaat, of je moet genetisch wel heel ****t up in elkaar zitten 
Misschien zit ik genetisch wel heel ****ed up in elkaar. :-P
Ik merk ook dat vooral benen, en borst een stuk minder is geworden. Rug misschien een klein beetje. Armen blijven wel en schouders blijven ook wel. Het is eigenlijk heel vreemd! Maar verliezen doe ik het helaas zeker!
(zoals de rest in bodybuilding)yeah, hij bedoelt omdat in melk kh zitten, op die manier, maar daar is het met 18% nog wel wat vroeg voor.
Het gaat nooit zo snel als je zou willen, maar zolang dr vooruitgang is gaat t goed. Dat spierverlies: 1/3 lijkt me nogal overdreven. Je zal echt niet alles verloren zijn als je klaar bentniet als je zo door gaat, of je moet genetisch wel heel ****t up in elkaar zitten
![]()
Not sure if serious. Als je sneller wilt afvallen moet je nog meer onder onderhoud gaan eten, daar heeft zuivel niks mee te maken.
Nee hoor jongens is allemaal onzin gezogen uit de grote duim van mijn coach mile in r'dam die al heel wat wedstrijdbodybuilders heeft begeleid en nog steeds doet die allemaal in de prijzen vallen al dan niet de 1e plaats.
Alle melkprodukten eruit zorgt bovendien ook voor een dunnere huid dus meer definitie dus oogt dat alleen al droger.
Bovendien doe ik het zelf ook en het werkt ook al houd ik dat t*ring cutten nooit lang vol maar dat is een ander verhaal.
Zit zelf momenteel rond de 15% dus of je nou 18,20 of op 10% staat heeft er al helemaal niks mee te maken kom zelf van 26% een dik jaar geleden en toen werd me vertelt de melkprodukten er uit te halen waardoor ik in een paar maanden op 17% stond puur alleen op voeding want ik heb een pl**ris hekel aan cardio.
Maar goed ik zal wel een grote uitzondering op de regeltjes zijn net zoals je mag maar zoveel eiwitten per kg bla bla bla nou als je denkt spierverlies te hebben moet je toch echt je eiwitten omhoog doen hoe simpel kan het zijn maar omdat er in de regeltjes bla bla bla staat vooral niet doen!
---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 19:53 ----------
+1
ga gewoon water drinken