Fitness Seller

spieren verbranden

The RocK 1978

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
73kg
Hallo allemaal,

Aangezien ik hier nieuw ben zal ik mij eerst eens voorstellen. Mijn naam is Wouter en ik ben sinds januari begonnen met fitnessen. Mijn stats:
31 jaar
1,90m
73kg
Vetpercentage: ik meende 18%

Ik heb altijd veel gesport en volgens de instructeur heb ik een sport hart :) (in rust 38 bpm).

Ik volg nu al een tijdje een basis programma Full body workout. Schema is:
Maandags: RPM
Dinsdags: Fitness
Woensdag:Rust
Donderdag: Fitness
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Fitness of RPM
Zondag: Rust

Nu het probleem: Volgens mij instructeur verbrandde ik mijn spieren licht (rook naar amoniak.... vlgs mij stinkt zweet altijd haha :p). Hij zei dat ik meer eiwitten moet nemen. Mijn vraag: Kan ik zonder problemen een Whey Shake extra nemen? Ik start altijd met een normaal ontbijt (3 stk brood). 's middags 4 stk brood (met kaas, ham, etc). 's avonds gewoon warm eten. Ik neem wel extra eieren en kwark voor het slapen.

Graag jullie adviezen en alvast bedankt voor de moeite.

Groeten Wouter

Het beste zou een whey shake een half uur voor de training zijn. En na de training een goede maaltijd met circa 40 gram eiwitten;)

Hallo allemaal,

Aangezien ik hier nieuw ben zal ik mij eerst eens voorstellen. Mijn naam is Wouter en ik ben sinds januari begonnen met fitnessen. Mijn stats:
31 jaar
1,90m
73kg
Vetpercentage: ik meende 18%

Ik heb altijd veel gesport en volgens de instructeur heb ik een sport hart :) (in rust 38 bpm).

Ik volg nu al een tijdje een basis programma Full body workout. Schema is:
Maandags: RPM
Dinsdags: Fitness
Woensdag:Rust
Donderdag: Fitness
Vrijdag: Rust
Zaterdag: Fitness of RPM
Zondag: Rust

Nu het probleem: Volgens mij instructeur verbrandde ik mijn spieren licht (rook naar amoniak.... vlgs mij stinkt zweet altijd haha :p). Hij zei dat ik meer eiwitten moet nemen. Mijn vraag: Kan ik zonder problemen een Whey Shake extra nemen? Ik start altijd met een normaal ontbijt (3 stk brood). 's middags 4 stk brood (met kaas, ham, etc). 's avonds gewoon warm eten. Ik neem wel extra eieren en kwark voor het slapen.

Graag jullie adviezen en alvast bedankt voor de moeite.

Groeten Wouter

beter haal je je eiwitten uit normale voeding, zo te zien is je voedings-schema gewoon slecht. oh en je lichaam gaat niet zomaar spieren verbranden en amoniak afscheiden hoor -_- )
lees de stickies en maak er gauw één

en een sporthart met 38bpm en je bent nog maar 4 maand bezig ? :/
lijkt me wel erg laag

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor jullie snelle reacties. Ik heb altijd al veel gesport (hardlopen + fietsen, zwemmen). Vandaar de lage hartslag ;)

Maar mijn voedingspatroon slecht? Vond zelf dat ik niet zo ongezond leefde :p Op de dag dat ik sport neem ik wel altijd wat brinta extra + kwark, etc. Ik zal eens kijken naar een schema. Bedankt voor de tip.

Meer tips zijn altijd welkom.

Thx voor jullie snelle reacties. Ik heb altijd al veel gesport (hardlopen + fietsen, zwemmen). Vandaar de lage hartslag ;)

Maar mijn voedingspatroon slecht? Vond zelf dat ik niet zo ongezond leefde :p Op de dag dat ik sport neem ik wel altijd wat brinta extra + kwark, etc. Ik zal eens kijken naar een schema. Bedankt voor de tip.

Meer tips zijn altijd welkom.

tja, zoek maar eens een paar voedings-schemas op dit forum,
is wat anders dan ontbijt, lunch en diner :p

als je extra spiermassa wilt moet je rond de 6 maaltijden per dag zitten om je metabolisme te stimuleren,
~3000 kcal per dag,
en goeie voeding, kip,vis,vlees,brinta,ei,noten,kwark,melk,rijst,pasta,...

Als je naar ammoniak ruikt betekent dat niet dat je spier verbrand, maar eiwit. Meer eiwit nemen gaat de ammoniak-lucht niet wegnemen. Meer koolhydraten nemen wel.

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

als je extra spiermassa wilt moet je rond de 6 maaltijden per dag zitten om je metabolisme te stimuleren,

Oh hou alsjeblieft op met het verkopen van die onzin.

Je kan rustig 48 uur zonder voeding, zonder ook maar 1 spiervezel te verliezen.
Als je weekelijkse gemiddelde maar op of boven onderhoud zit.

Terug
Naar boven