AndroidHealthClinic

Spiergroei

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
Hallo,

Ik heb een aantal (beginners) vraagjes over de "spieren".

Als je spieren wilt behouden, ook als je stopt met BB bijvoorbeeld, hoe kan je dat het best doen? Eiwitten blijven eten??

Kracht training en massa, ik weet dat massa training meer herhalingen moet doen en kracht minder. Verschilt het dan ook in gewicht of doe je er gewoon minder? En hoe moet ik dat zien, ik neem aan dat iemand die massa traint ook gewoon qua kracht voorruit gaat.

Bedankt voor de moeite.

Je zal volgens mij sowieso spieren verliezen als je stopt, want je lichaam gaat geen energie verpillen aan onnodige spieren die je toch niet gebuikt.

Kracht/massa is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Schema's voor kracht leggen meer accent op kracht en vice versa.

kan nicht

Als je spieren niet meer geprikkeld worden dan keren ze weer terug in hun ''normale'' formaat.

• Topic Starter Topic Starter
Bijvoorbeeld been en arm spieren gebruik je vaak toch dagelijks, ook al is het niet zo intensief als bij BB. Zal de massa volledig weggaan? Lijkt me toch verdomd jammer als je jaren getraind hebt.

Lol ga eerst beginnen jongen met trainen voordat je aan stoppen denk, en ja je spieren verdwijnen wel snel als je stopt.

zeg maar gedag tegen de spieren :p

Terug
Naar boven