MuscleMeat

spiergroep 2x per week trainen?

Borst,biceps maandag
Rug,triceps dinsdag
Benen, schouders woensdag
Rust donderdag
Borst,biceps vrijdag
Rug,triceps zaterdag
Benen schouders zondag

Zelfs zonder aas kun je een spiergroep 2 keer pakken

Borst,biceps maandag
Rug,triceps dinsdag
Benen, schouders woensdag
Rust donderdag
Borst,biceps vrijdag
Rug,triceps zaterdag
Benen schouders zondag

Zelfs zonder aas kun je een spiergroep 2 keer pakken
sry hoor maar dit is gewoon k*t schema zo groeien je armen nooit dik overblast zo

Rug/Benen (smorgens advanced buik workout circa 10min)
Schouders/Triceps
Borst/Biceps
Rug/Benen (smorgens advanced buik workout circa 10min)
Rust
Schouders/Triceps
Borst/Biceps

Is dit acceptabel?

Jongens wtf hebben die schema'tjes nou weer met AAS te maken, de vraag is of je vaker kan trainen omdat je sneller herstelt. Ik neem aan dat je als je aan de AAS gaat je onderhand wel weet hoe je je week kan indelen..

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 23:52 ----------

sry hoor maar dit is gewoon k*t schema zo groeien je armen nooit dik overblast zo

Bs als hij er niet bij zet hoeveel oefeningen, hoeveel % van zn 1RM etc kan je er geen reet over zeggen. Als hij elke biceps training 1 setje curls doet raken die echt niet overbelast.

Het ging ook niet om de schema.
Ik wou alleen aangeven dat je gewoon alles 2 keer per week kunt pakken, meer niet.

Jongens wtf hebben die schema'tjes nou weer met AAS te maken, de vraag is of je vaker kan trainen omdat je sneller herstelt. Ik neem aan dat je als je aan de AAS gaat je onderhand wel weet hoe je je week kan indelen..

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 23:52 ----------

Bs als hij er niet bij zet hoeveel oefeningen, hoeveel % van zn 1RM etc kan je er geen reet over zeggen. Als hij elke biceps training 1 setje curls doet raken die echt niet overbelast.

Ben het helemaal met je eens dat je dit soort dingen al op orde(wat al jaren)moet hebben voor je aan aas gaat beginnen...zo veel mensen die hun voeding/training niet op orde hebben .. En dan zeggen dat ze stil staan...
VervOlgens de wel bekende kleine potjes gaan kopen...terwijl er nog zo veel naturel uit te halen viel...en na de kuur weer als n plumpudding in elkaar zakken!!!
Zonde van je lichaam!

Het ging ook niet om de schema.
Ik wou alleen aangeven dat je gewoon alles 2 keer per week kunt pakken, meer niet.
Het schema, niet de.

Zal ik eens aangeven dat je alles 7 keer per week kan pakken? Let op;

Ma fullbody
Di fullbody
Wo fullbody
Do fullbody
Vr fullbody
Za fullbody
Zo fullbody

Succes met je overbelasting en scheuren van pezen en gewrichten doelen in 2012

Terug
Naar boven