AndroidHealthClinic

Spiermassa opbouwen

Bezoekers in dit topic

Kan, maar dan wel als laatste oefening. Kan ook op push dag, onderarmen herstellen snel.
Ik doe pull, push, legs, is het dan het beste om op pull of op push dag te doen?
 
Het kan gewenning zijn of misschien probeer je pull-oefeningen teveel met je armen en handen (knijpen) te doen.

Probeer bij een row bijvoorbeeld te denken aan het naar achteren trekken van je ellebogen.
Het naar achter trekken met m’n ellebogen doe ik al en gebruik bij de row van de 3 sets 2 sets met straps omdat m’n onderarmen eerder opgeven. Vind je dat de wrist curls een goede toevoeging is aan m’n schema of beter niet?
 
Het enigste dat ik voor m’n onderarmen specifiek doe zijn hammer curls, en voor de rest natuurlijk de overige pull oefeningen waar m’n onderarmen mee worden getraind
 
Het naar achter trekken met m’n ellebogen doe ik al en gebruik bij de row van de 3 sets 2 sets met straps omdat m’n onderarmen eerder opgeven. Vind je dat de wrist curls een goede toevoeging is aan m’n schema of beter niet?
Gezien de niet al te lange tijd dat je traint zou ik zelf de oorzaak, en ook de oplossing, elders zoeken. Je zou in het algemeen ook aan allerlei variaties van holds en carries kunnen denken.

Voor mij ligt de vraag namelijk nog open waarom je een gebrek aan kracht ervaart in onderarmen en polsen. Dan is pas de volgende vraag in hoeverre je dat oplost met die wristcurls.
 
Gezien de niet al te lange tijd dat je traint zou ik zelf de oorzaak, en ook de oplossing, elders zoeken. Je zou in het algemeen ook aan allerlei variaties van holds en carries kunnen denken.

Voor mij ligt de vraag namelijk nog open waarom je een gebrek aan kracht ervaart in onderarmen en polsen. Dan is pas de volgende vraag in hoeverre je dat oplost met die wristcurls.
Top, dankjewel 💪🏻
 
Top, dankjewel 💪🏻
Denk daarbij aan farmer walks, rack carries, waiter carries, enkel, dubbel, links en rechts verschillend, KB omgekeerd.

Je kan ook aan een stang gaan hangen, of een barbell uit het rek pakken (of deadliften) en een tijdje vasthouden.
 
Denk daarbij aan farmer walks, rack carries, waiter carries, enkel, dubbel, links en rechts verschillend, KB omgekeerd.

Je kan ook aan een stang gaan hangen, of een barbell uit het rek pakken (of deadliften) en een tijdje vasthouden.
Dankjewel💪🏻
 
Het enigste dat ik voor m’n onderarmen specifiek doe zijn hammer curls, en voor de rest natuurlijk de overige pull oefeningen waar m’n onderarmen mee worden getraind
Ik vind reverse barbell curls erg goed werken voor de onderarmen en grip.
 
Ik had nog een vraag, m’n onderarmen en polsen zijn redelijk zwak kwa kracht, is het verstandig om wrist curls (supinated en pronated) toe te voegen aan m’n schema op de pull day of beter niet?
Geduld, dat komt vanzelf als je zwaarder gaat trainen.
 
Ik vind reverse barbell curls erg goed werken voor de onderarmen en grip.
Da
Dit artikel in twijfelachtige bron zegt eigenlijk ook dat wrist curls niet de oplossing zijn en je met andere oefeningen de onderarmen (en grip) veel meer traint.

1. Curls
2. Omgekeerde KB
3. Carries

Dankjewel💪🏻
 
Het kan gewenning zijn of misschien probeer je pull-oefeningen teveel met je armen en handen (knijpen) te doen.

Probeer bij een row bijvoorbeeld te denken aan het naar achteren trekken van je ellebogen.
Straps gebruiken, opgelost!
 
Hey sporters, welke tijden nemen jullie omega 3? Ik neem zelf 2 pillen een uur voor ik ga slapen maar weet nou niet of dit het beste is.
 
Werken fat gripz? Heb daar dingen over gehoord maar weet niet of ze goed zijn
Kun je je gripkracht mee verbeteren, maar je zakt eerst terug in je (1RM)max
 
Kun je je gripkracht mee verbeteren, maar je zakt eerst terug in je (1RM)max
Dus het is een aanrader voor als je zwakke onderarmen hebt of slechte grip?
 
Kun je je gripkracht mee verbeteren, maar je zakt eerst terug in je (1RM)max
En wat jij misschien wat de beste tijden zijn om m’n omega 3 in te nemen? Ik neem nu 2 pillen in de avond maar weet dus niet of dit goed is
 
Back
Naar boven