Fitness Seller

Spiermassa opbouwen

Bezoekers in dit topic

Wat Bullshark zegt en opwarmen met wat fysio oefeningen gericht op versterken onderarm en schouder gordel. Daarnaast goede schouderbladen bij elkaar houden en daar ook wat pull oefeningetjes voor doen met licht elastiek. Probeer dat eens voor je training of tussen je eerste oefeningen door te doen.

Als dat niks doet check ff of je ellebogen minder ver strekken dan de meeste mensen. Dan kun je die een beetje naar buiten proberen te steken met push oefeningen. Suc6!!
Top, danku wel, ga ik gelijk toepassen💪
 
Goed opwarmen, rekken en strekken en niet te snel omhoog gaan in gewicht en zo weinig mogelijk cheaten
Dankuwel voor uw reactie, ik zal het gelijk meenemen in m'n schema💪
 
Ik had nog een vraag, ik wil dus een supplement nemen voor de stress en voor het verbeteren van m’n slaap, maar ik twijfel dus tussen 3 dingen: Ashwaghanda, magnesium of Melatonine. Wat kan ik het beste nemen?
 
Ik had nog een vraag, ik wil dus een supplement nemen voor de stress en voor het verbeteren van m’n slaap, maar ik twijfel dus tussen 3 dingen: Ashwaghanda, magnesium of Melatonine. Wat kan ik het beste nemen?
allebei de dik gearceerde
200-400mg Magnesium citraat, 450/500mg Ashwagandha. ZMA kan ook helpen
 
allebei de dik gearceerde
200-400mg Magnesium citraat, 450/500mg Ashwagandha. ZMA kan ook helpen
Dus u zegt eigenlijk het beste is om ZMA en ashwaghanda te nemen, of kan ik beter eerst magnesium citraat en ashwaghanda proberen?
 
allebei de dik gearceerde
200-400mg Magnesium citraat, 450/500mg Ashwagandha. ZMA kan ook helpen
En het heeft geen bijwerkingen of iets dergelijks omdat ik 17 ben? Dat is het enige ook wat ik me nog afvraag.
 
En het heeft geen bijwerkingen of iets dergelijks omdat ik 17 ben? Dat is het enige ook wat ik me nog afvraag.
Onder de 18 zou ik het bij Magnesium houden
 
Onder de 18 zou ik het bij Magnesium houden
Kan ik het gewoon voor een lange tijd nemen of is er iets dat ik bijvoorbeeld het 4 weken kan innemen en dan 1 week niet innemen?



En zijn de supplementen daarvan van xxlNutrition gewoon goed?
 
allebei de dik gearceerde
200-400mg Magnesium citraat, 450/500mg Ashwagandha. ZMA kan ook helpen
Welk zma is het beste volgens jou? Want ik zie hier die van xxl-nutrition dat je 4 capsules moet nemen om de 450mg magnesium en de andere waarden te krijgen, maar bij bijvoorbeeld Myprotein staat er 1 capsule en dat je dan in totaal 150mg magnesium enzovoorts hebt. Wat zijn de beste waarden dat magnesium, zink en vitamine b moet hebben in de zma?
 
Welk zma is het beste volgens jou? Want ik zie hier die van xxl-nutrition dat je 4 capsules moet nemen om de 450mg magnesium en de andere waarden te krijgen, maar bij bijvoorbeeld Myprotein staat er 1 capsule en dat je dan in totaal 150mg magnesium enzovoorts hebt. Wat zijn de beste waarden dat magnesium, zink en vitamine b moet hebben in de zma?
200mg magnesium is voldoende om te suppleren, maar zoals ik eerder zei is de oorzaak van slecht slapen aanpakken meer van belang.
 
200mg magnesium is voldoende om te suppleren, maar zoals ik eerder zei is de oorzaak van slecht slapen aanpakken meer van belang.
Top dankjewel
 
Hey trainers, ik heb laatst bloed laten prikken om er achter te komen wat mijn testosteron waarde is, ik was daar benieuwd naar en ik heb nu heb ik m’n waarden gekregen:
15.1 nmol/l (435,6 ng/dl), ik ben 17 jaar en ik vroeg me af of dit een hoge waarde is voor mijn leeftijd of dat dit gemiddeld is voor m’n leeftijd.
Ik had ook m’n vitamine B12 en vitamine d waarden gekregen en die waren; 378 pmol/l voor vitamine B12 en 78 nmol/l voor vitamine d.
M.V.G, Damian Visser
 
Hey trainers, ik heb laatst bloed laten prikken om er achter te komen wat mijn testosteron waarde is, ik was daar benieuwd naar en ik heb nu heb ik m’n waarden gekregen:
15.1 nmol/l (435,6 ng/dl), ik ben 17 jaar en ik vroeg me af of dit een hoge waarde is voor mijn leeftijd of dat dit gemiddeld is voor m’n leeftijd.
Ik had ook m’n vitamine B12 en vitamine d waarden gekregen en die waren; 378 pmol/l voor vitamine B12 en 78 nmol/l voor vitamine d.
M.V.G, Damian Visser
Dat is prima
 
Ik had nog een vraag, m’n onderarmen en polsen zijn redelijk zwak kwa kracht, is het verstandig om wrist curls (supinated en pronated) toe te voegen aan m’n schema op de pull day of beter niet?
 
Ik had nog een vraag, m’n onderarmen en polsen zijn redelijk zwak kwa kracht, is het verstandig om wrist curls (supinated en pronated) toe te voegen aan m’n schema op de pull day of beter niet?
Kan, maar dan wel als laatste oefening. Kan ook op push dag, onderarmen herstellen snel.
 
Ik had nog een vraag, m’n onderarmen en polsen zijn redelijk zwak kwa kracht, is het verstandig om wrist curls (supinated en pronated) toe te voegen aan m’n schema op de pull day of beter niet?
Het kan gewenning zijn of misschien probeer je pull-oefeningen teveel met je armen en handen (knijpen) te doen.

Probeer bij een row bijvoorbeeld te denken aan het naar achteren trekken van je ellebogen.
 
Back
Naar boven