Fitness Seller

spiermassa winst, goed of niet?

roelrosinus

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Hallo mensen ik heb een vraag betreft wat ik aangekomen ben in de periode tussen 26 april en 25 juni.
Is dit normaal/goed/slecht

Meting 25 april:

Lengte 192cm
Leeftijd 19

Totaal gewicht: 81.8kg
Vetpercentage: 14.4%
Spiermassa: 66.5 kg

Meting 25 juni:

Lengte 192cm
Leeftijd 19

Totaal gewicht: 81.8kg
Vetpercentage: 14.0
Spiermassa: 70.5

Totale spiergroei in +-2maanden: 4 kg
Vetpercentage 0.4% gedaalt

Ik sport nu totaal 3 maanden 5x per week daarvoor 2 maanden 2x in de week ook hou ik me stikt aan de voeding. En neem tips over van deze website

4kg spiergroei in 2 maanden? Wait whut?

Zal wel met zo'n mooie multifunctionele weegschaal gemeten zijn? HEb je geen foto's?

Laatst bewerkt:
Je weegt hetzelfde?

• Topic Starter Topic Starter
Sorry het gewicht is nu 88.2 dus van 81.8 naar 88.2

Je bent 7.4 kilo bijgekomen waarvan 4 spier zou zijn en er is juist vet vanaf.
Wat zijn die andere 3.4 kilo dan?

81,8-0,144*81,8= 70,1 kg spiermassa
88.2-0,14*88.2 = 75,852 kg spiermassa
Dat is dus 5,752 kg spiermassa gewonnen in drie maanden. Lijkt me stug

Die digitale weegschalen kloppen voor geen meter. Zijn echt voor 0% betrouwbaar.

Door de fouten gemaakt in het invoeren van de gegevends is er iets mis gegaan, ik doe van de week even de secure meting scannen en uploaden. Weer iets te snel/snel willen doen.

Het leek mij idd okal vrij stug! Vandaar dat ik het bij jullie kom na vragen. Ik ben nog pas bezig en het is allemaal al best moeilijk!

Maar laten we zeggen dat de motivatie om te steven naar goede training en leefwijze het belangrijkst is

Dank jullie voor de reacties, sorry voor de on secure post (newbee)

voor deze keer zie ik het door de vingers

Ik zou me zelf ook wat minder bezig houden met of je nu wel vooruitgang boekt of niet. Zolang je de basis kenis nog aan het vergaren ben zal je toch nooit maximaal vooruitgang boeken. Feit is wel dat wanneer je voeding en schema op een punt is waarbij je het wel goed doet je het wel degelijk merkt. Maar dat is mijn mening.

Merken doe ik het zeker ik heb geen begin fotos maar het zit wel goed volgens mij!
Ik kan de resultaten merken en zien, vrienden en familie ook, ook veel mensen die niet wisten dat ik hier mee bezig was zijden dat ik breder werd. Maar ik vond de meting gewoon te achterlijk voor woorden:)

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 17:28 ----------

Deze mag gesloten worden denk ik! Bedankt allemaal

Nice wat kuur je

Zou je willen ophouden met vetpercentage en spiermassa metingen posten?
Slaat nergens op.

Laat je vet maar eens meten met een huidplooimeter en er is geen weegschaal of applicatie die jouw spiermassa afzonderlijk kan berekenen..
Op een weegschaal staan met dopjes op je handen is geen vetmeting.
Ook geen online calculator.

===

Btw familie en vrienden zijn geen accurate ''meting'' om te weten of je groeit of niet.. trek je een andere broek aan en ga je 2x schijten zeggen ze dat je bent afgevallen. Daar moet je niet naar luisteren.

Begin pics maken en eindpics, dat zijn maatstaven.
Meetlinten om te meten of je spieren daadwerkelijk groeien, dat is een maatstaaf.
De spiegel, nog een maatstaaf.

Geen weegschaal, geen vetmeting via weegschaal etc.

Goed vreten, niet wegen, foto's maken en meten.
Kom je na 4 weken nog steeds niets aan, meer vreten, beter rusten en harder trainen :)

Begin pics maken en eindpics, dat zijn maatstaven.
Meetlinten om te meten of je spieren daadwerkelijk groeien, dat is een maatstaaf.
De spiegel, nog een maatstaaf.

Geen weegschaal, geen vetmeting via weegschaal etc.

Goed vreten, niet wegen, foto's maken en meten.
Kom je na 4 weken nog steeds niets aan, meer vreten, beter rusten en harder trainen :)

Zou sticky moeten worden dit :p

Dude dat is LBM, Vocht en Skelet etc, niet volledig spier!

Terug
Naar boven