Fitness Seller

Spierpijn wel of niet?

at00mb0m

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
17%
beste dbbers,

Ik train nu een maand of 3 en heb een vraagje over spierpijn.

In de eerste 3 weken had ik er aardig wat last van.
Maar als ik nu train heb ik amper spierpijn.
Heel soms pijn in me schouders wanneer ik ze train.

Ik vraag me af of ik nu goed of fout bezig ben want sommige mensen zeggen dat als je geen spierpijn meer hebt dat je dan niet voldoende traint ofzo.

Moet ik zwaardere gewichten pakken ?

Ik hoor graag serieuze antwoorden,

gegroet

spierpijn heeft niks met groeien te maken
maar toch hou ik wel van flinke spierpijn op ze tijd

Hoeft niet perse denk ik. Als je dag later voelt dat je spier trainde is dit ok..maar spierpijn dag later is niet de maatstaf. Als je na training zelf pijnlijke spieren hebt, heb je goed getraind

Ik had in het begin hetzelfde, ik weet namelijk nu als ik train of ik goed getrained heb of niet. Niet omwille van de spierpijn maar omwille van het afzien tijdens de training. Je moet je gewoon 110% geven tijdens de training endat is het beste.
Zolang je niet echt PIJN hebt maar gwn stijfheid zit het wel ok. Moest je echt last hebben en echt pijn, dan zou ik toch eens hulp vragen om te zien dat je de oefeningen juist doet.

Ik had in het begin hetzelfde, ik weet namelijk nu als ik train of ik goed getrained heb of niet. Niet omwille van de spierpijn maar omwille van het afzien tijdens de training. Je moet je gewoon 110% geven tijdens de training endat is het beste.
Zolang je niet echt PIJN hebt maar gwn stijfheid zit het wel ok. Moest je echt last hebben en echt pijn, dan zou ik toch eens hulp vragen om te zien dat je de oefeningen juist doet.

Ach bull deze post, ik snap wat je bedoelt, maar het is niet juist!
Ik heb wel eens na een benen training kruipend naar me auto gemoeten!
Week lam gelegen omdat ik nog amper kon lopen! Verkeerd getraind ? Nee zeker niet!

Je moet je idd gewoon 110% geven, spierpijn door trainen voelt heel anders aan dan een blessure, geloof mij dat verschil merk je snel genoeg!

Ja eigenlijk heb ik een soort van zelfde vraag:rolleyes:

Ik train namelijk 10 maanden (bijna 11) heb de laatste 2 weken geen spierpijn gehad terwijl ik toch echt alles geef in elke training. En ben eigenlijk wel aan iedere dag spierpijn gewend...:p

Kan spierpijn opeens verdwijnen?

Andere oefeningen doen ? Reps ?

Prikkels jwt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb alleen spierpijn als ik eet als een ethiopier

:D

Maar probeer is wat nieuwe oefeningen en andere reps/sets

Terug
Naar boven