MuscleMeat

Spijt van kuren, of juist niet?

Dat vrouwtje heeft gewoon een normale lengte.

En hij staat er zo bij @Potentie deel2

spee477.jpg

Jij hebt het over personen van het vrouwelijk geslacht die mannen van 1m74 sexy vinden.
Toen ik 30 was heb ik een lerarenopleiding gevolgd. Ik heb toen les moeten geven aan kinderen van 16 jaar en daar zaten een paar meisjes bij die heel geïnteresseerd vragen stelden over hoe vaak ik naar de fitness ging en of ik een sixpack had... :trollface:

Ter info: die interesse vond ik grappig maar omdat ik geen Xyzizo neigingen heb val ik gewoon op VROUWEN van mijn eigen leeftijd en heb ik, ondanks mijn 1m74, in mijn leven nog niet echt te klagen gehad ;)

Ik heb geen spijt gehad van het lezen van dit topic

Toen ik 30 was heb ik een lerarenopleiding gevolgd. Ik heb toen les moeten geven aan kinderen van 16 jaar en daar zaten een paar meisjes bij die heel geïnteresseerd vragen stelden over hoe vaak ik naar de fitness ging en of ik een sixpack had... :trollface:

Ter info: die interesse vond ik grappig maar omdat ik geen Xyzizo neigingen heb val ik gewoon op VROUWEN van mijn eigen leeftijd en heb ik, ondanks mijn 1m74, in mijn leven nog niet echt te klagen gehad ;)

Is toch ook wel vrij normaal om die vragen te stellen? Als jij een rapper was vroeger moest je een freestyle droppen denk ik. Zolang je geen 1 op 1 sessies geeft aan hun its all gooood.

1397500670857.png

Terug
Naar boven