Voorgoud
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 17%
Lang vrouwtje zeg, Die met die ecto staat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lang vrouwtje zeg, Die met die ecto staat.
Sneu voor zo een jongen dan eigelijk. Helaas kan je met AAS niet je groei lengte bepalen. Nu maar snel hopen dat die net zo breed als lang is binnenkort!
Sneu voor zo een jongen dan eigelijk. Helaas kan je met AAS niet je groei lengte bepalen. Nu maar snel hopen dat die net zo breed als lang is binnenkort!
Het is meestal de voornaamste reden waarom die types een keer met trainen zijn begonnen.
Mooi he, en dan denken dat ze het alpha mannetje zijn. Terwijl iedereen eigelijk medelijden heeft met dat soort clownen.Het is meestal de voornaamste reden waarom die types een keer met trainen zijn begonnen.
Even verhaal houden bij die meid, waarom ze zo iemand nou zo KLEINEERT.Ik vind vooral die meid lullig doen. Iemand haar insta?
Toen ik 30 was heb ik een lerarenopleiding gevolgd. Ik heb toen les moeten geven aan kinderen van 16 jaar en daar zaten een paar meisjes bij die heel geïnteresseerd vragen stelden over hoe vaak ik naar de fitness ging en of ik een sixpack had...Jij hebt het over personen van het vrouwelijk geslacht die mannen van 1m74 sexy vinden.

Toen ik 30 was heb ik een lerarenopleiding gevolgd. Ik heb toen les moeten geven aan kinderen van 16 jaar en daar zaten een paar meisjes bij die heel geïnteresseerd vragen stelden over hoe vaak ik naar de fitness ging en of ik een sixpack had...
Ter info: die interesse vond ik grappig maar omdat ik geen Xyzizo neigingen heb val ik gewoon op VROUWEN van mijn eigen leeftijd en heb ik, ondanks mijn 1m74, in mijn leven nog niet echt te klagen gehad
Clownen? Als in ik clown, jij clownt, wij clownen?Mooi he, en dan denken dat ze het alpha mannetje zijn. Terwijl iedereen eigelijk medelijden heeft met dat soort clownen.
Als @GetBig XXL zich clownt is hij twee keer zo groot.Clownen? Als in ik clown, jij clownt, wij clownen?
Gewoon een nieuw werkwoord joh
Als @GetBig XXL zich clownt is hij twee keer zo groot.
Ik weet niet hoe oud hij is maar misschien krijgt hij zn groeispurt nog?Als @GetBig XXL zich clownt is hij twee keer zo groot.