AndroidHealthClinic

Spijt van kuren, of juist niet?

Jep, vraag me dan vaak af waar doe ik het voor? Alleen zijn dit vaak gewoon onzekere meiden die voor safe kiezen. Naast hun vriend zien ze er beter uit dan

Klopt helemaal. Ook omringen ze zich graag met de meest lelijke en out of shape vriendinnen voor nog een extra egoboost.

Laten we eerlijk zijn. Homo's houden van stijl fashion etc.. Kost allemaal klauwen met geld. Dus heumeus zijn golddiggers!

Eigenlijk best slim bekeken vanuit dat perspectief... Ik denk dat ik ook op zoek ga naar een rijke vrouw... Ow wacht.... Ik ben maar 1.63 en een simpele arbeider... Dat gaat hem dus niet worden vrees ik :roflol:

Ik was serieus, je hebt dan een profiel en een van de key features die je daar kan invullen is je lengte.
Ik zit nu alleen even terug te kijken hoe we hier in Godsnaam op zijn gekomen, het ging over spijt m.b.t kuren, o ja ik heb 'm weer, GetBig XXL was een factor hierin.

Eigenlijk best slim bekeken vanuit dat perspectief... Ik denk dat ik ook op zoek ga naar een rijke vrouw... Ow wacht.... Ik ben maar 1.63 en een simpele arbeider... Dat gaat hem dus niet worden vrees ik :roflol:

heb je wel een grote piemol of is die evenredig klein

Dat vraag je puur uit interesse?
(bij mij kwam die pop up niet naar boven namelijk)

Dat vraag je puur uit interesse?
(bij mij kwam die pop up niet naar boven namelijk)

bedoel je mij ?

in dat geval vraag ik me inderdaad af hoe groot de piemols van dwergjes (alles onder de 1.73 ) zijn ,zijn ze echt zo klein dan kan ik dubbel zo hard lachen als ik er weer een zie lopen ,

leedvermaak maal 2 hihihi

(ik ben zelf 1.92 en mijn piemol is dan ook heel erg groot)

bedoel je mij ?

in dat geval vraag ik me inderdaad af hoe groot de piemols van dwergjes (alles onder de 1.73 ) zijn ,zijn ze echt zo klein dan kan ik dubbel zo hard lachen als ik er weer een zie lopen ,

leedvermaak X 2 hihihi

(ik ben zelf 1.92 en mijn piemol is dan ook heel erg groot)

Thx 4 sharing.
Sharing = Caring!

Om even on topic te blijven:
Ik denk dat zwaar kuren i.c.m. langere periodes dit zeker grote nadelige gevolgen kan hebben op langere, maar zelfs ook op korte termijn.
Maar als je licht kuurt en dit niet te vaak doet, dan zal dit risico waarschijnlijk zeker wel gaan meevallen. Aan de andere kant; als trainen en kuren voor iemand erg belangrijk is in het leven Who care's? De een vind elk weekend lam gaan leuk, of elke week 4 xtc pakken zalig.

Ik praat flink kuren zeker niet goed maar lichte kuurtjes daartegenover wel,en kan zeker van meerwaarde zijn voor iemand die zijn hele leven naturel traint en niet meer voorruit kan gaan zonder AAS.
Kuurtjes van 8-10 weken lang 250-350 mg test plus wat anavar of primobolan erbij zou toch geen kwaad kunnen lijkt me. Wel bij grammen gebruik AAS natuurlijk weer wel ,maar dat geldt voor alles in het leven.

Terug
Naar boven