Voorgoud
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 17%
Vind je het gek met zo een vochtkop.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind je het gek met zo een vochtkop.
Ik wist niet dat je op 100kg een ecto was. Jij daarentegen met 72 kg denk ik wel.
Ik heb geen spijt gehad van het lezen van dit topic
Ik denk dat vrouwen het als snel best vinden als hun vriend langer is dan dat zij zijn. Ik zie soms stelletjes lopen waarbij de vrouw, breder en langer is dan krijg ik vaak braak neigingen.Ik ben zelf 183cm ofzo maar echt voor bodybuilding doeleinden was ik graag een cm of 5 kleiner geweest en kortere armen en benen gehad.
Ook heb ik niet echt het idee dat vrouwen hunkeren naar lange mannen ofzo. 95% van de bevolking is toch niet bepaald gespierd en dan is des te langer -> des te lelijker omdat je er dan uitziet als een jongetje van 15 in de kleren van zijn vader.
Als je maar een paar cm langer bent dan je chick dan is het goed.
Mijn excuus, je lengte is al zielig genoeg. Je hebt gelijk, dit was niet netjes van mij.Me kop is inderdaad wat dikker ja hoef je niet zo lelijk te doen.
1 troost voor iedereen op DBB, vergeleken met mijn 1,63 zijn jullie allemaal groot... En zelfs ik heb qua aandacht van vrouwen weinig te klagen
![]()

Dat is waarschijnlijk omdat ze je schattig vinden, vaak willen die dan ook niet neuken ofzo.1 troost voor iedereen op DBB, vergeleken met mijn 1,63 zijn jullie allemaal groot... En zelfs ik heb qua aandacht van vrouwen weinig te klagen
![]()
Ik denk dat vrouwen het als snel best vinden als hun vriend langer is dan dat zij zijn. Ik zie soms stelletjes lopen waarbij de vrouw, breder en langer is dan krijg ik vaak braak neigingen.

Dat is waarschijnlijk omdat ze je schattig vinden, vaak willen die dan ook niet neuken ofzo.

Jep, vraag me dan vaak af waar doe ik het voor? Alleen zijn dit vaak gewoon onzekere meiden die voor safe kiezen. Naast hun vriend zien ze er beter uit danAls je op insta ziet dat van die geile fitnessmodellen een relatie hebben (en dus ook in hun lekkere booty geneukt worden door) gastjes met 0 fysiek en die lekkere chicks dus totaal niet waard zijn... Daar word ik echt onwel van![]()
Jep, vraag me dan vaak af waar doe ik het voor? Alleen zijn dit vaak gewoon onzekere meiden die voor safe kiezen. Naast hun vriend zien ze er beter uit dan
Meesten vrouwen houden niet zo van mannen die helemaal opgeblazen zijn van de AAS, en elk korreltje rijst afwegen.Als je op insta ziet dat van die geile fitnessmodellen een relatie hebben (en dus ook in hun lekkere booty geneukt worden door) gastjes met 0 fysiek en die lekkere chicks dus totaal niet waard zijn... Daar word ik echt onwel van![]()
Meesten vrouwen houden niet zo van mannen die helemaal opgeblazen zijn van de AAS, en elk korreltje rijst afwegen.
Mee eens, 80% is h**r tegenwoordig.
Dat is een feit jaAls de portemonnee maar gevuld genoeg is dan maakt het niet veel meer uit hoe je er uit ziet hoor...