XXL Nutrition

Spijt van kuren, of juist niet?

Gelukkig heb ik jou stats inderdaad niet. Ik ben blij met wat ik naturel heb behaalt 100kg 15% bf. Jij kan nog geen 10 meter lopen en dan kan je al aan de beademing, opgepompte l**ghoofd. Helemaal vol van zich zelf.

De aap is uit de mouw, waarom jij iedereen ecto”s noemt. Ik zit even je topic”s door te spitten, en je was vroeger zelf een kereltje van 45 kg, en nu doordat je zo gegroeit bent door de AAS ga je andere mensen proberen te kleineren. Waarschijnlijk als jij stopt met kuren, is je enige hoop nog om trans te worden denk ik zomaar. (Het verwijfde gedrag heb je al)

Zo zo 2 berichten volgens mij heb ik je gevoelens geraakt, idd ik heb wel wat bereikt idd thanks for noticing.

Als je nou testosteron had gebruikt. Was je mischien net zo alpha als ik maar ja bèta’s blijven bèta’s

Laatst bewerkt:
:popcorn: omnomnomnomnom

De aap is uit de mouw, waarom jij iedereen ecto”s noemt. Ik zit even je topic”s door te spitten, en je was vroeger zelf een kereltje van 45 kg, en nu doordat je zo gegroeit bent door de AAS ga je andere mensen proberen te kleineren. Waarschijnlijk als jij stopt met kuren, is je enige hoop nog om trans te worden denk ik zomaar. (Het verwijfde gedrag heb je al)

Het is bij hem meer een lichaamslengte issue denk ik, met 1.73m moet je toch een hoop dames al aan je voorbij laten gaan.

i-am-not-a-manlet-1050335.png

Het is bij hem meer een lichaamslengte issue denk ik, met 1.73m moet je toch een hoop dames al aan je voorbij laten gaan.

i-am-not-a-manlet-1050335.png

Yes die 5 cm verschil met jou is inderdaad wel een issue. Veel dames zeggen dan ook nou als je nou 178 cm was dan werd het nog wat. Maar ja dan komen ze bij jou en lachen ze om je fysiek en komen ze toch wel weer terug bij mij :trollface:

Laatst bewerkt:
Is het nu jouw met een "w" of jou zonder "w". Een of twee zinnen niet correct kunnen spellen zegt niet altijd alles maar het maakt in dit geval het "plaatje" wel compleet.

Goh, ik heb wat gemist gisteravond :D

Ik hoop overigens wel dat ik op mijn 52e op een iets andere manier mijn vrije tijd zal spenderen.

EDIT:

Als ik die leeftijd haal natuurlijk.

Jammer, vroeger was alles beter hier op dbb, toen topics nog echt konden ontsporen. Momenteel zijn het met name try-hards zonder het gewenste resultaat:(

@Potentie

Iets zegt mij dat GetBig XXL niet op een kantoor werkt.
Of zoals hijzelf zou zeggen: "ketoor".

Terug
Naar boven